Sziasztok! az én könyvem egy Emily nevű lányról fog szólni, idővel megtudjatok miért nehéz neki annyira, és miért utalja az életet, amit egyszer csak megszeret és azt érzi hogy az egész világ az övé..
15 éves kislány, aki épp most fejezi be a 9. osztályt, Május 29.-e van, már lassan nyári szünet. A bátyja Laci, eddig egy szakkozépbe járt viszont muszáj volt át jönnie leeretsegizni abba az Iskolába ahova a húga jár, ő már 19 éves végzős.
Emily szülei elvaltak, anyjával nagyon jó kapcsolatot ápol viszont az apja elhagyta őket meg kis korában. Emily Lacival és anyukajaval él egy hazban. Egy kis videki városba járnak suliba.
Lacinak vannak barátai egyből betudott illeszkedni, hugaval ellentétbe, alig beszel valakivel inkább mindig egyedül van.
Emily szép lány, nagy melle, kerek popsija gyönyörű arca és haja van, vékony alakja es közepesen vastag combjai vannak.
A sok lány utalja es csúfolja őt, féltékenyek rá és arra hogy Laci a bátyja, hisz ő az egyik legmenobb és legsexibb srác a suliban. Laci legjobb barátja Brúnó aki szintén a suli sztárja, aki szinten nagyon joban van Emilyvel. Ő az egyetlen srac aki kedved vele.
A lánynak Sosem volt még barátja és sose nezett meg rá úgy fiú, nem csokolozott még hisz minden idejét a tanulásra fecserli.
Sziasztok remélem tetszeni fog nektek ez a kis sori. <3
Nem vagyok a legjobb író úgyhogy nem lesz a legjobb.- Ékezet nélkül írok
- nem olvasom át szoval ha van benne hiba bocsi!
- kommentek jöhetnek akár jó akár építő kritika
- 2 naponta várható részPuszi nektek❣️
YOU ARE READING
Emlékezz..! (Pető Brúnó ff.) //SZÜNETEL//
RomanceSziasztok! Tóth Emily vagyok és nagyon szerelmes vagyok egy fiúba akit sosem kaphatok meg..vagy megis!?