one

762 36 9
                                    

adaya güneş ışıklarının çarpmasıyla sabah olduğunu anlamıştım. geceden beri susmayan kargalar yüzünden uykumu alamamıştım, gözlerime vuran güneş ışınlarını engellemek için battaniyemi kafamın üstüne çekip birkaç dakika daha yerimden kalkmadan uzandım.

merve'nin günaydın diyen sesiyle sonunda battaniyeyi fırlattım. içimden bugünlük bu kadar uykuyla idare etmem gerektiğini düşünürken bir yandan da hafifçe gülümseyerek cevap verdim.

"günaydın."

oyun olmadığı günler o kadar sıkıcı oluyordu ki sahile gidip yedi tur atmadan zaman geçmiyordu sanki.

yürürken bir yandan mavi takımda olan anılarımı düşünüyordum. pek fazla zaman geçirmesekte kendimi ordaki arkadaşlarımı ve eğlenceli anlarımı özlemekten alıkoyamıyordum. sırf berna'nın keyfi yüzünden kırmızı takıma geçmiştim, ilk geçtiğimde bu kadar daralacağımı tahmin etmezdim ama şu sıralar yalnız hissediyorum.

o kızdan gerçekten hoşlanmıyordum. her hareketi batıyor resmen, özellikle benimle yakın olmaya çalışma çabası iyice sinirlerimi bozmaya başladı. yalaka insanlardan hayatım boyunca haz etmemişimdir.

...............

oyun günü

eşleşmelerin bitmesiyle sonunda oyun
oynayıp kafamı dağıtacağım için mutlu hissediyorum.

seda ablanın garanti sayım olması sebebiyle yine berna ile eşleştim, şaka gibi. bu kızla ortak engele girmekten nefret ediyorum.

düdüğün çalmasıyla ilk oyun bizimle başladı, ileri doğru büyük bir adım atarak engele ilk giren ben oldum. biraz oyalanarak dört ayak üstünde ilerlerken berna'nın elini belimde hissettim. kafamı çevirmeye vaktim olmadan hızlı bir ivmeyle kendimi engelden kurtardım.

basit bir şekilde oyunu kazandıktan sonra berna benchine yönelmeden yanına adımladım. elleri dizlerinde nefeslenmeye çalışırken benimle göz göze gelmesi için başımı öne doğru eğdim.

"hey!"

kafasını kaldırıp gözlerini kısarak gözlerime kitlendi, o an için ne söyleyeceğimi hatırlamaya çalışırken aramızda sessizlik oluştu. ikimizde konuşmuyor sadece birbirmize bakıyorduk. sonunda yutkunarak söze girdim.

n: "temas etmeyi pek seviyorsun galiba."

b: "ne, anlamadım?"

demek salağa yatıyor.

n: "sonraki oyunda ne demek istediğimi örnekleri ile birlikte anlatacağım."

anlamamış gibi bir ifadeyle bana bakmaya devam ederken arkadan nagihan ablanın tebrik sesleri geldi. arkama bakıp geliyorum işareti yaparken önüme döndüğümde beni süzdüğünü gördüm. ona bakmamla bakışlarını yere sabitlemişti.
gülümseyerek tekrar arkamı döndüm, benchime doğru giderken o hâlâ orda durmaya devam ediyordu.

bu kızla işimiz var anlaşılan.

.................

nefise zorba misin aq neyse sonda cok güzel asik edicem sikinti yok🙏🏻🙏🏻













scary love | nefberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin