Küçük kız gözlerini hiç kimsenin fark etmeyeceğini umarak araladı. Babasının giydiği eski botları ve onun iki yanında duran yepyeni gözüken ayakkabıları olan iki insan görüyordu.
Hiçkimse konuşmuyorsun. Küçük kız bu adamların neden buraya geldiğine anlam veremiyordu.
Babasının yanında duran adamlardan birisi küçük kıza yaklaştı avını uyandırmamaya çalışan bir kurtu andırıyordu adımları.
Adam küçük kızı kucağına aldı. Küçük kız adam ona yaklaştığı için gözlerini geri karanlığa gömmek zorunda kalmıştı.
Çimenlerin sesini duyuyordu küçük kız, dışarıda öten baykuşların sesini, adam her adım attığında ayağının altında ezilen çiçeklerin çığlıklarını.
Kapı açılma sesini duydu küçük kız, adam onu uyandırmamak için bambaşka bir özen gösteriyordu, ancak adam kızın uyanık olduğunu bilmiyordu. Adam küçük kızı bir araba koltuğunun üstüne yatırdı. Ardından gerisin geri giderek kapıyı kapattı.
Küçük kız gözlerini açtı. Bulunduğu arabayı incelemeye başladı. Sonra dışarı baktı etrafta bulunan ağaçlara göz gezdirdi. Küçük kız anlam veremiyordu neden o adamların onu aldığına ya da neden babasının onu almalarına izin verdiğine.
Küçük kız sadece babadının onu onlara isteyerek vermediğini düşünüyordu.
Ancak bilmiyordu. Kendi kendine yalan söylediğini ve bu yalanın gerçek olduğuna tüm gücüyle inandığını.
Küçük kızı uyumak istemiyordu. Ancak gözleri ona ihanet edercesine kapanıyordu, ve o buna engel olamıyordu.
🕔
Neden düşününce ağlamak ister insan? Neden düşünmek bir insana bu kadar acı verir? Neden düşünmek bir insanın yapmak isteyeceği son şey olur?
Ben düşünmek istemiyorum. Düşüncelerin beynimde yankılanıp durmasını sevmiyorum. Onlar benimle konuşuyor, ben onlarla. Herhangi bir konu herhangi bir şey ne olursa olsun onun hakkında düşününce ağlamak istiyorum. Duygularım bedenimi ele geçiriyor ve ben buna izin veriyorum.
Bazen ölmek istiyorum, ama bir sebep bulamıyorum ölmek için, ama istiyorum ne yapabilirim ki?
Bazen de yaşamak istiyorum, o anlarda ölümün aklıma gelmesinden nefret ediyorum.
Beni hayatta tutan tek bir şey var o da Faylinn. Onun yaşam enerjisi bana güç veriyor, yaşamak için. Tam düştüm, her şey bitti derken o geliyor yanıma bana kalkmam için yardım ediyor. Hiç kimse beni sevmezken o sevildiğimi hissettiriyor. Bunun için ona çok şey borçluyum.
Yatağımdan kalkalı daha yarım saat olmuştu, ve nedense ne için yaşadığımı düşünmeye başlamıştım.
Hiç değilse yaşama nedenim var, beni hayatta tutan bir şey, sabah gözlerimi açmam için bir sebep var. O olmasaydı cidden ne yapardım bilemiyorum. Şuan yaşıyor olabileceğimden bile şüphe ediyorum aslında.
Sonunda ayaklarımı yataktan dışarı attım. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve aynanın karşısında uykumun tamamen açılmasını bekledim. Dün tüm gece Mike'ı düşündüm. Ne için öldürüldüğünü, Neden onun öldürüldüğünü.
Doğrusu ben de tam olarak bilmiyorum onu neden bu kadar önemsediğimi, onun için neden bu kadar endişelendiğimi. Hiç tanımadığım birisiydi Mike, o gün o yarışı yapana kadar, ve ben hiç tanımadığım biri için bu kadar üzülmem çok saçma.
Belki de o gece gördüğüm rüya yüzündendir. Başka bir açıklama yok zaten.
Tamamen uyandığıma emin olunca merdivenlerden aşağı inmeye başladım. Yemek yemeliyim, yarın sınav var ve ben aç bir mideyle hiç bir şey çalışamam, çalışsam bile ne yaptığımı anlamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kobay: Piyon
Mystery / ThrillerYıllar önce annesinim ölümünü gören kız babasıyla beraber onları kimsenin bulamayacağı bir yere giderler ve babası kızını bütün kralliyetteki kızlar gibi hanımefendi büyütmeye çalışır. Kız büyüdüğünde çok güzel ve kraliyet kurallarına uyan bir genç...