Despre calatoria cu avionul

146 7 4
                                    

     Dintre toate modurile in care poti calatori, zborul cu avionul este, de departe, cel mai amuzant si emotionant. Poate fi insa si destul de complicat,

     Nu e deloc ca atunci cand sari pe bancheta din spate a masinii familiei, imbracata in pantaloni de trening si in tricou, cu perna la subrat si cu iPod-ul, iar cea mai mare grija a ta e sa-l impiedici pe fratele tau sa treaca in jumatatea ta de bancheta. :))

     Cel mai probabil, vei merge cu avionul insotita de parinti sau de un alt adult care sa te ajute la nevoie, dar sunt unele lucruri pe care trebuie sa le stii daca vrei ca experienta sa fie placuta atat pentru tine, cat si pentru parintii tai, ceilalti pasageri si insotitorii de zbor.

     In prezent, la bordul unui avion sunt multe persoane, plus bagajele lor, in spatii limitate, stramte, deloc flexibile si in consecinta trebuie sa fii extrem de atenta cu cei din jurul tau.

     Familiarizeaza-te din timp cu regulile de securitate in aeroport,

     Nu te incalta cu ghetele inalte cu sireturi, nu lua la tine un sfert de litru de apa de fata, nu iti pune laptopul in bagajul de mana si nu face glume cu obiectele ascutite din trusa ta de manichiura.

     De ce ?

     Securitatea din aeroport este un lucru cat se poate de serios, iar personalul de securitate nu se va amuza la glumele tale care ar incalca siguranta. Ceilalti pasageri sunt nerabdatori sa treaca de filtrul de control, iar daca tu trebuie sa iti desfaci sireturile si sa-ti golesti bagajul de mana, ei vor deveni agitati. E bine sa ai pantofi usor de incaltat, sa iti dai haina jos si sa iti scoti laptopul din geanta inainte sa te aseji la coada. Si nu trebuie sa ai in geanta mai mult de un litru de lichid. Astfel, toata lumea va fi impresionata de faptul ca tu cunosti toate aceste lucruri si de maturitatea de care dai dovada.

     Ok...deci asta a fost si cu al optulea capitol :D Va rog mult sa imi lasati pareri ca sa stiu daca mai continui deoarece din ultimul timp nu prea mai strang voturi si nici citiri... :( 

50 de sfaturi pentru feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum