פרק 15

18 3 0
                                    

נקודת מבט הוסוק:

פגע בי מאוד זה שהיא לא האמינה שנצליח להחזיק ביחד ,אני מקווה שהיא יודעת כמה אני אוהב אותה .

אני לא מוכן לוותר בשום מצב על הזוגיות הזאת.
עד שאני מרגיש שאני בקשר רציני אני מתכוון לשמור עליו .

אנחנו עכשיו מחכים לאלה מהעבודה של מאיה, כדי שיבואו להוציא אותנו.

~~~

נקודת מבט גנקוק:

אנחנו עכשיו רצים אחרי שורה של מאבטחים לפנינו ומאחורינו.

אני דואג לרוץ קרוב לטאה, כדי שחסר וחלילה לא יתרחק ממני או יפגע.

רק זה מה שחסר לי, אני לא יכול לחשוב על אופציה שיקרה משהו לטאהיונג!

הסתכלתי מסביב, יונגי רץ קרוב לגימין , אני חושב שהם זוג ממש חמוד, הם כל כך מתאימים, נאמגון רץ אחרי מאיה ,היא די המובילה שלנו אחרי המאבטח שרצים מקדימה.

הסתכלתי על טאה, הוא היה נראה עייף.

התחלתי לדאוג העיניים שלו הביטו כל הריצפה והיה נראה שהוא מתקשה להרים את הראש ולהמשיך לרוץ.

המשכתי לרוץ לידו " טאה" אמרתי ,הוא לא הגיב "טאה" אמרתי שוב והפעם הוא הרים את ראשו לכיווני.

ראיתי כמה הוא חיוור והתחלתי ממש לדאוג.

הסתכלתי לו בעיינים "אתה בסדר טאה?" שאלתי בעדינות, הוא הסתכל עלי ושמתי לב שפתיו רעדו.

תפסתי את ידו בעדינות "אני מרגיש שהעולם מסתובב" אמר בלחש ,כמעט לא הייתי בטוח ששמעתי משהו.

עכשיו אני ממש דואג .

אולי הוא התקרר?, אולי הוא חולה?, אולי הוא לחוץ?, אולי הוא ....

לא עלו לי עוד רעיונות.

אנחנו רק צריכים לצאת מפה ואני יהיה יכול לטפל בו כמו שמגיעה לנסיכה שלי.

הרגשתי שהאחיזה שלו בידי משתחררת לאט לאט, הרמתי במהירות את עיניי אליו ,הוא היה נראה רע ולא במובן של יופי הרי טאה שלי יפהפה אבל עכשיו הוא נראה חיוור כמו קיר והוא התחיל לרוץ לאט יותר ויותר.

היה נראה שלא טוב לו.

אני צריך לשמור עליו רק עוד קצת ,נצא מפה ממש בעוד כמה דקות ואז הוא יוכל לנוח כמו שצריך אבל עכשיו אנחנו חייבים להתקדם אחרת משהו יכול להשתבש.

תפסתי את ידו שוב חזק יותר אך לא ברמה שיכאיב לו, "מותק, אתה חייב להחזיק מעמד עוד קצת רק כדי שנמצא מפה ואז נלך לרופא" אמרתי לו.

נראה הוא ניסה להרים את הראש אלי אבל לא הצליח.

תפסתי את מותניו כדי ליצב אותו תוך כדי שאנחנו רצים אבל יותר לאט.

נאמגון סובב את ראשו אלינו וצעק "אתם חייבים להזדרז!" ,הסתכלתי עליו "אני לא חושב שטאה יכול,נראה שהוא עומד להתעלף בכל רגע" אמרתי תוך כדי שאני מחזק את האחיזה במותניים של טאה כדי לייצב אותו.
~~~
מקווה שעל כולם עבר לילה שקט

Protect  UsWhere stories live. Discover now