"Fii fioroasa!"

16 2 2
                                    

Tipam amandoi razand si incepand sa alergam.
Dintr.o data ma lovesc de ceva tare.. un piept parca..al unui barbat musculos,masiv,tare puternic. Cad la pamant infiorata pentru ca acel bou nu s.a dat la o parte. Ou nu..nu pot sa cred..Matt mi.a spus de el..dar de ce a venit tocmai acum? Nu sunt pregatita...Nu mi se pare corect ca ...
Ca acel om sa ma ia doar pe mine.. dar stai.. ce vad ochii mei oare? Bubu meu intins pe jos,intr.o balta de sange.. Nuuu!! Urlu eu . Dar ceva nu este in regula. Sunt in miscare,ma indepartez de locurile stiute de mine,si ce e mai grav..nu pot deschide gura..tipatul a fost doar in mintea mea...ochii mi se inchid incet,incet. Ma prefac ca am adormit..stand cu ochii inchisi.
Ajung intr.un pat. Aud voci de la departare.
-Ai adus.o? asta fiind o voce de barbat cam de vreo..19 ani?
-Da,sefu
Nu pot sa cred. Gorila aia ii spune cuiva mai tanar "sefu"? Ma mir..cum de..STOP! Trebuie sa ma concentrez. Unde sunt? Camera vopsita in roz.. fara geamuri... doar cu un pat in ea...si cu 4 usi. Dintr.o data se deschide usa din fata patului . Imi dau seama ca aceea duce in hol. 'Sefu' intra pe usa cu un zambet tamp pe fata. Se apropie de mine si se aseaza pe pat.
-Ce faci,scumpete? Ma intreaba razand.
-Du.te in unicornii mei. Spun speriata.
-ooo. Dar vad ca suntem fiorosi... rawr!
-Ce vrei de la mine?
-un pupic.
-N.ai sa vezi.
-Cineva isi iubeste iubitul?
-Du.te dracu'!!
-De ce,pisi? Nu.ti place?
In clipa aceea expresia fetei i se schimba intr.una serioasa . E ma trag mai in susul patului si incep sa fug. Ma apuca de incheietura si ma trage in alta usa din camera. Era asa de intuneric acolo... si nu pot spune ce s.a intamplat.. Dupa ce am lesinat,m.a dus inapoi in pat,iesind din camera.
A trecut ceva timp.. si nimeni nu ma cauta?
Aud din nou clanta. Ma refugiez repede in alta incapere din camera. Dau peste o toaleta imensaaa. Cu jacuzzi,cabina de dus electronica,cada pentru 2 persoane,chiuveta cu 4 oglinzi si un Wc facut din aur( :))))
Mda..ce era sa fac decat sa ma uit la wc .. stau cu spatele pe usa,simtind cum cineva impinge tare de tot. Dintr.o data vad o fata a unui baiat...

Le facem cum vrem.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum