Başlangıç

87 5 0
                                    

Merhaba! Bu benim ilk hikayem değil ama diğer hikayelerim başka hesabımda. İnşallah beğenirsiniz.
Medya:Derin Winson
*********
Meriç Şimşek=Vini Uehara
Umut Deniz=Ben Bowers
Derin Winson= Nastya Shmakova
Rüya Yıldız=Emilie Nereng
Kuzey=Francico Lachowski
Batuhan=Zac Efron
Uzay=Rafael Desimon
Özgür=Kyle Ellison
Kuzey Black=Cameron Dallas
Arda Suya=Joshua Anthony Brand
Su Serin=Acaica Clark
*********
Ailemizden izin aldıktan sonra zaten evimiz ve eşyaları hazır olduğu için rahat bir yolculukla İzmir'e geldik. İzmir'de Işıkkent Lisesi'nde okumak hayalimizdi bizim. Lise bir ve iki çok erken olacağını düşündük. Şu an lise üçteyiz.

Ben Derin. Derin Winson. Normalde İstanbul'da ailemle birlikte yaşıyorum. En yakın arkadaşım Rüya. Benim ailem dünyanın sayılı zenginlerinden.

Rüya'nın ailesi ise orta hallilerdi. Ama Rüya umurlarında bile değildi. Aslında melek gibi kızları vardı ama değerini bilmiyorlardı.

Yeni evimizde benim odam full siyahtı. En sevdiğim renk çünkü sonuçta.

Rüya'nın ise birbirine yakışan her renk vardı ama su yeşili en fazla bulunan renkti.

Salonumuz ise siyah ve su yeşili ile döşeliydi. Duvarlar ise krem tonlarını çalıyordu.

Benim odam en üst katta. Rüya'nın ise hemen altımdaki odaydı. Odamıza çekildik yarın okul başlıyordu.

Heyecanlı mıydım? Tabiki hayır ama uyandığım zaman gözlerimin mor olmasını istemiyorum. Böyle düşünürken kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
*********
İlk bölümü bilerek kısa kestim. Tanıtım olarak görün.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAZGEÇİLMEZİM!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin