~3.bölüm~

348 19 20
                                    


Siz- Hoşt azmış köpek

Siz-Sg seninle mi uğraşacağım

Siz-Taşşak mı geçiyorsun amk

*Otistik hacker* kişisini engellediniz.

Ne yalan söyleyeyim aşırı korktum, hatta bir an korkudan altıma sıçtım.
Hızla giyinme odama girip üstümü değiştirdim ve odamdan çıktım, polise gidecektim.

Kafayı mı yedin?

Hayır?

Aşağı sessizce iniyordum ki, "Nereye?"diye soran Egenin sesi geldi, "Karakola."diyerek yürümeye devam edecektim ki kolumu tutup, "Neden? Ne yapıcaksın karakolda? Hemde bu saatte."diye bir soru daha sordu.

Derin nefes alıp, "Yazdığımız adam mafya çıktı! Bana, benim fotoğrafımı attı."dedim ki gözleri kocaman açıldı.

"Mafya mı? Aşko sen sıçanzi."diyerek omuzuma iki kere vurdu.
Göz devirip, "Ege siktir git."dedim ki iki omuzumdan tutup odama soktu beni.

"Miray,korkma mafya değildir. Fotoğrafa gelirsek onu bende bilmiyorum. Şimdi yat uyu."dediğinde oflayarak kapıyı yüzüne çarptım.

Giyinme odama geri giyip pijama takımımı giyindim ve odama girip yatağımın üstüne atlayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım...

(...)

Gözlerimi açtığım gibi hızla ayağa kalkarak banyoya girip işlerimi hallettim ve giyinme odama girdim.

Üstüme siyah crop altına siyah eşofman giyip odama girdim.

Telefonumdan gelen bildirim sesleriyle derin nefes alıp yatağa oturdum ve mesajlara bakmaya başladım.

*Efoşko*kişisinden 5 yeni mesaj.

Efoşko- Hain

Efoşko- Tüü Miray alkışlıyorum seni

Efoşko- Lan pezevenk niye sevgilin olduğunu hiç birimiz bilmiyoruz!!!

Efoşko- Hıh küstük sana.

Siz- Sevgilim yok?

Siz- Ne saçmalıyorsunuz efo

Efoşko- Miray aşko niye elin adamı bize Miraydan uzak durun diyor???

Siz- Ne?

Siz- Şu olayı düzgün anlat

Efoşko- Bak şimdi siz bu saatlerde uyuduğunuz için siz mesajlara bakmadınız. Baksaydınız sizde görürdünüz neyse.
Biz Nehir,Aras, Yiğit ve ben yani grupta ki varlıklarla bizim kafe varya orada buluştuk.

Efoşko- Neyse biz konuşuyorduk falan yanımıza kumral, keskin çene hatlarıı ve kaslı bir adam gelmesin mii

Efoşko- Geldi ama varya adama baktığımda ödüm bokuma karıştı.

Efoşko-Bize dediki Miraydan uzak durunn

Efoşko- Bende direkt dedim ki, "neden? Neyisin bize karışıyorsun?"

Şansıma mafya! Yarı texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin