Eski Defterler

302 8 0
                                    

Bunun burda ne işi vardı.Kendimi şuan onun boğazına yapışmamak için zor tutuyordum.

"Birde yanında hala Gülçin var.Bunlar nasıl hala birlikte olabiliyorlar."dedi Melis kızarak.

Selim'le Gülçin'i el ele gördüğüm an aklım eski yaşanmışlıklara gitti.Keşke yaşanmasa dediğim o eski anılara.
 
                                2 SENE ÖNCE

"Selim bak o hız trenine asla binmem sana söyliyim."dedim Selim'in elinden kaçmaya çalışırken.

"Hadi ama hayatım yapma.çok eğleniriz hem."dedi bana gülümseyerek.

"Ya binmiycekse binmesin işte Selim.Zorlama kızı sende,ben binerim hem senle."dedi Gülçin yandan yandan sırıtarak.

Gerçekten bu kızdan içime iyi gelmeyen kokular geliyordu.

Selim bana bakarak"Olmaz ben Gamze'yle binicem o hız trenine"diyip beni bir anda kucağına aldı.

"Selimmm indirrr beniii"diye bağırmaya başladım gülerek.Beni kucağında taşıyıp hız trenine bindirdi.

"Hadi ama kızım korkma bir şey olmayacak"dedi Melis ben koltuğumda tir tir titrerken.

"Selim sana bunu çok fene ödeticem burdan indikten sonra."dedim yüzüne bakarak.

Hemen gözleri benim gözlerimle buluştu."Sabırsızlıkla bekliyorum bana yapacağın şeyleri."diyip sırıtmaya başladı.

Hız treni bir anda hareketlendi.Hareketlenene kadar ne kadar korktuğumu unuttuğumu fark ettim.

"Selim ölmek istemiyorummmm"diyerek kafamı Selim'in omzuna gömdüm.Gerçekten en çok korktuğum şeylerden biriydi yükseklik.

Selim beni başımdan öperek"merak etme ben senin yanındayım"dedi.Bana o kadar iyi hissettiriyordu ki , o anda bütün korkularım uçup gidecek gibi hissediyordum.

Hız treni tam en yukarı çıktığında ben kendimi öldü bildim.Tam düşerken"SELİMMMMM"diye bir çığlık patlattım.

Sesim o kadar kötü çıkmış olacak ki Selim bu çığlığımın üstüne kahkahalara boğuldu.

En sonun trenden indiğimizde Melis halimi görüp yanıma koştu"Aşkımm iyi misin ya?Çok kötü gözüküyorsun gel bir doktora falan gidelim."demeye başladı.

"Yok iyiyim iyiyim"dedikten 5 saniye sonra bir anda kusmaya başladım.

Melis hemen kolumdan tutup beni tuvalete götürmeye başladı.Selim'i orada bıraktığımın farkında bile değildim.

Tuvalette iyice temizlendikten sonra"Ben sana bir su alıp geliyim."dedi ve tuvaletten çıktı.

Birkaç dakika sonra gelmeyince bende ne var ne yok diye bakmak için dışarı çıktım.Etrafta Melis ve Selim'i arıyordum.

Onları ararken hayatımın ilk ihanetini yediğim an geldi.Selim ile Gülçin Ağacın arkasında öpüşüyorlardı.

İlk başta gördüklerime inanmadım,kabullenmedim,hayal görüyorum dedim ama hepsi gerçekti.

O an elim ayağım buz kesildi dondum resmen.Hareket edemiyordum,Konuşamıyordum resmen ölü gibiydim.

Aklıma dank etti ama.Böyle ölü gibi durmak hiçbir işime yaramıycaktı.Hemen harekete geçtim.

Koşarak Selim'e doğru gidiyordum."SELİM"diye bir çığlık attım.Selim bunu duymuş olucak ki beni gördüğünde öyle bir bakış attı ki.İlk defa yüzünde o korkuyu görmüştüm.

Yanlarına vardığım gibi Selim'e tokadı yapıştırdım.Etraftaki herkes bizi izliyordu ama benim umrumda değildi.

"NEDEN YAPTIN ALLAH'IN BELASI NEDEN"diye bağırmaya başladım.Bir yandan bağırıyor bir yandan tekme ve yumruklar savuruyordum Selim'e.

En sonunda Gülçin dayanamadı ve bana saldırmaya başladı."Kızım anlasana Selim seni değil beni seviyor.Kaç yıldır bekliyorum ben Senden ayrılacağı günü."dedi bana bağırarak.

Kaç yıldır bekliyorum dedi.Kaç yıldır bekliyorum dedi gerçekten.Bu olay ne zamandır devam ediyorda benim haberim yok acaba.

Melis olayları gördüğü gibi yanıma koştu ve Gülçin'i yere itti."İkinizde gidin hemen burdan"diye bağırmaya başladı.

İkiside yerinden kıpırdamayınca"HEMEN GİDİN DEDİM"diye onları kendi paketledi.

Ben orda bebek gibi ağlamaya başlarken Melis sadece beni teselli etmeye çalışıyordu."Sakin ol Gamze tamam mı?şimdi eve gidelim güzelce dinlenelim hadi."diyip beni arabaya bindirdi.

Hayatımın en kötü gününü ve ilk ihaneti Selim yaşattı bana.Hayatımın en büyük hatası.

Sadece Ev ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin