Justin
Domov,sladký domov. Konečně jsme dojeli do Californie a teď jenom čekáme až dojedeme na letiště. Madison už je vzhůru a hraje hry na mém mobilu. Dnes máme taky předávání cen nechápu proč je všechno na narozeniny Madison. Na tohle předávání se dostavit musím vlastně jsem ještě žádný nezmeškal ale zase chci být s rodinou a oslavovat narozeniny mojí princezny. ,,Bell?" zavolal jsem a za chvíli už u mě byla. Stáhnul jsem jí že na mě seděla obkročmo ,,Co si potřeboval?" zeptala se ,,Mám špatnou zprávu dnes nebudu na oslavě Madison a já bych chtěl aby si tam šla taky" řekl jsem a já jsem viděla jak jí sklesl úsměv ,,Kam? Maddie se těší že s náma bude celý den a aspoň jednou nebudeš pracovat" řekla a já sklopil pohled ,,Půjdeme na předávání cen a já vim omlouvám se ale teď už tour končí takže sní budu a hlavně je to večer takže sní budu celý den a pak půjdeme" řekl jsem a Bella se zase najednou rozzářila ,,Tak tam půjde i Madison přece vždycky chtěla na předávání jednou se dívala na přímý přenos asi před půl rokem a chtěla tam být s tebou a taky miluje Katy Perry takže jí chce vidět" řekla a já se usmál ,,Tak půjde snáma jo super" řekl jsem a zvednul se a šel do obýváku ,,Zlato chceš jít s náma na předávání cen?" zeptal jsem se jí a vzal jí mobil z jejích malých ručiček ,,Jo!" vypískla a skočila na mě a objala mě ,,To je tvůj dárek k narozeninám ale samozřejmě ještě něco dostaneš" řekl jsem ,,A bude tam Katy?" zeptala se ,,Jasně" řekl jsem ,,Já mám stlašně láda její písničky" řekla a já se usmál ,,Neboj uvidíš jí" řekl jsem a ona přikývla. Cejtil jsem že jsme zastavili tak jsem čapl kufry a vzal Madison za ruku a vyšli jsme ven. Dopadli na nás blesky. Pustil jsem Madison a šel dát Kennymu kufry. Madison stála na parkovišti a cucala si prst a přitom koukala na paparazzi jak jí fotí ještě přes rameno měla tašku kde měla hračky byla roztomilá ,,Madison!" zařval jsem a ona se na mě podívala a běžela ke mě. Vzal jsem jí a šel k týmu. Chytli jsme se za ruce a Scooter jako vždy mluvil ,,Děkujeme bohu že jsme ty dva roky zvládli úspěšně nic nám nechybělo ani žádné nemoce. Taky do našeho týmu přišel nový člen který tu snáma už taky jezdí přes ty dva roky a Madison přejeme sladké tři roky a doufám že se tu zase někdy všichni setkáme a zase někam vyjedeme" řekl a ještě jsme se pomodlili.
Dojeli jsme domů a vystoupili Kenny nám odnesl kufr. Vstoupili jsme do baráku a už jsem slyšel štěkot a cupitání spíš běh Esther už běží. Madison se uculila a klekla si a najednou jí do náruče vletěla Esther ,,Est ty moje malý štěně" řekla a stiskla jí říká jí Est přijde jí to lehčí. Potom jsme se všichni i s Kate přivítali a pak jsme šli zase já,Kenny,Bella,Kate,Selena,Gracie a Miley dolů protože dáme malý dárky. Kate upekla dort. Madison stála na židli a čekala. Najednou z kuchyně vyšla Kate a držela velikánský růžovo fialový dort se třema svíčkama. Madison se rozzářila a my jsme začali zpívat ,,Happy birthday to you. Happy birthday to you. Happy birthday sweet Madison. Happy birthday to you!" Madison se pořád culila. Sfoukla svíčky a pak jsme si dali dort. ,,Tak dárky" řekla Miley. Dali jí hodně panenek a hračky a taky to drahé oblečení a boty a tak. Přišla Miley a v ruce měla obrovskýho růžovýho medvěda. ,,Jéj" řekla Maddie a vzala si ho ,,Všechno nejlepší princezno" řekla Miley objala ho jí ,,Ten je ňuňutej" řekla a stiskla ho ,,Je ještě větší než ty" řekl jsem a ona pokrčila rameny. My jsme jí dali s Bellou náhrdelník který pro Bellu stál fakt hodně ale pro mě ne. Byl stříbrný a bylo tam vyrytí Bieber. A pak jsme jí dali taky nějaké hračky a já boty. ,,Děkuju moc" řekla a pořád tiskla medvěda vždycky ho chtěla.
