Okula doğru ilerlerken her zamanki gibi Açelya ile buluştuk.
Açelya: Biliyorum çok fazla soruyorum ama, anlatacak mısın? Dün de çıkışta bir gariptin.
Beste: Bugün çıkışta bir yerde oturabilirsek eğer?
Açelya: Olur olur.
Yolda bir anda durunca Açelya anlamsızca baktı.
Açelya: Noldu?
Beste: Anlattığım şey nolursa olsun, arkamda durursun değil mi? Yani kınamazsın beni.
Göz devirdi.
Açelya: Yediğin her ne boksa birlikte toparlarız. Ben her zaman arkandayım.
Güldüm. Okula vardık. Bugün her gün gibi edebiyat vardı. Aman napalım, yedik bi bok, çekicez! Koridorda Murat'ı görmüştük. Bu sefer yanında Ayça yoktu. Arkadaşlarıyla beraber gülüşüyorlardı. Beni farketmemesini umuyordum. O kadar nefret ediyordum ki ondan, anlatamam! Fakat dilediğim olmamıştı. Beni farketmiş dik dik bakıyor ve rahatsız edici bakışlarıyla süzüyordu. Açelya farketmeden çoktan sınıfa geçtiğinde bende arkasından girecektim. Taa ki Murat pisliği kolumdan tutana kadar.
Murat: Özledim ya, konuşamıyoruz.
Beste: Pardon?
Murat: Geçen gün söylediklerimi düşünmedin mi? Harekete geçebiliriz sanki artık.
Kulağıma eğilip söylemişti bunu. Kafamı çektikçe daha çok dibime giriyordu. Arkadan arkadaşları da gülüyordu.
Beste: Murat çekil artık ne istiyorsun benden?
Murat: Hadi ama güzelim bilmiyor musun?
Belimden tutup kendine çektiğinde ellerimi omzuna koymuş itmek için yelteniyordum. Sağıma döndüğümde Doğukan'ın koridora girdiğini görmüştüm. Olduğum pozisyonu görünce en azından yardımcı olmasını beklemiştim ama mimiksiz bir şekilde süzüp geçip gitmişti.
Mustafa: Murat okul koridorundayız olum beklesen mi biraz?
Mustafa.. Murat'ın kendi gibi aptal arkadaşlarından biri. Birde dalga geçiyorlardı. Açelya koşarak yanıma gelip ayırmaya çalıştığında Murat ellerini vücudumdan çekmişti. Kurtulmuş olmanın mutluluğunu hissetmeye kalmadan susmayan çenesi konuşmaya devam ediyordu.
Murat: Emin ol okul koridorunda olmasak seni kollarımdan bu kız hayatta kurtaramazdı. Bir dahakine daha sıkı tutucam seni bebeğim merak etme.
Beste: Şerefsiz!
Açelya kolumdan tutup beni sınıfa götürdü. Bu Murat ne diye sarmıştı bana. Sıraya geçtik.
Açelya: Ne istiyor bu şerefsiz senden?
Beste: Bilmiyorum. Öpmeye falan çalıştı zaten aptal!
Ali: Kimmiş o?
Sen ne alaka be?
Açelya: Murat. Tanıyorsundur herhalde sende bir iz bırakmıştır. Hani biricik sevgilin o çocuğun altına girdi ya o yüzden söylüyorum.
Açelya'nın lafları beni öldürüyordu.
Ali: Murat mı? O şerefsiz seni öpmeye mi çalıştı?!
Açelya ile birbirimize baktık. Sonra tekrar Ali ile göz göze geldik. Açıkcası birinin aldattığı sevgilisini kıskanması oldukça garip geliyordu kulağa.
Ali: Siktim onun belasını!
Ali koşarak sınıftan çıktığında bizde peşinden koşmuştuk. Kapıdan napıcağını izlemek için bakarken hemen sesler yükselmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf
ChickLit"Bir dahakine barda gördüğün kızları becermeden önce 2 kere düşünürsün o zaman, öğretmenim." ❗️+18 sahneler vardır. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.