Започнахме да ходим по тепета с Крис и още няколко приятеля.Постоянно се отдалечавахме от другите и си говорехме наши случки като деца.Ние не бяхме от онези двойки, които постоянно се целуваха и стояха на едно място.Обичахме да се разхождаме по различни места: тепета,поляни,молове,центъра и много други. Идваше Свети Валентин,много се вълнувах,защото ще излизаме само двамата.На 14 февруари отидохме в едно кафене.Той ми даде една кутия с бонбони Rafaello а аз му подарих една сладка чашка с две змийчета.Прекарах ме си чудесно.
Но за жалост драмите се появиха скоро.
Някаде две седмици по-късно няколко момичета от неговия клас ми говореха някакви глупости ,че Крис обарвал другите момичета и че им предлагал да станат гаджета по време на нашата връзка.Аз не ги послушах.Следващите дни разпитах и друдги негови приятели и те ми потвърдиха казаното от момичетата.В края на часовете аз и още една моя приятелка Мими вървяхме заедно по коридорите. Тогава срещнах погледа на Крис и и казах да мине близо до него,а аз ще гледам отстрани.Тя се съгласи. Докато минаваше покрай Крис той я одари по задника и избяга...бях в шок.
На следващия ден видях Крис и му казах:
-Крис вярно ли е,че обарваш другите момичета и им предлагаш да станете гаджета по време на нашата връзка?
-Няма такова нещо Луна,аз никога не бих го направил.
-Така ли ,вчера как обара Мимито?
-Ам...
-Не можеш да ме излъжеш!-и си тръгнах разплакана.
Следващия ден аз имах физическо а той свободен.Когато ме видя се опита да избяга,но Мими и Джесика го хванаха и му казаха:
-Крис, Луна смята да скъса с теб
А неговият отговор беше:
-Супер мога да обарвам цици!!
Моля!? В този момент скъсах с него.Опита се да ми се извини няколко пъти ,но не му простих.
YOU ARE READING
Life is fucking
RomanceЗдравейте, казвам се Луна Минър.Живея в Калифорния заедно с родителите си.Животът ми беше прекрасен до момента в който той се появи.И край.Всичко се преобърна.Сещате се.Обичайните неща за един теенейджър-алкохол, цигари, дрога...