Hoşgeldinizzz...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar.......
Geçmişten bir sayfa...
Yine çamurda oynuyordu küçük kız. Çamur aşkı nereden geliyordu bilmiyorlardı anne ve babası. Baba gülerek kızının yanına gitti.
"Kızım...bak koskoca kız oldun hala çamurda oynuyorsun...olur mu böyle hiç?" Kız 10 yaşındaydı. Dudağını büzerek sarı bukleleriyle oynadı.
"Ama ben daha çocuğum baba!...sürekli büyüdün diyorsun..ben sizin kadar olmadım daha!" Dedi bağırarak. Babasının kucağından inerek annesini koştu. Çamurlu ellerini annesinin elbisesine sürerek sarıldı. Annesi güldü.
"Kızım....yapma ama böyle dünyada su kalmadı senin yüzünden...hergün yıkan yıkan"
"Yemesinde ne yapıyorsa yapsın!" Dedi babası gülerek. Kız kaşlarını çattı.
"Tadı çok güzel bir kere!" Ormandaydılar. Piknik için gelmişlerdi. Kız koşarak koca çamurun içine girdiğinde anne ve babası telaşla ona baktı.
"Deniz!..çık oradan" kız çıkmaya çalıştı ama beceremedi. Gittikçe batıyordu.
"Anne çıkamıyorum!"
"Ah Kızım ah!" Annesi elini uzatıyım derken o da düşmüştü. Babası gülerek onlara baktı ve çıkardı onları. Zar zor olsa da çıkmışlardı.
"Babam çok güçlü benim!" Dedi kız bağırarak. Annesi kalktı.
"Deniz...yeter artık...bir daha oyun oynamak yasak sana!...yalan söylemekte...çamura girmekte...duydun mu beni!?" Kız, annesi bağırdığı içindir kafasını eğdi.
"Peki anne" dedi sessizce.
"Bağırmasana küçücük kıza Asya....çocuk daha o"
"Çocuk olması yalan söylemesi anlamına gelmiyor...hep senin yüzünden!...sen öğrettin bu çocuğa yalanı dolanı...Başka kadınların evine gittiğinde nasıl yalan söylüyorsan...kızıma da Yalanın iyi birşey olduğunu öğrettin!" Baba sinirle ayağı kalktı.
"Sana daha kaç defa söyleyeceğim çocuğun yanına bu konuyu açma diye!" Gece olmuştu. Saat belki 11 belki 12'ydi. Deniz ellerini birbirine bağladı.
"Neden kızımız babasının ne mal olduğunu öğrensin!...daha o doğmadan başka kadınların yatağına girdiğini öğrensin!...hamileydim be ben hamile!" Kadına tokat attı baba. Kız çığlık atarak annesine koştu.
"Baba!...anneme neden vuruyorsun!...şaka yapıyor...değil mi anne?" Kızını sertçe itti üzerinden kadın. Sinirden gözü dönmüştü.
"Senin yüzünden!...herşey senin yüzünden!...eğer sana hamile kalmasaydım başka kadınlardan faydalanmayacaktı bu adam!...Allah seni kahretsin!" Kadın kızına vurunca babanın gözü dönmüştü. Kız şokla annesine bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH VE MAT
ActionHacker olan genç kız başını belaya sokmayı çok sever. Yer altı dünyasını birbirine katarak kendini gizler. Kendini gizleyerek mafya tipli insanların içine sızarak işini yapar. Ta ki yanına bir hain gelip onu ifşa edene dek... Bu maceralı hikayemde y...