Ouzou'nun Ağzından"
Telefon kapanmıştı. Telefon elimden kayıp düştü.Titriyordum. Erika'nın son söyledikleri aklımdan çıkmıyordu.Yere çöktüm artık kalbim sıkışıyordu.
Ryuuji yanıma gelip yüzümü avuçlarına aldı.
Ryuuji; Ouzou! Yüzüme bak Ouzou! sakın pes etme nolursa olsun Erika'yı onların elinden alacaz. Onu orda bırakmayacaz.
Gözlerim dolu bir şekilde Ryuuji'ye bakıyordum.Ama güçsüzdüm sevgilim acı çekiyordu ve ben hiçbir şey yapamıyordum.
Kolları ve yüzü kanlar içindeydi.Üstündeki kıyafetler ıslaktı.Ve saçlarını kesmişti..
Bakmaya kıyamadığım saçlarını kesmişti o şerefsiz.Öldürecektim onu elimden kurtulamayacaktı.
Ryuuji Kota'nın yanına gidip onu sakinleştirmeye çalışıyordu.Kota deli olmuştu.Seiko bize Reika'nın bir videosunu göndermişti.
Videoda Reika sadece bir odada bir demire bağlanmıştı.Hiç bir şeyi yoktu.Sapasağlamdı hatta sadece bi adam gelip onu saçından çekmişti o kadar.
Ağlamaktan gözlerim şişmişti.Erika'yı kurtarmak istiyordum ama son sözleri aklıma kötü şeyler getiriyordu.
Ryuuji bizi kaldırıp alel acele eve götürdü.Herkes gelecekti çünkü Seiko baş edilemezdi.
Ryuuji'nin Ağzından"
Ouzou ve Kota çılgına dönmüşlerdi.Onları eve götürüp yarın Seiko'nun bizi çağıracağı yere hazırlayacaktım.
Bütün takımı almıştım çünkü Seiko'nun arkasında babası vardı.
İş adamı olarak bilinsede aslı bir numaralı mafyadır.Ve tek varisi Seiko'dur.O yüzden oğlu için yapamayacağı bir şey yok.Eve geldiğimizde Tagi,Ouzou ile gitti Shou,ben ve Aoto ise Kota'nın yanındaydık.Kimseye bir şey belli etmeden babamın bodrumuna indik.
Orası silah mahzeni gibiydi.İçeriye girdiğimizde alışık olduğumuz bir manzarayla karşılaştık.Ama diğerleri çok şaşırdı.
Aoto; Bu ne silah mı tutacaz?
Tagi; Mafyacılık mı oynayacaz Furuyalar?
Shou; Silah kullanacak değiliz dimi.Daha 18 yaşındayız ve öğrenciyiz.
Ryuuji; Tabikide silah kullanmıyoruz çocuklar sakin olun.Şunlara baksanıza gözleri dönmüş babama haber verdim birazdan gelecek ve onları çıkaracak.
Tagi; Ryuuji başlarına bir iş açmalarından korkıyorum.Bir an önce çıkalım burdan.Hiçbirimiz daha önce silah tutmuş değiliz.Bu çok yanlış.
Ryuuji; Bunlar aslında babamda kullanmaz.Sadece kurşunların içindeki barutların miktarını ve hacmini ölçmek için kullanır.Su an bu silahların hiçbirinde kurşun yok.
Shou; O zaman bu ikisi niye bu kadar kabardı? Keko gibi silahlarla hava mı atacaklardı?
Ryuuji; Shou inan şu an onlar bir silahtan daha tehlikeliler.
Bizimkilerin daha fazla orda kalmasını istemiyordum.Buraya neden geldik bilmiyorum Ouzou ve Kota gelmek istemişti.Babam gelip bizi çıkardıktan sonra salona geçtik.
Saat 8'e geliyordu.Ouzou ve Kota yerlerinde duramıyorlardı.Kaç gündür hiç uyumamışlardı.Mutfağa gidip onlara meyvesuyu doldurdum. Çekmeceden annemin uyku ilaçlarından birini alıp ikisinin bardağına attım.
İkisinin önüne bıraktığımda içmek istemediler.Hatta biraz önlerinde durdu bardaklar.Ardından Kota biraz içti sonra da Ouzou.
İkiside yarım saat sonra mayışıp uyudu.Böylesi onlar için daha iyi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"
Fiksi Penggemar6 yıl önce dağılan takım her zaman ki parkta tesadüfen tekrar buluşup maç yapmaya karar verir. Maç yaparken aşırı eğlenen grup hayatlarının kararlarını vermek üzere olduklarının farkında değillerdir.