Když jsme se připravovali tak Bella vzala tašku a šla do pokojíčku za Madison šel jsem tam taky. Zrovna seděla na zemi a hrála si ,,Zlato ještě jeden dárek" řekla a ona se postavila ,,Tady máš takovýhle šaty pro zvláštní věci a když dnes jdeme na to předávání" řekla Bell a vytáhla šaty ,,Ty jsou boží" žasla Madison a hned si je do svý šatny šla obléct. Byli to kratší šaty s růžovou barvou ale takovou bledou a byli nadýchané a černou mašli byli krásné ,,Děkuju mami" řekla a začala se točit najednou to umí. Když jsme byli připravený tak nás limuzína odvezla tam kde se to bude konat. Dojeli jsme tam a vystoupili. Za zábradlím byli Belieberky. Začali mě fotit. Natáhl jsem ruku a Bella se mi jí chytla a vylezla. A pak vyskočila Madison úplně v klidu a začala se na všechny culit. Prostě blázínek. ,,Pojď prosimtě a neposkakuj tady" řekl jsem a vzal jí za ruku a za druhou jí vzala Bella. Všichni nás fotili. Šli jsme po červeném koberci a pak se zastavili aby nás mohli vyfotit. Vzal jsem si Madison a šli jsme do haly. Tam už bylo hodně hvězd. V druhé řadě jsem viděl Scootera. Šli jsme tam a byla tam jmenovka pro mě a Bellu a za náma byla Selena podle mě přijde i s Chazem. V třetí řadě na druhé straně jsem viděl sedět Katy Perry. Vzal jsem Madison a posadil si jí na kolena ,,Vidíš támhle tu paní?" zeptal jsem se a hlavou na ní ukázal. Maddie se tam podívala a hned se jí rozzářili oči a postavila se ,,Plosím tatíííí zaveď mě tam" řekla a já se zasmál a šel za ní. Když mě uviděla tak se postavila a objala mě ,,Ahoj Justine" ,,Ahoj" pozdravil jsem jí a podíval se na Madison ,,Určitě už mojí dceru znáš ale ona tebe ne jednou jsem jí pustil tvoje písničku a úplně se do tebe zamilovala chtěla by tě poznat" řekl jsem a Katy se usmála ,,Tak dobře tak mi jí tady nech já se sní vyfotím popovídám si sní a pak až to začne tak ti jí pošlu ano?" řekla a já přikývla. Vzala si Madison na ruce a ta jí hned objala. Šel jsem na svoje místo. Oni dvě si už povídali a Katy se na ní pořád usmívala. ,,Jsou roztomilí" řekla Bella a já přitakal. ,,Vítejte dámy a pánové!" zařvala Rihanna dnes to asi uvádí. Za chvíli přišla Madison a pořád se usmívala. Pohladil jsem jí po tváři a díval se ,,Dnes tu budou vystupovat skupiny což je One direction atd." řekla a pak to bylo. Fuha už mám dvě ceny. Selena má taky jednu. ,,A taky tu máme cenu nejlepší fanoušci kdo dostane cenu pro fanoušky který za tím člověkem pořád stojí?" řekla Rihanna a na plátnu bylo. Selena,Lady Gaga, Katy Perry, One Direction, Cody Simpson a já. Madison mi stiskla ruce. ,,Wow mám tu dvě obálky počkat jakou mám otevřít první?" zeptala se a ten muž ukázal na tu růžovou ,,Jo aha takže máme tu dva který jsou skoro stejný a to je One direction a Justin Bieber" řekla a já se podíval na Harryho který ukazoval na jeho skupinu se smíchem jsem zakroutil hlavou a díval se. ,,A teď asi tu druhou takže nejlepší fanoušky má Justin Bieber!" zařvala a já se zasmál a zvedl se. Dal jsem Bell pusu a pak jsem dal Madison pusu na hlavu a viděl jsem jak se nad náma rozplívají. Došel jsem na podium a musel si držet kalhoty ,,No první co řeknu doprčic padají mi kalhoty ale to není k tomu. Umm no já moc děkuju a samozřejmě děkuju mým fanouškům který tu jsou už od mýho prvního videa a vlastně do mých fanoušků zahrnuji i mojí rodinu,Scootera,Bellu a taky mojí malou Madison" řekl jsem a podíval se na ně mávali mi taky jsem jim zamával ,,Tahle cena je pro vás!" řekl jsem a zvedl cenu do vzduchu. Všichni začali tleskat. Šel jsem na svoje místo a zvedl Madison protože mi seděla na mým místě a pak si jí dal na klín. Bella držela moje dvě ceny a tu pro