Naruto , Sasuke ve Sakura'nın büyük savaşı Gaara , Haku ve Temari'ye karşı olacaktır.
Sasuke'den :
Naruto ve Sakurs ile birlikte savaşmak için gardımızı alıp temkinli bir şekilde Gaara , Haku ve Temari'ye baktık. Hepsi de oldukça güçlü ninjalardı. Ancak benim burada gözümü kestirdiğim kişi Gaara'ydı.
Gaara ile savaşmak hep istemiştim. Çünkü o benim rakibim olabileceğim güçte birisiydi. Hatta belki benden daha güçlü bile olabilir. Ancak güç ve zekamı aynı anda kullanırsam Gaara'yı alt edeceğimi düşünüyordum.
Gaara ciddi bir şekilde "Böyle bakışmaya devam mı edeceğiz ?" diye sordu.
Sırıtrak "O zaman ilk saldırıyı sana ben yapayım !" dedim. Bunu dedikten sonra cebimden çıkardığım shirukenleri hızlı ve isabetli bir şekilde Gaara'ya doğru fırlattım.
Shirukenleri Gaara'nın engellemesini beklerken hızlı bir şekilde Temari devreye girdi ve büyük yelpazesini kullanarak Gaara'ya doğru fırlattığım shirukenleri engelledi.
Temari "Kardeşimle savaşmak istiyorsan ilk önce beni geçmelisin Uchiha Sasuke !" dedi.
Alaycı bir şekilde "Kardeşinin kaybedeceğinden mi korkuyorsun ?" diye sordum.
Temari'de benim gibi alaycı bir şekilde gülerek "Kaybetmek mi ? Gaara bu zamana kadar girdiği hiçbir müsakabayı kaybetmedi. Üstelik ona daha bir çizik atabilen bile olmadı." dedi. Temari'nin dedikleri beni daha da çok hırslandırmıştı. Artık ilk hedefim Gaara'ya küçük yada büyük olsun bir hasar verebilmekti.
Temari'nin dediklerinden emin olmak için "Temari'nin dedikleri doğru mu Gaara ?" diye sordum.
Gaara "Seni inandırmak zorunda değilim ama madem merak ediyorsun evet , bu zamana kadar bana küçük bir çizik bile atabilen olmadı." dedi.
Sinir bozucu bir şekilde sırıtarak Gaara'nın gözlerinin içine baktım ve "Buna şaşırmadım. Baksana bu zamana kadar hep bir kızın arkasına saklanarak savaşmışsın." dedim.
Bu dediklerimden sonea Gaara'nın sonunda duygusuz olan yüz ifadesi yerini az da olsa biraz öfkeye bırakmıştı.
Gaara sinirli bir şekilde "Haddini aşmayacaktın Sasuke !" dedi ve elini havaya kaldırıp güçlü bir şekilde sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
Fiksi PenggemarAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...