1.bölüm

212 17 5
                                    


Eve geçtin mi
Gönderildi 23.30
İsmail geçince ararım dedin amk nerdesin.
Gönderildi 00.19
Eve geliyorum
Gönderildi 00.20

Ahtopotum
Antremandan gelince duş alıp hemen uykuya koyulmuştum.kapımın sertçe çalınmasına uyanıp ayağı kalmıştım kimdi bu " yavaş am- " kapıyı açmamla hızlıca Altay içeri girmişti endişeli görünüyordu ki neden olduğu belliydi bence.

Kapıyı kapatıp bende peşinden salona gittim. " Altay iyi m-" konuşmama izin vermeden hızlıca bana sarılmış konuşmaya başladı.

" olm bişey oldu sandım niye haber vermiyosun sen ya, aklım çıktı ismail. " kollarını daha sıkı sarıp kafasını boynuma gömdü , benim kafamda boynunda gömülüydü.

" ben özür dilerim bebeğim, çok yoruldum bide salak rizeliyle uğraştım ya direk olarak duş alıp uyudum seni aramayı banyoya girmeden önce hatırlatmıştım ama işte. "

Diye kendimi açıklamada bulundum. Oda nefesini boynuma verdiğinde huylanarak kendimi çekmeye çalıştım , o da gülerek daha çok nefesini verip kafasını oynatmaya başladı, bense gülerek kafamı hatta vücudumu çekmeye çalışıyodum ama altayımın kaslar sağolsun.

En sonunda gülerek konuşmaya çalışmıştım, " altay- ( güler) dur artık ya b-bekle duurr hahaha bekle" sonunda beni bıraktığında hızlıca ondan uzaklaştım bir adım.

O da gülerek bana bakıyordu, " hehe seni yerim bebe, hala sana sinirim geçmedi ama şuanlık daha iyiyim sen de iyi olduğuna göre bişeyler yapalım ya da uyuyalım. " sonra bana bakarak tekrar devam etti.

" bu arada anla artık şunu engelli benden bir adım uzaklaşınca bişey değişmiyor haberin olsun. " sona doğru gülerek bitirmişti cümleyi bana doğru bir adım atınca hızlıca geri 🔙 kaçarak odaya doğru koştum. O da arkamdan kahkaha atarak geliyordu.

Oturmaktansa uyumak daha iyiydi çünkü yarın milli takım maçı vardı. Odamdaki masanın üstünde duran dijital saate baktım 00.50 saat nerdeyse bırdı amk.

Altay da sonunda geldiğinde hızlıca yatağa girmiştik ben Altay'a sıkıca sarılırken oda bana gülerek sarılmıştı. Bana geldiğinde ya da ben ondeyken herzaman beraber yatardık çünkü o benim olmayan kardeşimdi. Çocukluk arkadaşımdı o benim, herzaman bir birimizin yanında olurduk çünkü ailellerimiz bizimle çok ilgilenmezdi bizde birbirimizin olan ama olmayan ailesi idik.

Onun kokusuna alışkındım ondan dolayı herzaman olduğundan daha çabuk uyur uykum gelirdi,onun kokusu beni sakinleştirirdi.

Sonunda gözlerim kapandığında barış gelmişti aklıma içimden salak çocuk diye geçirip uykuya dalmıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

cimbom sevgisi coşturur ❤️‍🔥  BaismHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin