Ufuk bütün vücudunu bana çevirerek"Bana hala niye Ufuk Bey diyorsun acaba."diyerek güldü.
"Şey...Ben resmiyetten dolayı öyle söylüyorum"dedim utanmış bir şekilde.Gerçekten niye bey diye hitap ediyordum adama.Sanki işe alındım.
"Şuan bir iş görüşmesinde olmadığımıza göre bana adımla seslenebilirsin."dedi.
"Tamamdır,o zaman bundan sonra Ufuk diyorum."diyip yüzüme bir gülümseme yerleştirdim.
"Teşekkür ederim.Eee nasıl gidiyor kendine bir iş bulabildin mi?"dedi.Benle sohbet başlatmaya çalışıyordu.
"Maalesef hala bir iş bulamadım ama pes etmiş değilim."dedim gururlu bir şekilde."Er ya da geç bir işe giricem."
Ufuk etkilenmiş gibi bana baktı ela gözleriyle.O ana kadar gözlerinin ne kadar güzel olduğunu fark etmemiştim.Gerçekten insanın aklını başından alıyordu.
"Bu kendine güvenen halini çok sevdim.İş görüşmesinde daha çekinik bir tip gibi duruyordun."dedi sırıtarak.
"Aslında özgüvenim yüksektir.Maalesef iş görüşmelerinde pek bu yönümü ortaya çıkaramıyorum."diyerek yere bakmaya başladım.
"Özgüven sana çok yakışıyor bence.İş görüşmesinde bile olsan kendini olmadığın biri gibi göstermeye çalışma.Sen kendin olduğun için güzelsin."diyerek elini masada duran elimin üstüne koydu.
Bu adam bana her ne yapıyorsa kesinlikle etkileniyordum.Eli elime değdiği anda içime bir sıcaklık geldi.Kızarıyor muydum yoksa?Hayır Hayır Hayır sakin ol Gamze ,sakin ol.
Utandığımı fark etmiş olucak ki elini geri çekti.İlerleyen zamanda birlikte içkilerimizi içerken sohbet ediyorduk.Artık kaçıncı içkimi içtiğimi saymayı bırakmıştım.Resmen sarhoş olmuş gibiydim ve bu genelde hiç iyi sonlanmazdı.
Ufuk ayağa kalkıp elini uzattı."Dans etmek ister misin?"dedi flörtöz bir tavırla.
"Tabiii kiii isterimmm"diyip Ufuk'un elini kaptım.Normalde Ufuk'un beni götürmesi gerekiyordu ama nasıl sarhoş olduysam artık onu kendim çekiştirmeye başladım.
Birlikte dans etmeye başladık.Deli gibi davranıyordum resmen,ellerim kollarım ayrı oynuyordu.Ufuk daha fazla kendini tutamayarak dans hareketlerime gülmeye başladı.
Resmen dans ettiğim çevredeki insanlar bir bir kaçıyor gibilerdi.En sonunda kendi etrafımda dönmeye başladım.Dönmeyi bitirdiğimde dengemi sağlayamayıp Ufuk'un boynuna sarıldım.
Resmen birbirimize o kadar yakın durmuştuk ki nefes alıp verişini hissedebiliyordum.Ona bu kadar yakınken kokusunun ne kadar güzel olduğunu fark ettim.Çok güzel kokuyordu.
Birbirimizin gözlerinin içine bakarken yavaş yavaş gözleri benim dudaklarıma kaymaya başladı.Gerçekten beni öpmek istiyor muydu?
Yavaş yavaş birbirimize yakınlaşmaya başladık en sonunda dudakları dudaklarımı bulduğunda inanılmaz bir duygu patlaması yaşadım.Her hücrem heyecandan kıvranıyordu resmen.Bu adam beni etkilemeyi gerçekten başarıyordu.
Birkaç saniyelik öpüşmenin ardından geri çekilip Ufuk'a bakmaya başladım.Oda aynı şekilde bana bakıyordu.Az önce yaşananların farkına vardığımda midem çalkalanmaya başladı resmen.
Ufuk beni kolumdan tutup hafifçe kavradı"Gamze iyi misin?"dediğini hatırlıyorum en son.Sonrası sadece karanlık.
Uyandığımda kafam çatlıyordu resmen.Başımı kaldıracak halim yoktu.İlk kalkmayı deneyişim başarısızdı ,yerimde doğrulamadım bile.
Uyanmak istemesemde bütün gücümü kullanıp yatakta doğrulamayı başarmıştım.Hala gözlerim bulanık görüyordu,hiçbir şey net değildi.
Cama doğru baktığımda sabah olmuştu.Ne yaşamıştım ben dün gece ya.Tam bunları düşünürken sol tarafımda bir kıpırdanma hissettim.
Başımı oraya çevirdiğim an gördüğüm manzara karşısında dilim tutuldu.Ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemez halde yanımdaki kişiye bakıyordum.
Hemen yataktan fırlayıp çığlık attım.O ana kadar üstümde sadece iç çamaşırlarımın olduğunun farkında bile değildim.
Benim çığlığımla birlikte yanımda yarı çıplak bir şekilde yatan kişi yataktan yere düştü.
"Kızım ne bağırıyorsun sabah sabah"dedi.
Ben daha ağzımı açamadan odamın kapısı açıldı.Mert içeri girdiği anda şaşkın şaşkın ikimize bakmaya başladı.
Cavit ve ben yarı çıplak bir şekilde yataktaydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Ev Arkadaşı
Подростковая литература"Selin...eminim.Mert'e karşı hiçbir his beslemiyorum."dedim yanına geçip.Sanki az önce onu rüyamda görmemişim gibi. "O zaman Mert'in tekrar bana dönmesini sağla."dedi gözlerime bakarken.Onu ne kadar sevmesemde şuan içimde ona karşı bir acıma duygusu...