Tesadüf

264 10 0
                                    

Aşağı inip Melis'le selamlaştıktan sonra beni bir balıkçıya getirdi.Çok balık sevmesemde yemeye itiraz etmezdim.

Bir masaya yerleştik ve siparişlerimizi vermeye başladık.Garson siparişleri alıp gittiği anda Melis konuşmaya başladı.

"Eeee nasıl mekan?Güzel dimii."diye ağzı açık bir şekilde gülüyordu.

Mekan gayet güzeldi.Deniz kenarında klasik bir balıkçı aslında."Evet beğendim."dedim bende aynı şekilde gülerek.

"Anlaşabiliyor musunuz Mert ile?"diye bir soru yöneltti bana bakarak.Mert aslında bana çokta kötü davranmıyordu aksine anlayışlıydı.

"Kendisinden çok haz duymuyorum ama kaba biri değil gibi"dedim masaya bakarak.

Melis dediğimi anlamaya çalışarak"Madem kaba değil niye haz duymuyorsun."diye bir soru yöneltti.

"Bilmiyorum belki sevgilisinden dolayıdır.Bu kadar bizim eve dahil olması içime sinmiyor."dedim somurtarak.

Melis hemen heyecanlanıp"Dur dur dur.Sen şimdi Mert'i mi kıskanıyorsun yani."Dedi gülerek.YOK ARTIK.

"Ne alaka Melis ya!Saçmalama istersen daha fazla."diyerek konuyu kapatmaya çalıştım.Melis ise benim tam aksime bu konuyu konuşmak için can atıyordu.

"Ya bak Selin'le Mert öyle sandığın gibi ciddi bir ilişki içinde değiller.Takılıyorlar gibi düşün sadece."dedi bana mutlu mutlu bakarak.

Ne demek takılıyor gibiler.Aynı yatakta yatıp kalkıyorlar ya.Melis Mert'i boşa çıkarmaya çalışıyor gibi duruyordu.

"Melis nasıl ciddi bir ilişki değil?Kız Mert'e aşkım falan diyor,aynı yatakta yatıp kalkıyor sayılırlar."dedim Melis'i ayıplar gibi.

Melis yüzüne ciddi bir ifade takınarak"Ya bende sana aşkım diyorum biz şimdi sevgili miyiz yani sence?"dedi

"Ya şimdi o ayrı o ayrı"dedim.

"Ya bak sadece Selin Mert'e biraz takıntılı.Mert ne zaman başka bir ülkeye gitse ayrılıyorlar zaten.Bak sana ciddi söylüyorum aralarında ciddi bir ilişki YOK!"dedi bana ciddi bir şekilde bakarak.

Melise aynı ciddiyetle"Tamam ciddi bir ilişkileri yoksa yok.Bu beni ilgilendirmez ayrıca."dedim.

Melis sırıtarak"Tamam sen ilgilendirmiyor diyorsan öyle olsun."dedi

Bir yandan sohbet ederken bir yandan yemeğimizi yemeye devam ettik.En sonunda ben dışarda beklerken Melis hesabı ödeyip yanıma geldi.

"Hadi gidiyoruz."diyip koluma girdi ve yürümeye başladı.

Hemen durdum ve Melise bakarak"Nereye gidiyoruz?"dedim ciddi bir şekilde bakarken.

"Gidince görürsün canım."diyip beni sürüklemeye başladı.Allah bilir yine nereye gidiyorduk.

En sonunda kendimi bir barda içki yudumlarken buldum.İnsanlar dans ediyor,şarkılar söylüyor ben ise boş boş oturuyordum Melis'le beraber.

Melis en sonunda dayanamadı ve"Gamze hadi ya biraz eğlenelim.Ben seni buraya somurt diye getirmedim."dedi kızıyormuş gibi yaparak.

Melis'e dönüp"Canım gerçekten şuan dans havamda değilim ya."diyip tekrar dans eden insanlara bakmaya başladım.

"Tamam o zaman sen burda kal.Ben biraz eğlenceye gidiyorum,sakın bensiz burdan ayrılma."diyerek yanağımdan öpüp gitti.

Barın başında tek başıma kalmıştım.İçkim bitince bir yenisini istemeye çekindim çünkü parasını ben ödemiyordum sonuç olarak.

Ben bir şey demeden Barmen içkimi yenilemeye başladı.Hemen onu durdurup"Yok hayır, almıycam ben"dedim.

Barmen bana bakıp"Şurdaki Bey size ısmarlamak istedi"diyerek birini işaret etti.Arkamı döndüğümde tanıdık yüzü gördüm.

Bana doğru gelip yan tabureme geçti.Bana sırıtmaya başladı ve konuşmaya girdi.

"Bu kadar hızlı karşılaşmayı beklemiyordum açıkçası"dedi gülerek.Tam gözlerimin içine bakıyordu ve gözündeki mutluluğu görebiliyordum.

"Bende bu Kadar hızlı karşılaşmayı beklemiyordum Ufuk Bey"dedim.

Sadece Ev ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin