🫶🏻4🫶🏻

132 14 0
                                    

Pov. Ptyś

Postanowiłem, że pójdę do łazienki. Było już późno, więc trochę się bałem, że będzie tak jak wczoraj. Kiedy podszedłem do lustra ono znowu pękło. Znowu spanikowałem i pobiegłem znowu do lustra na korytarzu żeby zobaczyć, czy oczy też mi się zmieniły. Moje tęczówki znowu zmieniły kolor na czarno-czerwony. Tym razem poczułem, że coś przejmuje nade mną kontrolę..

Teraz ptyś sie zamienił lol

Naszła na mnie ochota okradnięcia kogoś. Postanowiłem, że okradnę cały wojan shop. Bezszelestnie pobiegłem do sklepu. Nie mogłem otworzyć drzwi więc stłukłem okno i wszedłem do środka. Zacząłem brać wszystko po kolei i pakować do worka który zabrałem ze sobą. Kilka minut później wojan shop był pusty, więc uciekłem z rzeczami do domu. Nie za bardzo wiedziałem, co zrobić z tymi rzeczami, ale czułem satysfakcję.

. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁Time skip . ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁

Pov. Ptyś

Obudziłem się w moim żółtym łóżku. Nudziło mi się, więc poszedłem na spacer. Nagle obok domku wojana stała grupka osób składających się z: paliona, wojana i noobka. Trochę się zestresowałem, ale podbiegłem do nich.

- Hej, o czym rozmawiacie?- zapytałem jakby nigdy nic.

Dobrze wiedziałem, że chodzi o sprawę ze zniknięciem rzeczy w wojan shopie, ale starałem się ukryć wyraz mojej twarzy, żeby nikt nie zauważył, że wiem o co chodzi.

- Zniknęły rzeczy w wojan shopie, a my próbujemy dowiedzieć się, kogo to była sprawka. - odpowiedział noobek uśmiechając się do mnie.

Odwzajemniłem uśmiech noobka i oboje się zarumieniliśmy.

- A ty Ptyś? Co robiłeś w nocy?- zapytał wojan.

- Eee ja? Ja spałem bo byłem mega zmęczony- skłamałem.

- Aha.. a ty noobek?- zapytał noobka.

- Ja byłem całą noc w bibliotece, bo próbowałem się czegoś dowiedzieć.- noobek mówiąc to spojrzał w moją stronę.

Od razu wiedziałem o co mu chodzi, chodziło mu o to, że przez całą noc szukał rozwiązania co zrobić z moją ręką. Noobek poświęcił całą noc dla mnie. Miałem ochotę go przytulić, ale nie zrobiłem tego, bo to chyba nieodpowiedni moment.
- No cóż, skoro nikt z nas tego nie zrobił to musimy sobie coś ustalić.- powiedział palion.

- Musimy zamontować kamery.- dokończył wojan.

Kiedy Wojtek powiedział słowo "kamery" zacząłem się trząść, bo wtedy mogliby na nich zobaczyć, że to ja jestem tym "złodziejem". Noobek zobaczył jak się trzęsę i przytulił mnie.

- Wszystko okej Ptyś?- zapytał.

- Tak.. tylko e..- nie wiedziałem co powiedzieć, bo na dodatek zarumieniłem się kiedy mnie przytulił.- zimno mi poprostu.

Noobek zaprowadził mnie do domu, a potem dołączył do reszty.

Pov. Noobek

Martwię się o Ptysia, bo kiedy wojan powiedział słowo "kamery" Ptyś zaczął się cały trząść. Może to jego sprawka? Ciekawe czy to ma coś wspólnego z jego ręką.. kiedy doszedłem już do chłopaków zatrzymali swoją rozmowę i spojrzeli na mnie.

- Noobek, czy wszystko okej z Ptysiem?- zapytał wojan.

- Tak tak spokojnie- odpowiedziałem. Tak naprawdę nie wiedziałem, czy z Ptysiem jest wszystko okej, ale mam zamiar się tego dowiedzieć.

꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦

471 słów

Ej jak cos jak bedzie cringe to nie wnikac pisalam to dosc dawno gdzieś tak przed 20 marca i tylko teraz poprawiam duże litery w dialogach i pogrubiam czcionki nawet nie czytam tego co tam sie dzieje wiec nie dziwcie sie jak cringe czasem troche bedzie pozdro 🙂



💫Nocna Zmiana💫| bibliotekarz noobek x "ptychonator"| wojanowiceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz