Canım okurlar yaptığınız yorumlar ve beğeniler beni gerçekten mutlu etti ❤️
Umarım bu bölümü de beğenirsiniz biraz uzun bir bölüm oldu ama hikayeyi tamamlamaya çalışıyorum :) Herkese iyi okumalar 🧸ྀི
2 ay boyuncu bütün plan hazırlıklarını yaptılar. Saye öncesinde Sungurların evine çok yakın bir ev kiraladı kendine. Kıyafetlerini yeniledi, saçlarını uzattı ve bu sefer bakır rengi yaptı. Normalde kardeşiyle aynı göz rengi olan mavi göz rengini kullanırken bu sefer yeşil lens alıp yeşil kullanmaya başladı. Yüz hatlarını da makyajla biraz değiştirmesi gerekiyordu o yüzden makyaj tekniklerini de öğrendi. Daha önce topuklu ayakkabı giymemesine rağmen topuklu ayakkabılar alıp nasıl yürüneceğiyle ilgili çalışmalar yaptı. Burada en sevmediği şey bu olmuştu çünkü iki kez ayağını burkmayı ucuz atlatmıştı.
Kendine bir Instagram adresi açmış ve aktif olarak kullanmaya başlamıştı. O kızların arasına girmeliydi. Bu arada tekrar üniversite sınavına girmiş ve aradan yıllar geçmesine rağmen üniversite sınavından ilk sefer ki kadar olmasa da yüksek not alarak Aleyna'nın gittiği üniversiteye tam burslu girmeye hak kazanmıştı. Ailesiyle artık bir bağının kalmadığını söyleyerek mahkemeye başvurmuş zor da olsa soyadını da değiştirmişti.
Bu arada öğretmeni Gaye ve Sungur'a araba ile çarpan adamı aramaya koyulmuş ama adam maalesef evinde ölü bulunmuştu.
Üniversite de 2 gün sonra dersler başlıyordu. Beraber toplanıp planlarının üzerinden son kez geçmeleri gerekiyordu. Mümkün olduğu kadar beraber görünmemeye çalışacaklardı en önemlisi şu an buydu. Saye'nin öğretmeniyle uzun zamandır ilk kez görüştüğü dövüş kulübünün üst katındaki ev de buluşmuşlardı. Her şeyin üzerinden tek tek geçmişlerdi. Yalnızca Saye onlara söylemediği bazı çılgınlarda yapacaktı. Ama henüz bunu onlara söylememişti. Zamanı gelince öğrenirlerdi.
"Yeni okulun için heyecanlı olmalısın." Dedi öğretmeni gülerek.
"Tabii ne demezsin o kokoşların arasına katılmaya çok heyecanlıyım."
"Yalnız sende bir kokoş olmuşsun." Dedi saçına işaret ederek. Kalkıp kapının girişindeki aynaya bakmaya gitti Saye.
"Neden bakır ki? Neden mesela siyah veya kahverengi değil?" dedi İlay'a bakıp.
"Çünkü bakır zengin gösterir." Diye göz kırptı İlay. Onun saçı ve kıyafetleriyle İlay ilgilenecekti. Saye gözlerini çevirerek oflayıp pufladı.
"Lütfen Saye kendini kaybedip dikkat çekme. Böyle bir şey yaparsan hepimiz bu zamana kadar yaptıklarımızı boşa yapmış oluruz."
"Merak etme sizin kadar benim de emeklerim boşa gitmiş olur." Oturma odasındaki kocaman televizyonda Sungur Özen'in resmi vardı.
"Seçkin Özen nedeni bilinmeyen bir nedenden dolayı şu anda yurtdışında. Güya oğlunun çok az sıyrıklarla kurtulduğu ama kız arkadaşının vefat ettiği kazadan sonra kendine gelememiş."
"Ne yalan ama..." dedi Saye.
"Bunun arkasında başka bir şey var henüz çözemedim ama çözeceğim."
"Yani şu an şirketin başında Sungur var ve öyle de devam edecek gözüküyor."
"Evet ve Aleyna da şirketin yüzü olmaya hazırlanıyor."
"Ne beklenirdi ki zaten. Arkadaşları ne alemde?"
"İki kızda tasarımcılık okuyor ama birkaç yıldır öylesine gidip geliyor gibiler okula."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE(Yakında basılacak)
Actionİntikam neydi? Soğuk yenen bir yemek mi? Unutmak mı? Peki ya affetmek? Saye'ye göre sadece bir oyundu. Ama sonu ölümden bile daha tehlikeli bir oyun, belki de bir kumar. İkiz kardeşine yapılan zorbalıkların intikamını almak için and içen Saye, kard...