selamm birçoğunuzunn bu ship için öldüğünü biliyorum bende onlar arasındayım tam olarakk ve neden bir kitap yazmayayım dedim zaten yazılmış güzel kitaplar vardı hepsini okudum ve banada yazma perileri geldii umarım beğenirsiniz şimdiden iyii okumalar ♡︎bu hikayenin başı çekimler başlamadan önce otelde geçiyor arkadaşlar onu belirteyimm
baya bir süredir öylece duvara bakarak ve bu sırada topu duvara fırlatıp tutarak düşünüyordum. her şey güzeldi fakat yeni başlayacak olan 2024 survivor sezonu için biraz heyecanlıydım. bu da beni biraz strese sokuyordu. biraz stres iyi derlerdi. daha çok çalışmamı sağlıyordu aslında. şimdi ise öylece düşünmeye başlamıştım. otele geçecektik birazdan ve oda arkadaşımı gerçekten merak etmiyor değildim umarım anlaşabileceğim birisi olurdu.
otel odalarının üç kişilik olduğunu öğrendiğimde birazcık rahatlamıştım daha iyiydi benim için ne kadar kalabalık o kadar göze batmama.
bu sene için gelmiş olan yarışmacıların çoğu şuan buradaydı. bir kaç isim bekliyorduk anladığım kadarıyla.
furkan ve berna'yı beklediğimizi yan taraftan birisi söylemişti. bu iki ismide daha önceki senelerde izlemiştim kendi senelerinde oldukça başarılıydılar. berna'nın mesleği ve katıldığı yarışma performanslarını da izlemiştim. denk gelmisti sadece ama şimdi ismini duyunca gözümde tekrar canlanmıştı. çok başarılıydı. aslında gerçekten... onunla tanışmak istiyorum.
son olarak beklediğimiz isimler de gelmişti. bütün düşüncelerim kesilmişti. az önce kapıdan giren berna'nın hareketlerini izliyordum. öncelikle arkadaşlarına sarıldı.
"çok mu geç kaldım?" dedi berna gülümseyerek.
çok kibardı ve tatlı duruyordu. ama o an içimden bir ses aslında ruhunun renginin dışında kendisinin çok baskın bir karakterinin de olduğunu söylüyordu. hepimiz sırayla tanışma faslını geçerek sohbete başladık ve kaynaştık.
yorulmuştum. gidip içecek bir şeyler almak için ayağa kalktım. çok geçmeden arkamdan birinin geldiğini hissettim.
"nefisee,"
berna bana yetişti ve gülümseyerek benimle beraber gelmeye başlamıştı. şaşırmıştım, daha az önce sohbete dalmış gibiydi. yanıma kendisinin gelmesini beklemiyordum. benim şaşkınlığımı görünce konuşmaya devam etti.
"seni biliyorum. seninle tanışmak için cidden ayrı bir sabırsızlanmıştım. medyada sürekli vardın."
gülümsedim. sanki kusursuz gibi gözüken bir yüzü vardı. gözleri gülünce iyice tatlılaşıyordu. bu sırada hafifçe sağ elini saçlarına götürdü.
"yani diyorsun ki beni ayrıca araştırdın... biliyor musun berna? bende seni araştırdım. sanırım ödeşmiş oluyoruz."
araya ortam daha da eğlenceli olsun diye çeşitli sözler eklemeyi biliyordum. güldü bu sırada içeceklerin bulunduğu bir tezgaha geldik. iki tane ne olduğunu bilmediğim dolu kadeh aldım elime birini berna'ya uzattığımda bu sefer o konuştu.
"sanırım ödeştik.. o zaman senin deyimin ile ödeşmediğimiz bir konu olduğunu düşünürsen direkt beni bul. borçlu kalmayı sevmem."
daha sonra göz kırptı. o da benim lafıma oyuncu bir şekilde karşılık verdiği için biraz da rahatlamıştım ve sevinmiştim. tam olarak kişiliğini bilmiyordum. ve söylediğim söze ters tepki de verebilirdi.
"hakkında ilk öğrendiğim şey bu ise bunu illa aklımda tutacağım."
elimizdeki kadehleri bırakıp yürümeye devam ettik.
"o zaman hakkında bir şey söyle ve benim gibi bunu eşitle. sonuçta ben söyledim."
birazcık düşündüm ama ne söyleyeceğimi bulamamıştım. daha yeni tanıştığınız birisine hakkınızda ilk olarak ne diyebilirsiniz ki? birazcık kıkırdıyınca ona döndüm.
"kafan karışmış gibi... bak ne diyeceğim, bunu bana söylemek yerine sadece gösterede bilirsin. böylece daha da eğlenceli olabileceğini düşünüyorum."
gülümsedim ve kafamı salladım. o da gülümsedi ve arkasını dönerek takımdaki diğer kişilere doğru gitti. arkasından onu izledim. daha sonra tam lavabodan çıkan aleyna beni gördü ve yanıma doğru geldi. yanımdaki sandalyeye oturdu.
"berna hakkında bir şeyler duymuş olabilirim."
kafamı çevirip ona baktım. bizi görmüş olmalıydı.
"ve?"
"ve onun hakkında sana benzer çok şey olduğunu öğrendim."
o an aklıma berna'nın söylediği söz geldi. kendisi direkt hakkında bir şey söylese de diğerlerini onun da bana yapacağı gibi kendim öğrenmek istemiştim. zaman gelecekti ve o zaman birbirimizi tanıyacaktık.
"bana söyleme lütfen, kendim tanımak istiyorum."
biraz daha havadan sudan sohbet ettikten sonra aleyna ile diğerlerinin yanına gittik.
birazdan kimle oda arkadaşı olacağımı öğrenecektim sanırım kura ile yapılacaktı çünkü öyle istemiştik.
belli olmuştu. berna ile kalacağımı öğrendiğim o an o da şaşırdı. şans mı? kader mi? tesadüf mü? bilmiyorum ama bir şekilde aslında berna'nın da istediği oldu diye tahmin ediyordum. çünkü konuşmamızda en çok beni merak ettiğinden bahsetmişti.
sonuç olarak beraber kalıyorduk hemde az bir süre değildi.