third

125 7 7
                                    

Зміна дівчини у барі вже закінчилась, але відповіді від Артема так і не надійшло

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Зміна дівчини у барі вже закінчилась, але відповіді від Артема так і не надійшло. Вже не сподіваючись на диво, дівчина сіла за кермо своєї BMW x6, мріючи скоріше опинитись вдома у своєму ліжку.

Виїхавши на дорогу, Меліса не поспішаючи рухалась в напрямку дому, згадуючи сьогоднішні події. Дівчина завжди їздила обережно, в неї було одне правило: якщо вона на дорозі, то думає лише про дорогу. Проте сьогодні вона думала про те, скільки їй ще треба зробити: поприбирати вдома, бо скоро приїжджають родичі та викласти ще одне відео на ютуб про Віталія Миколенка. В один момент дівчина відчула сильний поштовх у задню частину машини і майже одразу почула доволі знайомий голос, який лаявся нецензурними словами. Коли вона вийшла з авто і побачила "злочинця" цієї ситуації, то зрозуміла, що їй не здалось. Це і був той самий хлопець з кафе.

-Оце куплять собі права, а їздити не вчаться, — лаявся хлопець до того моменту, як побачив Мелісу. Звісно, що його гнів нікуди не дівся, але у цій аварії була суто його провина і він це розумів.

-Кажеш "права купляють"? Та я їжджу за кермом з 5-ти років, це ти напевно тільки нещодавно здав на права. Тебе що, не вчили, що на світлофорі треба тримати дистанцію? — кричала на нього дівчина, але коли зрозуміла, на якому місці вони знаходяться, то відчула, що їй важко стояти на ногах. Вони ніби не слухались та підкошувались. — Давай від'їдемо на узбіччя і поговоримо. Артем лиш кивнув головою, сів в машину і від'їхав від проїжджої частини. Дівчина повторила його дії.

Сидячи в машині і не наважуючись вийти з неї, брюнетка відчула, що її очі наповнюються слізьми, як майже одразу почула звук стучання по склу вікна. Від несподіванності вона здригнулась, але двері все ж відчинила.

-Все добре? — запитав блондин, побачивши слози дівчини.

-Так, просто злякалась, — відмахнулась та. Проте слози не переставали йти. — І що тепер робити? Поліцію викликати?

все одно ми будемо разомWhere stories live. Discover now