Bir sorunumuz vardı ne giyeceğiz hemen naz ı aradım ve alışverişe çıkmamız gerektiğini söyledim naz
" azra o zaman sen eve git üstünü falan değişti ben size geliyim. Beraber gidetiz. Ayroca ardayı da ara gelip bizi alsin o bırakır.
Eve gelip üstümü değiştirip naz ı beklemeye başladım . Telefonum çalmaya başladı naz arıyordu. Naz " evin önünde ardanın arabadında olduğunu söylemişti. Ben de hemen telefonumu aldım . Ve biraz para aldıktan sonra evden çıktım. ( bu arada multimediada azranın alışverişe giderken giydiği kıyafette var)Üstüme renkli bir şort göbeği açık beyaz bir tişort pembe bir ceket ve Aksesuar takmıştım. Söylemeyi unuttum ben çanta kullanmayı sevmem ama mecbur kaldığımda kullanırım. Telefonum titrediğinde naz dan mesaj geldiğini gördüm ve mesajta ne yazacağını tahmin edip ( mesajda çabuk aşağıya gel yazıyor olabir) hizli bir şekilde evden çıkıp ardanın arabasına bindim nazla arda ben arabaya bindiğimde derinbir nefes verdiler ve arda konuşmaya başladı deminden beri seni bekliyoruz dedi arda. Ne yapıyım be de kendime biraz özen gösteriyim sonuçta sevgilisi olmayan bir kız olarak kendime biraz özen göstereyim dedim. Arda kıskançlıktan ölüyordu. Öz abim olsa bu kadar olmazdı ama öz abim varmış gibi bana kardeşiymiş gibi muamele yapıyor yani bir abiye sahip olma duygusunu hiç merak etmedim çünkü bir abım bar aynı yaşta olmamıza rağmen (hatta ben onudan 4 ay büyüğüm) ardaaa ama bu kötü bir şey değil bence... uzunca bir düşünmeden sonra alışveriş merkezine varmıştık. Arda ben sizi burada beklerim sakın çok kısa şeyler almayın bozuşur yoksa dedi. Bizde onu düşünerek bence sen buraDa bekleme bizim buradan çıkmamız en az6 saaat. Sende bu arada git kendine sevgili yapmaya bak hem bir sevgilin olursa belki biz kislanmaya birakirsin biz seni arayınca almaya gelirsin dedim. Arda okey bakışı atarak arabayA Bindi. Bizds alisvrişe geçtik. Uzun bir süre sonra naz kıyafetine seçti ama ben hala seçememiştim. Naz artık sıkılıp bu gireceğimiz son mağaza dedi çok şaşırmıştım çünkü naz asla alışverişten sıkılmaz. Gireceğimiz son mağasaya girdik ve ilk reyonda saks mavisi renginde arkası fiyond şeklinde açık olun mini bir elbise gördüm. Ardanın buna çok kısa diyecepinden emindim ama gerçi o her elbiseye kısa der. Sonunda onu aldık ve aavm den çıktık. Naz ardayı aradı bizi gelip alması. Uzubir süre sonra arda geldi. Arda neredesin ağaç olduk burada dedim. ArDa biz seni beklerken iyidi. Bende sinirlenip ayrıca sız arabanın içinde serin bir şekilde oturuyordunuz. Ama bşz şuanda ayakta ve bu sıçak havada bekliyoruz dedim. Ve arabaya bindim. Arda ne yaptınız bu kadar saat çok kısa şeyler almadınız diye sordu arda. Nazla birbirimize bakip güldük. Arda sizin gülün gülün 7 saatte bir elbise ayakkabı seçemeyen sizziniz dedi arda. Zart ebeni biz ayakkabı almayı unuttuk diye bağardım. Naz la arda bana bakıyorlardı. Nazda bir çığlık attık ve avm ye geri döndük saat 9 buçuktu avm kapıcaktı. Bizde hemen elimeze gelen ayakkabıyı aldık. Ben siyah topuklu bir ayakkabı aldık. Ve bir zartt daha takı almayı unuttuk ayakkabıları 5 dakika da aldık çünkü avm kapanmak üzere olduğu için kasada hiç sıra yoktu ve biz uçarak bir takıcıya geldiık tam kapatiyordu kihemen biz içeri girdik ve ben altin renginde bir kemer ve onun rengine uyacak bir yüzük aldı avm den çıktık. Çok yorucu bir gün olmuştu..