Selçuklu × Abbasi

81 6 85
                                    


• Modern AU •

- Ship var -

- Belki Fluff (?)-

◇ Selçuklu: Erkek/pasif

◇ Abbasi: Erkek/aktif

----------------------------

...

Hayatında en rahat hissettiği yer olan eşinin kucağında gözlerini kapatmış saçlarının okşanmasının keyfini sürüyordu Selçuklu. Gözlerini bilerek kapalı tutuyordu ki başındaki elin sahibi uyandığını anlamasındı. Anlarsa bırakırdı okşamayı ve Selçuklu bu mayıştırıcı dokunuşlardan mahrum kalmaya pek niyetli değildi. 

Gece bir şekilde koltukta ikisi de uyuyakalmışlardı sarmaş dolaş. Geceden kalma tatlı kâseleri hala masada duruyordu. Akşam eve döndüklerimde evlilik yıldönümlerini kutlamışlardı ufak bir partiyle. Doya doya eğlenip baş başa keyifli vakit geçirmişlerdi ve bugün ikisinin de üstünden tır geçmiş gibi hareket edecek halleri kalmamıştı. 

Abbasi farkındaydı kucağında ona sarılmış yatan tatlı kuşun uyandığının ama fark etmemiş gibi davranmak işine geliyordu. Eşinin pazartesi sabahı huysuzluğuna katlanacak mecali yoktu, kolunu bile kaldıramıyordu uzandığı yerden... Bir süre sonra Selçuklu yavaşça kucağından doğrulup gerinince kendisi de esnedi sessizce. Kuşuna ufak bir gülümseme sunup "Günaydın" dedikten sonra kendisi de doğruldu. Acilen yüzünü yıkayıp kendine gelmeliydi yoksa şuracıkta kafayı vurup tekrar yatacaktı. 

"Dün eğlenceliydi... uyku hapı almış gibi oldum. Kütük gibi uyumuşum." Deyip kıkırdayınca Selçuklu, Abbasi de ona tebessümle karşılık verip ufak, muzip bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. 

"Eğlencemizi tıkınmaktan biraz ileri götüreyim dediğimde naz etmeyeceğini bilsem şu an hâlâ uyuyor olurdun akide şekerim.." 

Abbasi sırıtırken kendisine alttan alttan verilen mesajı anlaması bir iki saniyesini aldı Selçuklu'nun. Yanakları hafiften allaşırken önce kanatları pofudu, sonra da elini uzatıp şaka ve uyarı amaçlı saçını çekti Abbasi'nin. 

"Ya ya, aklı sıra beni utandıracak..~ Kalk hadi, etrafı toparlayacağız daha. Bir gecede nasıl bu kadar dağıtmışız etrafı onu anlamak da güç ama.." 

Abbasi onun ardından ayağa kalkarken gerindi uykusu doğru dürüst açılsın diye. Uyuşuk uyuşuk arkasından yaklaşıp kollarını beline doladı eşinin. Alnını da onun omzuna yaslayıp gözlerini kapattı. 

"Açım ben.. kahvaltı yaptıktan sonra toplasak olmaz mı?.." 

Selçuklu sabır dilenir gibi iç çekse de kendisi de açtı. Karın gurultusu bunu kendisinden önce arkasında duran adama belli edince ister istemez utandı. Abbasi sesi duyduğuktan sonra hafiten kıkırdarken Selçuklu ise kanatlarını haşince sallayıp kaşlarını çatmıştı. 

"Tek kelime edersen seni var ya... Mutfağa geç hadi." 

Utanınca asabiliğinin tuttuğunu bildiğinden zorlamadı Abbasi. Kendisine söyleneni yapıp mutfağa yürüdü. Sandalyelerden birine oturup başını masaya koydu. Eşi mutfakta eline tava almasına bile izin vermemeye başlamıştı bıçakla yanlışlıkla elini kestiğinden beri. O da memnundu durumdan çünkü Selçuklu'nun elinden çıkan yemek daha bir lezzetli oluyordu. Başını kaldırmadan kahvaltının hazır olmasını beklemeye başladı. 

... 

Yemek faslı bitince önce mutfak temizlenip sonrasında da evi toparlamaya girişmişlerdi. Dağılan asıl oda salon olduğundan orayı temizlemeyi bitirince geriye birşey kalmamış sayılırdı. Evin geri kalanını da hızlıca süpürdükten sonra ikisi de yatak odasına attı kendini. Sessiz geçen birkaç dakikanın ardından konuştu Abbasi:

"Duş alacağım." 

Selçuklu eşine bakıp kanatlarını kabarttı. "Ben de katılayım?" derken sesi cilveli çıkmıştı. 

"Bugün olmaz kuşum." 

Selçuklu mızmızlanırcasına kaşlarını çatıp Abbasi'ye çevirdi bedenini. "Neden ki?"  

Abbasi ona gülümseyip parmağıyla burnunun ucuna dokundu Selçuklu'nun. 

"İşin ucunun nereye çıkacağı malum, ve hiç halim yok. Başka zamana.." dediği sırada lafı bölündü. 

"Sadece yıkana da biliriz?" Selçuklu umutla ona bakmaya devam ederken Abbasi iç çekti. 

"İyi, peki madem. Kendine temiz giysi çıkar." 

Yattığı yerden doğrulup üzerindeki giysiyi çıkarırken Selçuklu'ya hafifçe gülümseyip ayağa kalktı ve banyoya yürüdü. Eşi de arkasından geldi hiç bekletmeden. 

Sıcak bir duş her ikisine de iyi gelecek, yorgunluklarını atacaktı üzerlerinden.

-------------------------------------------------------------


Konu sapıtıyordu ben de kestim. 

Ağzıma etmezseniz sevinirim, smut yazacak halim yok- 

ŤvŤ 

Old CH One-ShotsWhere stories live. Discover now