Úvod a přehled příběhů

23 5 2
                                    

Zdravím a vítám vás u mého dalšího díla!
Dnes, 9. 9. 2024 je to přesně na den neskutečných pět let, co jsem se na Wattpad přidala. A že těch pět let s vámi opravdu stálo za to 😊. V rámci toho bych chtěla jako oslavu výročí oznámit vydání plánované sbírky příběhů Já, Děsovka.
Příběhy se budou zaměřovat hlavně na mou HTTYD OC postavu Děsovku a jejího společníka děsovce obludného jménem Ostrospár. Možná je znáte z díla Osud s draky od DestinyDraco, ale nejspíš tolik nevíte o tom, jak se poznali a přesně proto je tu tohle dílo. Nejspíš tu časem přibudou i další postavy. Nejdřív se ale v první části sbírky podíváme na jejich úplný začátek z doby, kdy vikingové s draky stále bojovali, a pak se (snad) dostane i na jiné příběhy.
Když už je zmiňuji, nejspíš příběhy rozdělím do takových větších kapitol, které budou pojmenované pouze tady v úvodu a v obsahu bude potom první číslo odpovídat kapitole a druhé číslo podkapitole příběhu. Snad to zní srozumitelně. Doufám, že z toho na konci budu mít pěknou sbírku příběhů. Neplánuji je příliš dlouhé (mimo ten první), většina pravděpodobně bude ve stylu one-, two-, nebo threeshotů, ale uvidím, jak mi půjde psaní 😉.

Seznam příběhů:

1. Jak to začalo

Já, DěsovkaKde žijí příběhy. Začni objevovat