1

10 0 0
                                    

Minęło już 5 lat odkąd Władca Ciem został pokonany. Zabiło go jego własne dziecko, pokonał go i użył na nim swojego kataklizmu. Już 5 lat żyje samotnie w swojej rezydencji, bez matki i ojca, te 5 lat były najgorszymi latami w całym życiu Adriena.

Kiedy Biedronka dowiedziała się, że Gabriel Agreste jest Władcą Ciem, zrobiło jej się żal Adriena, ale on nigdy nie ujawnił, że jest Czarnym Kotem dla niej lub kogokolwiek innego, to samo dotyczy Biedronki.

Władca Ciem został pokonany, gdy Marinete i Adrien mieli po 17 lat, więc Adrien i Marinette mają teraz 22 lata; ukończyli szkołę i rozpoczęli studia. Adrien jest dyrektorem generalnym firmy swojego ojca, a Marinette jest jedną z najlepszych stylistek w tej firmie, współpracuje z Adrienem.

Przez te 5 lat Adrien rozmawiał tylko z Plaggiem. Pewnego dnia, była pora snu, Adrien leżał na łóżku:

Adrien: Plagg, dlaczego moje życie jest takie złe, dlaczego nikt z tych osób, które kocham nie zostaje ze mną, zaczynając od mamy, taty, a kończąc na Mojej Pani, która nie odwzajemnia moich uczuć i traktuje jak przyjaciela przez te 5 lat. Dlaczego nie mogę usunąć jej miłości z mego serca, dlaczego wciąż ją kocham, po tych wszystkich latach.

Plagg: wiesz, nie rozumiemy wszystkiego od życia, ale pewnego dnia zaufaj mi, będziesz mógł dostać wszystko czego chcesz.

Adrien: Jestem taki samotny, czuję że jestem sam, w końcu to czas patrolu, przynajmniej widuję ją przez chwilę, ale dlaczego ona nie akceptuje tego, że ją kocham? Teraz nie ma żadnego zagrożenia.

Plagg: nikt nie rozumie dziewczyn, przyjacielu, ale może coś się wydarzy, coś na co czekasz, po prostu odpocznij i cokolwiek się stanie, jestem z tobą i nie opuszczę cię, moje dziecko.

Na te słowa Adrien wzywa Plagga i przemienia się przed patrolem. Czekał na wieży Eiffla, aż pojawi się Biedronka.

Biedronka (wesoła): dobry wieczór kotku, gotowy na patrol?

Czarny Kot (smutnym głosem): tak, spotkamy się tutaj, cześć

Biedronka: czekaj

Biedronka nie dokończyła słów

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 28 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ranisz Mnie!!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz