Odada resmen ölüm sessizliği vardı.Mert,Selin,Cavit ve ben salonda oturmuş birbirimize bakıyorduk.
"Artık ikinizden biri açıklama yapıcak mı bize acaba."diyerek konuya girdi Mert.
"Kanka bak ben her zamanki gibi sana bakmaya gelmiştim.Sonra bu manyak kadın çıktı evden."diye konuşurken sözünü bölüp konuşmaya başladım.
"Manyak kadın falan derken.Hayırdır ilk vurduğum tekme yetmedi galiba sana."diyerek gözlerinin içine bakmaya başladım.
"Bu güzel kadın bana saldırmaya başladı eve girdiğim için."dedi ellerini havaya kaldırarak.
"Utanmadan birde yalan söylüyorsun.İstersen bana ne dediklerini de bir anlat da bilsinler gerçeği."diyerek meydan okudum ona.
"Ne dedin Cavit kıza?"diye sordu Mert.Cavit cevap veremezdi çünkü Mert'in yanında Selin vardı.
"Cavit söylemeyeceksen ben Selin'in yanına gidip söyleyebilirim."dedim tuhaf tuhaf sırıtarak.
"Tamam tamam.Ben sizin birlikte yaşadığınızı bilmiyorumdum o yüzden sanki gece burda kalmışta,sana bağlanıp gidemiyormuş gibi düşündüm kendi kafamda."dedi Mert'e dönüp.
"He yani Mert'in bu küçük kız için beni aldatacağını düşündün."diyip kendi kendine kahkaha atmaya başladı Selin."Ayy gerçekten buna inandın mı Cavit?"Hala gülmesi kesilmemişti.
"O an aklıma bundan başka bir şey gelmedi."diyerek son kez kendini açıkladı Cavit.
Ama Selin'in beni nasıl küçümsediğini görmüş oldum en azından.Bu küçük kız için diyor birde bana.Anlaşılan haneme yeni kötü arkadaşlar girmeye devam ediyor.
"Merak etme Cavit,Mert benim tipim değil zaten."diyerek Mert'e son bir bakış atıp odama geçtim.Burdan bir an önce kurtulmam lazımdı daha fazla bu samimiyetsizlerle kalamazdım.
Artık bugün nasıl yorulduysam öğlenden akşama kadar uyumuşum.Telefonun çalmasıyla uyandım.Arayan Melis'ti bu saatte ne işi varsa.
"Alo,Melis?"dedim uykulu sesimle.
"Aşkım nasılsın daha iyi misin?"diye sordu bana.Sesinden beni neşelendirmeye çalıştığını anladım.
"Çok iyiyim hatta o kadar iyiyim ki kendimi öldürmemek için zor duruyorum bu evde."dedim derin bir nefes alırken.
"Tamam o zaman seni biraz eğlendirelim bu akşam.Çabuk hazırlanmaya başla 5 dakikaya sendeyim."
Ben daha itiraz edemeden telefonu suratıma kapattı.Benim bu kadar uykum varken birde gece gece dışarı mı çıkıcam.
Yinede evde olmaktan daha iyi olucağını düşünüp hazırlanmaya başladım.Kendime güzel bir kırmızı elbise seçip,makyajımı tamamladıktan sonra çıkmaya hazırdım.
Koridordan salona giderken Mert'in odasının kapısının açık olduğunu fark ettim.Merakıma yenik düşüp bir bakmaya karar verdim.
Fakat içerdeki yatakta çıplak bir şekilde yatan Selin'i görünce bu kararımdan vazgeçip mutfağa uğradım.
Mert mutfakta yine yarı çıplak bir şekilde yemek yapıyordu.Beni farkettiğinde bana dönüp beni süzmeye başladı.
"Akşam yemeğine kalmıyorsun galiba."dedi bir yandan yemeği hazırlarken.
"Yok sen Selin'le yersin o akşam yemeğini.Ben sizin mutluluğunuz bölmiyim şimdi."diyip kendime bir bardak su doldurdum.
Ben su içerken Mert yemeği bırakıp bana bakmaya başladı.Suyu bitirdiğimde konuşmaya başladı.
"Randevuya falan mı çıkıyorsun."diye sordu dudağının yanı kıvrılırken.
Ona dönüp"Ne yapacaksın ki"dedim kafamı sallayarak.
"Sadece bu şanslı kişiyi merak ettim.Turnayı gözünden vurmuş."dedi
Ne demekti bu şimdi.Mert beni mi övüyordu şuan.Hemde yan odada sevgilisi uyurken.
Bu muhabbetten rahatsız olduğum için kapıya doğru gitmeye başladım.
Tam o sırada geceliğiyle birlikte Selin çıktı odadan."Ooo bu güzellikle nereye Gamzecim"dedi sırıtarak.
Bu kız gerçekten bir gün çok pis elimde kalıcaktı.Konuşma tarzı bile sinirlerimi bozmaya yetiyordu.
"Çok merak ettiysen söyleyim Selincim dışarda yemek yemeye gidiyorum.Merak etme beni sen hiç."diyip göz kırptım Selin'e.
Cevabıma sinir olduğunu bakışlarından anlayabiliyordum.Çıkmadan önce Mert'e bakarak."Afiyet olsun sanada şimdiden Canım"dedim.
O an Selin'in gözlerinden çıkan kıvılcımı gördüm resmen.Beni öldürmek istediğine adım kadar emindim.Ama Mert tam aksine bir cevap verdi."Sanada canım."
Mert'in cümlesi üzerine Selin'in gözleri Mert'e döndü.Onları orada bırakarak birbirlerini yemelerine izin verdim.
Yaptığım şey doğru muydu bilmiyorum ama o an ki Selin'in bakışları için kesinlikle değerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Ev Arkadaşı
Dla nastolatków"Selin...eminim.Mert'e karşı hiçbir his beslemiyorum."dedim yanına geçip.Sanki az önce onu rüyamda görmemişim gibi. "O zaman Mert'in tekrar bana dönmesini sağla."dedi gözlerime bakarken.Onu ne kadar sevmesemde şuan içimde ona karşı bir acıma duygusu...