Mert ve Burak abi bana dik dik bakıyorlardı.
"Merdivenden devam edicez."dedi Ege. "Sende baya sevdin yeni cici kardeşini" dedi. Burak abi. "Sevdim lan sevdim size ne oluyor?" Dedi Ege. "Cici kardeşimizin olmasını sen çok istiyormuşsun Ege bir kız gelsin o kadar iş yapalım tüm payları kendiside alsın he birde babamın biriciği olsun." Dedi Mert abi. Evet gözlerim dolmustu. Onlar beni mirasçı olarak görüyorlardı. Ben birşeyden çok korkuyordum. Babamın beni başkasından peydahlamasından...
Bu düşünce beni yiyip bitiriyordu. İnşallah öyle değildir.
"Ne diyon lan sen" dedi Miraç abim. "Mert kızı başkasından gibi hissetirmesene hastanede karışmış ayrıca biz demedik sana git hayatını bu iş uğruna tehlikeye at diye!" Bağırmıştı.
"Biz Burak ile bu işi yapmasaydık, bu kadar zengin nasıl olurdun Miraç hani herşey çok kolay gibi geliyor ya ben bu is için senelerimi verdim. 6 sene lan ben daha çocukken başladım bu işe sen ne anlatıyorsun ben sizin için ailem için çalıştım. Şimdi bir kıza verecek tek kuruşum yok benim. Bu evde yaşadığına şükür etsin!" Arkadan bir ses duydum.
"Senin yok ama benim var Mert haddini bil bu işi sen yokken ben yapıyordum. Bunları sen istedin. Bu işi bu parayı bu kadar zengin olmayı lan biz koca aşireti yönetiyoruz. Şimdi sen benim kızımımı yadırgıyorsun lan sen benim sayemde adam oldun.!!" Bagırışında ürktüm daha fazla bu alanda duramadım ve koşarak merdivenlerden çıktım. Bir tane kapının önünde 'BİRİCİK KIZIMIN ODASI' yazıyordu. Kapıyı açtım oda muazzamdı.
Oda pespembeydi kapıyı açtığımda beni karşılayan harika bir manzara vardı. O kadar güzeldi ki havuzu izlemek hemen kenarda bir köşe vardı ve buna aşık olmuş olabilirdim ilk defa kız çocukları oldukları için her taraf pembedi. Ama bu koltuklu köşe çok güzeldi.
Hemen karşısında televizyon vardı.
Son olarak yatağım resmen 3 kişiliktimve bununda pembe tülü vardı.
Oda çok genişti pencerenin kenarında çalışma masası vardı. Onun yanında aynalı dolap ve kitaplık vardı. Oda incelemesini bir ses kesti.
"Çok özür dilerim" dedi Miraç abim."Senin özür dikemeni gerektirecek bir şey yok kimsenin benden özür dilemesine gerek yok. Haklılar 16 yıl olmuş yoktum. Bana asla alışmayacaklar beni mirasçı olarak görmektede Haklılar." Dedim. Öyleydi onlar Haklılardı ben 26 yıldır yoktum. Onlar kendi kız kardeşlerine alışmışlardı. O kız ölmüştü onlar onun acısını yaşamışlardır. Bana alışmayacaklardı.
Miraç abim geldi. Bana sarıldı. Onun sarılmasıyla inledim. Sırtımda kırbaç izleri vardı. Eminim morarmıştı.
"Noldu birsey mi yaptım." Dedi endişe ile.
"Hayır sırtım acıyorda." Dedim bir ses duydum.
"O adam seni neden dövdü. Polislere kızım @r@sp* oldu. Onu öğrendim o yüzden dövdüm demiş."
Kestik
Bölüm bu kadar artık bu kadar sık atmıcam çünkü okul var öyle millet görüşürüz.
💋💞💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem?
ЧиклитMelis eski hayatını bırakmak isterken yeni ailesi ile tanışıyor ama eski ailesi kadar ürkütücü bir gerçekleri var peki bu gizem nedir? #ooo kategorisinde birincilik🥇