Γειά σας! Είμαι η Κατερίνα και θα σας αφηγηθω την ζωή μου στο λυκειο.
Είμαι από τα πολλά άτομα που θέλουν να πάνε λυκειο. Όμως όχι από αυτά που θέλουν απλά να τελειώσει. Αλλά για να ζήσω κάτι διαφορετικό. Και το έζησα.
Αυτή Είμαι εγώ 2 μέρες πριν αρχίσει το λυκειο. Και με ένα αγόρι συνέχεια κολλημένο στο κεφάλι μου αναρωτιοντας αν θα είμαστε μαζί στην τάξη φέτος.
Και ναι φυσικά και δεν έχουμε μιλήσει ΠΟΤΕ μεταξύ μας. Έτσι αρχίζουν όλα συνήθως.Για ελάτε όμως από εδώ. Αρχή πρώτης λυκείου. Επιτέλους.
Μπαίνω με την κολλητή μου με τόση χαρά και λίγο άγχος φυσικά για να τα δώσουμε όλα.
Προσευχή, κατατάξεις και τα λοιπά.Το κακό όμως είναι πως για πρώτη φορά, εδώ και 10 χρόνια θα είμαι σε ξεχωριστή τάξη με την κολλητή μου.
Ας ελπίσουμε πως θα τα πάμε καλά ακόμα και ξεχωριστά. Γτ νομίζω ξέρετε πως είναι να λυπει το άτομο που είστε ο εαυτός σας από δίπλα σας.Λοιπόν....ώρα να μπούμε στην αίθουσα!! Ουυυ λίγο άγχος.
Και με το που μπαίνω....
Απίστευτο!!! Που εισαι ιωαννα να το δεις!! Ου α ου!!
Είμαι στην ίδια τάξη με το αγόρι που μου αρέσει!
Καλά ε? Τι πιο ωραίο και τυχερό?Μπαίνω με τέτοιο χαμόγελο στα χείλη που θα μου σκιστουν.
Ναι....τελεια.....
Το θέμα είναι που και με ποιον καθόμαστε.Υπάρχουν κάποια άτομα που ήμασταν συμμαθητές στο γυμνάσιο αλλά όλοι έχουν βρει ταιρι.
Και εγω θα είχα αν κάποιος από εδώ μέσα φιλοτιμοταν να πάει στο Α2 για να αλλάζαμε!!!!
Όχι νεύρα σήμερα Κατερίνα.Κόβω το χαμόγελο μην με περάσουν για χαζοχαρουμενο και με το που πάω να κάτσω στην θέση δίπλα μου, βλέπω να κάθεται ο Γιώργος. Ουλλαλαα.
Καλά νταξει Κατερίνα ξέχνα το δεν πρόκειται να καθίσετε μαζί.Προχωράω λοιπόν για να κάτσω κάπου αλλού όμως μια φωνή με σταματάει. Ωπα. Γνωστή.
Γυρίζω το κεφάλι μου και...
Αποκλείεται!! Μου μίλησε?? Για πρώτη φορά στα χρονικά μου μίλησε ο Γιώργος!!!
Απίστευτο.Γιώργος: Κάτσε εδώ αν θες. Δεν θα κάτσει κάνεις.
Κατερίνα: Ευχαριστώ.Με την καρδιά να χτυπάει και έναν κόμπο στο στομάχι καθισα δίπλα του. Και ποιος ξέρει, μπορεί αντί για ζευγάρι να βγούμε φίλοι από την τάξη!
Κατερινα: Πως και δεν είναι κανένας από τους φίλους σου δίπλα σου?
Γιώργος: Δεν είναι και πολλοί αυτοί που ξέρω. Ο Αιμίλιος δεν είναι στην τάξη μας οπότε γτ να μην κάτσεις εδώ. Άλλωστε σου έκλεψα και την θέση.
YOU ARE READING
Him & I
Teen FictionΚατερίνα και Χρήστος. Χρήστος και Κατερίνα. Δύο άνθρωποι με διαφορετικούς χαρακτήρες όμως ίδιες σκέψεις. Θα ερωτευτούν? (Μία απλη ιστορία ενός κεφαλαίου) ❗Συνεργασία ίδιου τίτλου, διαφορετικού κεφαλαίου με ioanna_kouts❗