Ashley Benson - meilė nėra tik juoda ir balta

21 4 0
                                    

Svarsčiau, kas dedasi žmogaus viduje, kuris visada susitikinėja tik su priešingos lyties atstovais, o tada ima ir, lyg iš giedro dangaus, vieną dieną sukuria santykius su tos pačios lyties atstovu ir, galiausiai, po kiek laiko vėl grįžta į heteroseksualius santykius, susituokia ir netgi susilaukia atžalų. Ar tie žmonės, visgi, yra biseksualūs? O gal netikėtai pamilsta tos pačios lyties atstovą ne dėl jo lyties, o tiesiog dėl sielos ir charakterio? Vis pasvarstau, kad gal mums kiekvienam yra skirtas žmogus, kuris mus traukia ne dėl savo lyties, o vidaus?

Ashley Benson, išgarsėjusi dėl serialo "Pretty little liars", kur atliko Hanos Marin vaidmenį, visada susitikinėjo su vyrais, tačiau netikėtai sukūrė santykius su modeliu Cara Delevingne. Merginų santykiai truko nuo 2018 iki 2020 metų.

Merginos santykius slėpė apie metus, tačiau neįmanoma, kad tokių garsenybių paparaciai neužfiksuotų būnant kartu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Merginos santykius slėpė apie metus, tačiau neįmanoma, kad tokių garsenybių paparaciai neužfiksuotų būnant kartu. Vėliau, Cara oficialiai paskelbė apie jų santykius "Instagram", pasidalindama klipu, kuriame jos bučiuojasi, ir antraštėje parašė „#PRIDE". Paklausta, kodėl nusprendė tai padaryti, ji atsakė: „Nežinau, nes tai yra „Pride", juk praėjo jau 50 metų, kai įvyko Stonewall. Ką tik praėjo mūsų vienerių metų sukaktis, tai kodėl gi ne?".

Vėliau Ashley ant kūno išsitatuiravo inicialus "C.D.", taip pat buvo pastebėta nešiojanti pakabučius su "A" ir "C" inicialais.

2019 m. gruodžio mėn. Cara įrodė, kad jų santykiai tvirti, mielai ir nuoširdžiai pagerbdama Ashley jos gimtadienio proga. Ji parašė ilgą žinutę prie nuotraukos, kurioje Ashley dėvi karūną su užrašu "gimtadienio mergaitė":

„Galėčiau pasakyti tiek daug, bet labiausiai mus myliu ir branginu už tai, kad man to sakyti nereikia, nes TU ŽINAI, ir tai viskas, kas svarbu. Mano mėgstamiausias dalykas yra tu ir aš. Mano saugi vieta. Tu leidi man būti kvaila, leidi man būti laukine, išlaikai mane laisvą, saugią ir smalsią. Jaučiuosi taip, lyg pažįstu tave visą gyvenimą ir taip didžiuojuosi stebėdama, kaip tu užaugai tokia moterimi, kokia visada svajojai būti. Aš myliu tave neapsakomai, mano pabarstuk, angelo veideli, rūstus užpakaliuk, saldūs skruostukai, niekada nenuobodi, kvailiuke, Benson".

Taip pat buvo pastebėta, kad merginos dėvi vienodus žiedus, tad fanai spekuliavo, jog jos susituokė. Vėliau buvo paaiškinta, kad Las Vegase vyko netikra vestuvių ceremonija, kur jos "susituokė".

2020 m. gegužės mėn. po beveik dvejų metų kartu, Benson ir Delevingne išsiskyrė. Netrukus po to, Ashley Benson buvo pastebėta besibučiuojanti su dainininku G-Eazy.

2023 -aisiais Ashley susipažino su verslininku Brandon Davis, už kurio tais pačiais metais ištekėjo, o 2024-aisias susilaukė kūdikio (nei lytis, nei vardas kol kas dar nežinoma). Vos sutikusi Brandon, Ashley pasakė, kad jis yra tas vyras, už kurio ji norėtų ištekėti!

Galvojant apie Ashley Benson, man kyla klausimas: ar gali būti straight su išimtimi? Išimtimi tam vienam žmogui, kurį sutinki ir pamilsti, nežiūrint, kokia jo lytis? Kaip pavadinti tokią situaciją?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Galvojant apie Ashley Benson, man kyla klausimas: ar gali būti straight su išimtimi? Išimtimi tam vienam žmogui, kurį sutinki ir pamilsti, nežiūrint, kokia jo lytis? Kaip pavadinti tokią situaciją?

Manau, kad žmonių santykiai ir jausmai sudėtingesni, nei mes galime suvokti ir ne viskas visada gali būti tik juoda arba balta (tik heteroseksualu arba tik homoseksualu). Mane pačią visada traukė tik vyriška lytis, tačiau niekada neatsižadėjau to, jog gal kada nors gyvenime sutiksiu tokią moterį, kurią pamilsiu ne dėl to, kad ji yra moteris, o dėl to, kokia graži siela slypi jos kūne. Ar aš tapčiau dėl to lezbiete? Biseksuale? Nemanau. Ypač tada, jei po santykių su ja, ištekėčiau už vyro ir susilaukčiau su juo vaikų.

Žinau, kad tai jautrios temos ir tokios jos buvo visais laikais, tačiau dabartiniu metu tikrai galima drąsiau apie tai kalbėti. Pasaulis margas ir įdomus ir jis labai įkvepia įrodydamas, kad nėra vien tik juodas ir baltas, tik šiltas ir šaltas.

Žvaigždžių valandėlė su SamaraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora