Ahmet'ten:
Feride'yle o setin ortasında birkaç dakika bile olsa gözlerimi kapatmak bana iyi gelmişti.. Neden bilmiyorum ama şu an daha iyiydim... Gece gerçekten heyecandan hiç uyuyamamış, erken de kalkmıştım. Bu yüzdendi yorgunluğum, uykusuzluğum.
Sıradaki set alanına varmıştık. Burası sokak tarzı bir yerdi. Set biz gelmeden kurulmuştu bile. Bizi direkt hazırlayıp sahneye aldılar. Kamera bile hazırdı.
"Şimdi siz el ele tutuşarak ileriden gelin! Sonra Feride Ahmet'i fırsat bulduğunda yanağından öpüyorsun!" Dedi yönetmen.
"Yönetmenim onu dudağa çevirmemiş miydik biz aramızda ya!?" Dedi Mert elinde kamerası hazır dururken gülerek.
"Lan salaak... Gidip söylemiş mi bir de!?" Dedim Feride'ye.
"Ay Mert cidden küçük çocuk gibi ya!" Dedi Feride'de gülerek.
"Mertciğim o iptal maalesef!" Dedi yönetmen, Mert'e gülerek.
Maşallah iyi anlaşmış gibilerdi.
"Evet, başlayabiliriz! Kameralar hazır!" Dedi yönetmen.
Feride'ye elimi uzattım gülümseyerek tuttu. İlk kez ciddi ciddi el ele tutuşuyorduk sanırım..
Bize belirttileri yere geçtik.
"Kayıt!"
Yan yana gülerek yürümeye başladık. Yönetmen, Feride'nin öpmesini söylediğinde Feride yanağımdan sertçe öptü. Gülümsememek için zor durmuştum çaktırmayın.
Biraz daha yürüdük ve kaydı kestiler.
"Evet! Bravo, tekte oldu!" Dedi yönetmen.
Nasıl ya!? Tokat sahnesi üç kerede oluyordu da bu tekte mi oluyor! Haksızlık...
"Sıradaki set alanı yakın zaten. Oraya geçelim hadi!" Dedi yönetmen.
"Lan nasıl öptü ama Feride "mucuk" diye!" Dedi Mert yanımıza gelerek.
Feride'yse kahkaha atmıştı. Ben de güldüm. Mert, bir şey fark etmiş olacakki kamerayı açtı. Bizde anlamadan bakıyorduk.
"Arkadaşlar bakın! AhFer'in bir kanıtı daha!" Dedi fark etmediğimiz hâlâ el ele olan ellerimizi göstererek, çekerek.
Feride hemen elini çekti, Mert'e vurdu.
"Ya Mert! Bak insanlara yanlış lanse ediyorsun! Arkadaşlar, sahne çektik o yüzden öyleydi!" Dedi Feride.
"Sahne bitti ama ona ne diyeceksin!?" Dedi Mert.
Feride sinirle nefes verirken araya girdim.
"Ya oğlum bulaşma ya! Gel Feride, hemen kostüm değişip sıradaki sete gideceğiz." Dedim.
"Okey." Demesiyle karavanlarımıza gittik..
Feride'den:
Birinci sahnemiz çekilmişti ve sanırım Ahmet'i ilk kez öpmüştüm. Sanırım değil yani, öyle.
İkinci sahne için yalnızca kostüm değişmiştim. Makyajımı tazelemekle, saçımı düzeltmekle yetinmişlerdi.
Bir yola gittik ve yine Ahmet'le el ele karşıya geçtik. Bu sahne gayette bu kadardı. Sonra bir banka geçtik ve benim Ahmet'e baktığım bir sahne çekildi. Bu sahne çok tatlı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting)
Hayran Kurgu!'Kırmızı Limon' ismindeki ilk ve orijinal kitaptır! Kesit~ Gözlerim dudaklarına kaydı. Aynı şeyin onda da olduğunu fark ettim.. Buradan sonra ya mantıklı düşünecektim ya da şu âna kadar yaptığım gibi hiçbir şey düşünmeden devam edecektim... Aramızd...