Melisle sahilde biraz dolaştıktan sonra tekrar eve dönmek zorunda kaldım.Ayaklarım ne kadar merdivenlerden yukarı çıkmak istemesede başka kalıcak yerim yoktu.
4. Kata geldiğimde birden dairenin kapısı açıldı.kumral ve uzun saçlı bir kız çıktı kapıdan.
"Merhaba"dedi bana gülümseyerek.bende ona aynı şekilde karşılık verdim.
"Yeni mi taşındın?"dedi bana heyecanlı bir şekilde.
"Evet yani sayılır.Geçici süreliğine burdayım."dedim nazikçe.
"Selin ben bu arada.Tanıştığımıza memnun oldum."
"Gamze.Bende memnun oldum."
Tam yukarıya çıkacakken kız beni durdurup."hangi katta kalıyorsun bu arada"dedi şüpheli bakışlarla.
"5. Kattayım"dediğim anda kızın suratı değişik bir hal aldı.Anlam veremedi gibi.
Hemen atılıp"5. katta Mert oturmuyor mu?"dedi hızlı bir şekilde.
"Evet öyle."dedim
Kız hala garip garip suratıma bakıyordu."Mert ile aynı evde mı kalıyorsun?"diye sordu üzgün bir biçimde.
Sanki kız dokunsam ağlıycak durumda gibi gözüküyordu.Bu kız Mert'e falan aşık olabilir miydi!
"Evet aynı evde kalıyoruz ama bu kalıcı değil."dedim kızı daha fazla yıpratmamak için."Sadece ev arkadaşım."
Bu cümleyi kurduğumda kızın suratında resmen güller açtı."Tamam iyi o zaman sonra görüşürüz."
Dedi ve merdivenlerden inmeye başladı.Arkasından"Görüşürüz"diye söyledim ama duyduğundan emin değildim.Bu anlamsız kıskançlık olayını geride bırakıp daire döndüm.
Kapıyı açtığımda salonda ve mutfakta kimse yoktu.Bende bu boşluktan faydalanıp kendime bir yemek yapmaya karar verdim.
Evde olan malzemelerle kendime güzel bir menemen yaptım.Çok yemek yapmayı bilmediğim için böyle idare ediyordum.
Menemenimi yedikten sonra tam odama gidiyordum ki banyo kapısı açılıp içinden Mert çıkana kadar.
Üstü tamamen çıplak,altındada belinden nerdeyse düşecek bir havlu vardı.
Onu gördüğüm an gözlerimi kapatıp arkama döndüm ve sinirli bir şekilde"Niye evin ortasına çıplak çıkıyorsun."diye bağırdım.
Beni çok kale almıyormuş gibi ukala bir şekilde "Çıplak değilim ki.Üstümde havlu var görmüyor musun?"dedi
Ateş gibi yanan sinirime odun atıyordu resmen.Ben bu adamla değil 1 hafta,2 gün bile tahammül edemiycem gibi duruyordu.
"Gidersin üstünü giyersin, öyle çıkarsın banyodan.Bu eve kurallar koymamız lazım yoksa birimizden biri katil olur."dedim sinirli bir şekilde.
Bana gülümseyerek"ne oldu vücudum o kadar mı kötü?"dedi
Tekrar bağırarak"ben senin çıplak vücudunu görmek zorunda değilim ev içinde sonuç olarak"dedim
"Bakmak istemiyorsan gidip sokakta yatabilirsin.Bak kapı orda."dedi çıkış kapısını işaret ederek.
Resmen benle dalga geçiyordu.Sinirlenmemem lazımdı sonuç olarak burdan başka gidecek bir yerim yoktu şuan.Melisa'yı da zor duruma sokamazdım.
"Ben çıkmıycam o kapıdan,sen çıkacaksın!"diyip hızlı bir şekilde odama girip kapıyı sert bir şekilde kapattım.
Koridordan bir bağırma sesi geldi."Kapıları çocuk gibi vurup durma.Kırılırsa sen tamir ettirirsin"
"KAPA ÇENENİ!"diye bağırdım odanın içinden.Bu adam gerçekten sabrımı zorluyordu ama madem savaşmak istiyordu bende savaşırdım.
Madem ben bu evden gidemiyorum,o zaman onu gönderirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Ev Arkadaşı
Teen Fiction"Selin...eminim.Mert'e karşı hiçbir his beslemiyorum."dedim yanına geçip.Sanki az önce onu rüyamda görmemişim gibi. "O zaman Mert'in tekrar bana dönmesini sağla."dedi gözlerime bakarken.Onu ne kadar sevmesemde şuan içimde ona karşı bir acıma duygusu...