Malam. Terlihat Naura tertidur nyenyak di atas katil empuk, dengan kain yang di basahkan oleh nya, terletak elok di atas dahi nya. Tubuh kecil itu panas.
Dari luar, pintu bilik itu di kuak lebar, lalu di tutup semula. Perlahan kaki itu melangkah ke arah katil. Tersenyum kecil dia melihat kesayangan nya. Rindu.
Baju kemeja hitam yang elok terletak di tubuh nya. Dia menanggalkan nya. Lalu di lempar ke arah bakul yang terletak di bilik itu.
Alat kawalan aircond di ambil, lalu di naikkan suhu nya menjadi 30. Di letak kembali alat kawalan aircond itu di atas meja.
Dia melihat ke arah isterinya. Tangan nya pantas mengambil kain yang berada di atas dahi Naura. Kain itu di letak ke dalam bekas yang berisi air.
Aryan yang telanjang dada. Dia berbaring di sebelah isterinya. Tubuh Naura yang menghadap ke kiri, di tarik untuk menghadap ke dirinya. Tangan nya terasa panas apabila menyentuh tubuh isterinya.
Tangan Aryan menjalar ke seluruh tubuh Naura. Panas. Perlahan Aryan menarik pinggang Naura untuk merapati tubuhnya.
"Ish! Apa ni.." marah Naura dengan matanya yang masih terpejam. Dia terganggu. Aryan makin mengerat pelukan tersebut.
"Sana lah..., saya panas ni..." Naura menolak - nolak dada Aryan. Aryan hanya diam melihat Naura.
Berkerut dahi Naura dengan mata terpejam, apabila tangan nya mula terasa. Dada siapa pula yang besar ni.
"Ish! Sana lah dada besar! Semak la.." Aryan masih lagi tidak berganjak. Dia masih setia memeluk isterinya.
Naura yang masih tidak puas hati, kerana dada besar ini tidak berganjak dari tadi. Tangan nya meraba - raba seluruh badan tegap itu. Sampai sahaja di bahagian perut. Berkerut dahi nya. Apa benda berkotak - kotak ni.
Aryan hanya diam melihat perlakuan isterinya. Biarlah isteri dia yang meraba dia. Lagi pun bukan orang lain yang meraba diri nya.
"Apa benda berkotak - kotak ni?" Lama tangan Naura menjalar di bahagian perut Aryan. Makin berkerut - kerut dahi nya.
"Six pack. Sweetheart.." suara garau itu membuatkan sekujur tubuh Naura merinding. Naura perlahan - lahan membuka mata nya.
Samar - samar mata nya melihat siapa di hadapan nya. Tangan nya yang berada di perut Aryan, perlahan tangan itu beralih menggosok mata nya perlahan.
"Nanti merah mata tu, Kayla." Aryan menegur. Terus terhenti tangan nya.
"Kael.., bila awak sampai..?" Meleret suara lunak itu. Aryan terleka mendengar suara lunak itu. Rindu seakan setahun tidak berjumpa dengan isteri. Padahal 2 hari saja.
"Awak..." Naura menggoyangkan tubuh Aryan perlahan. Aryan seakan tersedar dari mimpi.
"Ya, sweetheart." Suara garau itu semakin memberat. Ngantuk yang menyelubungi diri nya.
"Saya tanya, bila awak sampai?"
Sunyi.
Beberapa minit dengan keadaan yang sunyi. Aryan dengan separuh sedar. Menarik pinggang Naura, merapati tubuhnya. Aryan menyembunyikan wajah nya di sela - sela tengkuk leher isterinya. Aryan bau wangian isterinya. Strawberi. Perfume kegemaran dia.
Naura automatik tertarik. Naura mengantum senyuman manis. Tidak pernah Aryan semanja ini. Naura menggosok perlahan rambut Aryan. Tanpa Naura sedari, Aryan sudah tertidur. Haruman wangian strawberi yang Naura pakai, membuatkan Aryan tertidur.
"Kenapa tak beritahu saya, yang awak nak balik?" Naura seakan bercakap seorang diri. Lama Naura menanti jawapan daripada Aryan.
"Jangan palau saya.."
YOU ARE READING
ARYAN MIKAEL || OG
Romance"Saya Naura Kayla bersetuju untuk kahwin dengan Aryan Mikael" Ujar Naura dengan lembut. Dia sudah berfikir panjang. "Baiklah kalau macam tu, kamu berdua akan berkahwin dalam masa 2 minggu lagi. Jadi kamu Naura masih ada masa untuk study for your SP...