chapter 1

20 5 19
                                    

Bölüm şarkısı - Stray Kids'ten JJAM (m/v çıkması şerefine)

"Hadi Jisung yapabilirsin. İddiayı hatırla." dedi Felix.

Evet bir iddia yüzünden bu durumdayım.. Maalesef iddiayı kaybetmiştim.

"Tamam yapabilirim. Hem kim uçakta yapılan böyle bir teklife evet der ki." diye kendi kendime mırıldandım.

Anksiyeteden dolayı aşırı gergindim. Umarım kimse umursamaz. Birkaç defa derin nefesler aldım kendimi sakinleştirme amacıyla. Ve sanırım artık daha sakin hissediyorum.

Bir hışımla kendimi uçağın Business Class bölümüne attım. Biraz önce kabin görevlilerinden izin almıştım zaten.

Elimdeki kağıdı çıkardım. Üzerinde Instagram hesabıma yönlendiren bir barkod vardı ve hesap adım yazıyordu.

"Selam herkese" dedim sesimi neşeli tutmaya çalışarak.

"Adım Han Jisung."

"Zengin Koca arıyorum."

"Koltuk numaram 2A."

"Eğer zenginseniz bana DM gönderin."

Birkaç gülme sesi duydum sonrasında utancıma engel olamayıp hemen tuvalete doğru koştum. Sanırsam Felix'te peşimden geliyordu.

"Hey Ji bekle beni"

Tuvalete girince kapıyı tam kapatmadım Felix'in girebilmesi için, O da hemen peşimden girip kapattı kapıyı.

"İyi misin?" diye sordu. "Jisung biliyorum hata yaptık. Senin bu konularda ne kadar hassas olduğunu düşünmeliydik. Özür dilerim. Bir daha asla olmayacak."

"Sakin ol Lixie, önemli değil. Bir an gülen insanlar olunca kendimi kötü hissettim."

Elimi yüzümü yıkamayı bitirip ona döndüm ve sarıldık. Felix ile çocukluk arkadaşıydık asla ona küs veya kızgın kalamazdım.

"Yeniden özür dilerim Ji"

"Önemli olmadığını söylemiştim Lix"

"Kızgın olmadığına sevindim. Hadi artık çocukların yanına gidelim. Merak etmişlerdir."

Onaylar şekilde kafamı salladım. Tuvaletten çıktık ve kendi yerlerimize gittik.

"Nerede kaldınız? Bir sorun mu çıktı yoksa?" diye sordu Seungmin.

"Yok hayır, bir sorun yok. Tuvalete uğradım sadece."

"Tamam o zaman." dedi Seungmin.

Sonra Hyunjin doğal olarak " Eee görevini yaptın değil mi?" diye sordu bir yandan da sinir bozucu şekilde sırıtıyordu.

"Evet yaptım Hyunjin."

"Hemen videosunu görmek istiyorum~" dedi Jeongin.

Felix bana döndü, gözüyle onay ister gibi bakıyordu. Bende onay anlamında kafa salladım.

Telefonunu cebinden çıkartıp videoyu açtı ve yan yana oturan Hyunın çiftine doğru uzattı.

Telefonu alır almaz Hyunjin gülmeye başlayınca göz devirdim.

Şuan bunları kaldıracak kafada değildim. Bu sebeple gözlerimi kapattım. Seul'e ulaşınca çocuklar beni uyandırır diye düşündüm. Ve uykuya daldım.

------

Biliyorum bölüm biraz kısa oldu ama düz yazı yazamıyorum. Umarım beğenmişsinizdirr✊️

rich husband | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin