Multimedia Eylem Siren :)
Babam ölmüş olamazdı değil mi. Bu bir şakaydı. Evet evet şakaydı . Eminim. Yani öyle umuyorum.
Gözlerime yaşlar hücüm ederken abime sıkıca sarıldım. Tek bir kelime dahi etmedi ve öylece kolları iki yanında bekledi . Gözlerim yanıyordu.
-"A-abi"
Kalkıp gitti. Hemde beni ittirerek kendinden ayrıdıktan sonra.
Bu çocuğa ne oluyordu böyle.
Babam sayesinde gidiceğimiz o yere gidemediğimiz aklıma geldi. Babamın az da olsa anısı olan o evin artık başkasının olduğu gelince daha çok yandı gözlerim. Babamın işi yüzünden gidiceğimiz o yer için, artık bizim olmayan bu şehirdeki evimizi satmıştık ve artık oraya gitmek zorundaydık .
•••
Babam Türk değildi ... o bir Alman'dı bu yüzden mezarla falan uğraşmadık. Çünkü babam öldükten sonra yakılmak istemişti . Evet bu bizim için biraz canice olsada onu yaktık ve bir vazoya koyduk.
Annem benle hiç konuşmadı. O günden sonra. - Önceden hiç konuşuyomuydu doğru düzgün diye bir sorsanıza şuna. - seni takmıyorum. Her neyse... Biletleri tekrar aldık ve uçağa bindik. Sıkıcı iki saatin sonunda yeni şehrimize gelmiştik.İzmir. Her ne kadar güzel bir yere benzesede burası hiç içime sinmedi. Babamsız, yeni bir hayat. Aman ne güzel. Şu anda yeni evimize doğru gidiyoruz. Annem dediğim o kadın ve abim benden birkaç adım önden gidiyorlardı. Bavullar tabikide bende. Abim olucak pislik hem anneminki hemde benim bavulumu bana taşıtıyordu. Çekemiyorum ki. Bu yüzden benden öndelerdi.
-"Uyuz"
Diye fısıldadım kendi duyabiliceğim şekilde onlara kötü kötü bakarken. Tabikide beni görmüyorlardı. Durunca biraz daha uzaklaşmışlardı. Tekrar yürümeye başlayınca kulaklarımı ağrıtan motor sesiyle olduğum yerde durup kulaklarımı tıkadım. Ne var? Dibimden geçti gerizekalı ve ödüm kopuyordu. Gözlerimi açtığımda üç tane motor ,iki tanesinde birer bir tanesinde iki kişi oturuyordu ve etrafımda yuvarlak çiziyorlardı.
-"HEYYY , YETER ARTIK KULAKLARIM SAĞIR OLACAK!!! " diye bağırdıktan 10 saniye kadar sonra durabildiler sonunda.
-"Sizin derdiniz ne böyle, ne yapmaya çalışıyosunuz?" Diye çıkıştım.Tekli motorlardan birinden biri indi. Hemen sonra da diğer üç kişi.
Motorları sürenler erkekmiş bunu indiklerinde anlayabilmiştim. Üçüncü motorun arkasında oturan kişi de kız. Motordan ilk inen çocuk havalı bir şekilde kaskını çıkardıktan sonra sağ eliyle saçını düzeltti . Tanrım o keskin yüz hatları, galiba öleceğim.
HEY! BENİM ANNEM OLCAK KADIN VE AĞABEYİM NEREYE KAYBOLDU...
Sinirlerim alt üst oldu bu düşünce tüm zihnimi sararken. Beni bırakıp gitmişlermiydi. Hiç mi arkalarına bakma zahmetinde bulunmadılar.
Çocuk bana yaklaşıp sol eliyle çenemi tuttu ve sağa sola döndürdü başımı.
Ne yapıyordu bu salak. Tamam yakışıklı olabilirdi ama bana böyle bir hareket yapmasına hak vermez .
Yüzümü inceledikten sonra alayla sırıtıp arkasındaki üçlüye döndü ve;
-"Galiba yeni gelen bu çocuklar. Ha, ne dersiniz."
Bu benim buraya yeni geldiğimi nerden biliyordu. Elini bir hışımla çenemden itip bileğini sıkmaya başladım.
-"Sen ne yaptığını sanyorsu-"
Lafımı bölen şey hızlı bi hareketle bileğini benden kurtarıp kolumu sıkması olmuştu. Ben acıyla inlerken.
-"Yenisin diye bir şey yapmayacağım, korkma , amaa bir daha bana böyle bir salaklık yaparsan ... ölmeyi dilersin."
OMG. Bu çocuk fazla mı kendini bilmiş ne!
-"Bırak kolumu, hayvan!!"
Başını yukarı kaldırıp keyifli bir kahkaha attı sonra başını aşağı indirip yüzünü yüzüme doğru yaklaştırdı ve şunları söyledi.
-"Bir. Daha ki. Sefere. Böyle. Konuşamayacaksın. Tabi bir dahaki sefere olursa."
Kolumu kendine çekip hızlı bir şekilde beni arkaya itti ve yere düştüm .Canım acısada birşey belli etmemeye çalışıyordum.
Hey ne yapıyordu bunlar!!!
Tanrım bavulları yolun ortasına boşaltıyorlardı.
-"SİZ NE YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ?"
Hızlıca yerden kalkıp yanlarına gittim kız uzaktan olanları izleyip videoya alıyordu.Harika.
Birinin yanına gidip elindeki bavulu çektim ve bacaklarına tekme attım. Beni iten çocuğun yanına gidip eşyalarımı elinden aldım. Ne yapıyordu dersiniz . İç çamaşırımı almış sallıyordu salak. İNANMIYORUM DAHA İLK DAKİKADAN REZİL OLDUM . -Evet tatlım sonuna kadar haklısın daha ilk dakikadan rezil oldun. Tebrikler. - Bir anda, ben daha ne olduğunu anlamadan motorlara binip gittiler .
Burasının içime sinmediğini söylemiştim size değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Aşkı
Roman pour AdolescentsBabasının tayini üzerine başka bir şehire taşınırken babasının ölümü ile gittiği yerde sürekli başını belaya sokan ve başı beladan ayrılmayan , önceden Sadist tehşisi konulmuş ve bunu hala tamamen atlatamamış Eylem SİREN 'in hikayesi ve daha fazlası.