BÖLÜM 3

3.2K 95 16
                                    

Herkese selammm 3. Bölüm ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz medyada Fırat var bu bölüm biraz üzücü olabilir şimdiden uyarayım hadi bölüme geçelim iyi okumalar.

Konağın kapısından azad'ın en yazık adamı selim girdi. Tüm bakışlar ona döndü herkes onun ağzından çıkacak olumlu yada olumsuz bir cümleyi bekliyordu.

"Baba bulmuşlar sevim ile keremmi azad abimler buraya geliyor"selim çok yakınlarıydı kendi çocukları gibiydi azadın babasına baba annesine anne diyordu aynı evde kalıyor aynı sofrada oturuyorlardı.

"Tamam oğlum" deyip yavaşça yere çöktü kafasını ellerinin içine aldı. Ne yapacaktı ya evladını toprağa görecekti yada diğer evladını ateşe atacaktı öyle çağresizdiki.

Gözünden iki damla yaş aktı çağresizlik kötü şeydi hemde çok kötü kalbi sızladı adamın kendi kızına yandı,oğluna yandı heline yandı.

Bu sırada konağın kapısı açıldı içeri gözleri ağlamaktan şişmiş sevim ve ağzı burnu kan içinde kerem girdi. Arkalarından azad ve adamları ikisini yere oturturlar azad'ın gözlerinden resmen ateş fışkırıyordu.

Fatma hanım"Kızım yavrum niye yaptın annem niye yaktın kendini"

Gülcan hanım" Oğlum canımın içi çok şükür iyisin izin vermeyeceğim yavrum merak etme sana hiç birşey olmayacak"

Helin duyduğu kelimeler ile daha fazla dayanamadı"NE DEMEK SANA BİRŞEY OLMASINA İZİN VERMEYECEĞİM BU NE DEMEK BİLİYORMUSUN OĞLUNUZUN CANI İÇİN BENİMİ ATEŞE ATACAKSINIZ" bunaları ağlayarak söylemişti yapamazdı başkası için kendini ateşe atamazdı annesi hemen yükseldi

Gülcan hanım"ne demek o tabikide berdel olacak oğlumun ölmesine izin veremem "

"Ya ben anne benim hiç mı kıymetim yok ha oğlunuzu yaşatırken beni yaşarken öldüreceksiniz"sona doğru sesi kısık çıkmıştı yaşarken ölecekti bunu oda biliyordu.

Gülcan hanım"zaten birgün evleneceketin ne olacak evlenmiş gitmiş olursun "

"Ya istemediğim, tanımadığım, sevmediğim biri ile nasıl evlenirim beni hiç düşünmezmisin "

" Sanki biz istediğimiz sevdiğimizle mı evleniyorduk saçmalama kes sesini otur aşağı "

Herkes olana bakıyordu Gülcan hanımın nasıl bu kadar çabuk kızından vazgeçtiğini düşünüyorlardı kız tabikide haklıydı ama ahmet ağa daha fazla dayanamadı ve bağırdı

"YETER KENDİNİZE GELİN"

"Ahmet amca bi dakika" dedi Helin

"Eğer olurda berdel kararı alınır ve ben bu ağa bozuntusu ile evlenirsem benim için bundan sonra bir annem, bir babam, bir abim yok anlıyormusunuz"

"Allah şahidim olsun seni asla affetmeyeceğim anne"

Dedi ve hızlı adımlarla odasına çıktı odaya gelip kapıyı kilitledi ve yatağına oturup ayaklarını kendine çekti hıçkıra hıçkıra ağladı Fırat abisi burda yoktu ani bir şekilde istanbula gitmişti işler için o burda olsaydı böyle olmazdı diye düşündü.

Aşağısı

Herkes çıkacak kararı bekliyordu az çok tahmin ediyorlardı berdel olacaktı azad bağırmış çağırmış sonrada çıkmış gitmişti o evlenmek istemiyordu hele çocuk hiç istemiyordu.

Aşiretin ileri gelenleri toplanmışti içlerindem en yaşlısı konuştu "ağalar ben derim ki berdel olsun kan dökülmesin kabul mü'dür "

Halil Ağa ve neredeyse geriye Kalan tüm ağalar kabul etmişti yalnızca iki üç kişi kalmıştı bunalardan biride Ahmet Ağa'idi düşünüyordu başka bir çıkış yolu bulacağına inanıyordu ama nafileydi .

TÖRE'NİN ESİRi |BERDEL| (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin