Egy héttel később :- Ruby gyere le, és egyél valamit - Simogatta meg arcom Tom, s húzta le rólam, a takarót.
- Nem vagyok éhes - Bújtam bele, a párnába.
- Ruby napok óta nem ettél semmit, ne csináld, ezt magaddal.
- Hagyj békén! Egyedül akarok lenni.
- Nem érdekel! Le jössz most! - fogta meg kezem, s felrántott magához, így a mellkasának ütköztem.
- Jassica meghalt fogadd el - Nézett szemembe.- Te miattad, és a hülye barátaid miatt halt meg - Gördült le, az arcomon, az első könnycseppem.
- Nem, én öltem meg Ruby! - Emelte fel hangját.
- Miért nem őt vetted meg? Akkor még élne - Ordibáltam, s a mellkasát ütöttem.
- Hagyd, ezt abba! - Szorította le karom, a testem mellé.
- Nyugodj meg - Rántott magához, s szorosan ölelt magához.- Annyira hiányzik... - Fúrtam mellkasába arcom, s pólója szélét szorítottam.
- Én miattam halt meg, én mondtam neki, hogy, német országa jöjjünk.- Nem te miattad halt meg, nem te tehetsz róla - Simogatta meg arcom, s egy puszit nyomott, a homlokomra .
- Gyere baby - Fogta meg kezem, s húzott maga után, a konyhába.Tom minden féle ételt rakott elém, de egy falat sem bírt lemenni, a torkomon.
- Ruby kérlek egyél valamit - Simogatta meg kézfejem.
- Nem bírok enni - Hajtottam le fejem.
- Hogy halt meg? - Kérdeztem, alig hallhatóan .- Ruby ne kínozd magad.
- Tudni akarom!
- Túl adagolták.
- Egyedül akarok lenni, kérlek ne gyere utánam - Felálltam, s az emeletre mentem.
A szobába érve kitört belőlem, a keserves zokogás. Ha ott lettem volna mellette, akkor lehet tudtam volna rajta segíteni, de nem voltam ott.... Egyedül halt meg.
A fürdőszobában voltam, s a mosdó kagylónak támaszkodva sírtam, mikor arra lettem figyelmes, hogy, két erős kar körém fonódik, s szorosan ölel magához. A tükörben farkas szemet néztünk egymással Tommal, s ő volt az aki meg törte. Vállamnál fogva fordított meg, s ajkaimra hajolt.
- Szeretlek - Nézett szemembe, s úgy csókolt meg mintha nem lenne holnap.
- Én is szeretlek - Folytottam vissza könnyeim, s derekánál fogva öleltem magamhoz.
YOU ARE READING
Te más vagy ~Tom Kaulitz.
RomanceMeghaltak, a szüleim, egy szörnyű balesetben, így minden rám, és a testvéremre szakadt. Én irányítok mindent, és imádom! Az emberek félnek, a nevem hallatán. A nevem Tom Kaulitz 25 - éves vagyok, és szingli. Hatalmas felelősség szakadt, a nyakamba...