fanoušky jsem dal Scooterovi. Pak bylo tolik nominací a vyhrál jsem ještě jednu ,,A poslední nominace tohohle večera je nejkrásnější dítě tohohle roku což jsem si teď všimla že je to nová nominace" řekla Rihanna ,,No takže je na světě tolik krásných dětí a tady v sále jsem si všimla že je tu dětí docela hodně ale jenom jedno to může vyhrát" řekla a já čekal kdo to bude určitě to bude taková ta modelka co jí je nějak osm a už dává fotky a vypadá na ní jako dospělá ,,Je strašně malá, roztomilá a před třemy lety se narodila a je to dcera někoho hodně známého na koho teď koukám" řekla Rihanna a zrovna to četla a pak se podívala na mě? Wtf. Podíval jsem se na Madison která to vůbec nechápala ,,A je to malá Madison Bieber!" zařvala a Bella vypískla a hned se postavila. Všichni začali tleskat. Madison si dala ruce na pusu. Postavil jsem se a objal mojí princeznu. Položil jsem jí na zem a popostrčil jí ať jde předemnou šel jsem za ní. Pořád se usmívala. Došla k podiu a vyskákala ty velký schody všichni na ní oči mohli nechat a všichni se nad ní rozplývali. Rihanna se sklonila a dala jí cenu do ruky musela být těžká. Dala mi mikrofon a já vzal Madison na ruce ,,Tak tohle z nás podle mě nikdo nečekal že zrovna moje holčička to vyhraje. Je pravda že naše princezna Madison je krásná ale nečekal jsem to a myslím že to nečekala ani tady Maddie" řekl jsem a ona zakroutila hlavou ,,Wow jsou jí teprve tři roky a vyhrála svojí první cenu panebože musím se uklonit je ještě lepší než tatínek" řekl jsem a všichni se zasmáli i Madison. ,,Děkujeme moc všem" řekl jsem a dal mikrofon Madison do ruky ,,Děkuju moc ktelý mě volili jsem hezká po tatínkovi a mamince" řekla a já vykulil oči tohle řekla moje dcera všichni začali tleskat a smát se. ,,Děkujeme" řekl jsem ještě jednou a pak jsme odešli ,,Ty si úžasná" řekla Bell a vzala si jí na klín. Když to skončilo tak jsme ještě šli na after party protože si se mnou prej chtěla Angelina Jolie popovídat. Znám jí a bavil jsem se ní ale ještě ne tak že mě poprosila. Sedli jsme si ke stolu i s Bell a Madison a za chvíli přišla Ang. ,,Ahoj Justine" řekla ,,Ahoj" řekl jsem a objal jí. Bella seděla vedle mě a na klíně měla Madison která si hrála se svojí PRVNÍ cenou. ,,No víš já teď pracuju na filmu Maleficent možná si už o tom slyšel" řekla a já přikývl ,,No víš a snad víš o čem to je a my hledáme nějakou malou blonďatou holčičku tak na dva roky jako Růženku a teď mě napadlo že by tam mohla být Madison viděla jsem že se vůbec nestydí a vypadá na dva roky a ne tři" řekla a já vykulil oči a Bella taky moje dcera by hrála ve filmu s Angelinou Jolie? ,,Wow" to bylo jediný slovo který jsem řekl ,,Jako jestli nechcete nic se neděje ale vypadá jako malá Růženka a řekla by tam pár slov a pak by tam natočili jak někam běží nebylo by to nic těžkého pro ní a vůbec není stydlivá takže by si to mohla užít. Peníze by byli a pracovala by se na tom sní tak týden a pak by se to dojelo klidně by jste pak mohli koukat na dodělání celého filmu a tak" řekla a já se na ní pořád koukal jako na blázna ,,Já bych hrála Lůženku?" zeptala se Madison a Ang přikývla. Madison hned začala přikyvovat ,,Tak jako klidně bylo by to boží jako že by hrála ve filmu a když řikáš že jenom na pár scén" řekl jsem ,,Jo jenom na pár nebude to nic zdlouhavýho" řekla ,,Tak dobře" řekl jsem a Bella přikývla. ,,Tak super tak já ti zítra zavolám a domluvíme se musíme dodělat scénu a pak přijde na řadu Madison" řekla a já přikývl a dal jsem jí číslo a pak jsme odešli. Nemůžu tomu uvěřit Madison by ve tří letech hrála ve filmu no wow.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...