Am fost nevoit să stau să-l ascult cum el și-a ales propria metodă de a trage cu pistolul în adolescență. M-am plictisit atât de tare, însă am supraviețuit celor 10 minute în care a vorbit fără oprire.
- Da, da, mi-am dat ochii peste cap și i-am spus plictisit. Când ai de gând să aduci pistoalele?
- Puștiule, a început, iar eu am oftat.
M-a privit suspicios, apoi a început să râdă.
- Bănuiesc că te-ai plictisit de poveștile bunicului Matt?
- Nici n-ai idee, am mormăit pentru mine.
- În orice caz, geanta neagră cu gloanțe și pistoale e în camera de-acolo, mi-a arătat cu degetul camera care se afla în spatele meu.
- Se poate numi cameră, dacă ușa lipsește, iar pereții sunt pe gata să cadă? m-am încruntat.
- Tu doar adu-mi-le, eu trebuie să pregătesc conservele, a răbufnit.
- Bine, bine, șefa, am râs, mergând către ușă.
- Șefa?! l-am auzit strigând din spate.
- Fraier, am șoptit, intrând în acea 'cameră'.
M-am uitat în jur după o geantă, iar când mi-am întors în stânga, am observat o masă din vechi lemn care era sprijinită de peretele lateral, care era tot 'desenat' în graffity. Pe acea măsuță era geanta neagră de care pomenise Matt. M-am repezit s-o iau și am văzut că era deschisă, așa că mi-am acordat permisiunea să văd ce arme se ascund acolo.
- Câteva cuțite bine ascuțite (nimic special), gloanțe de 9mm, .22calibru, .45calibru și 357calibru toate separate în pungulițe speciale, un Long Rifle[1], două Walther[2], un Glock G43[3], un Jericho[4], zece shuriken[5]. Uuh, îmi plac astea, am râs, continuând să caut prin geantă. Pumnale?! am exclamat văzând ultimele două arme din geantă.
Am rânjit și am luat geanta în spate și am mers înapoi la Matt.
- Mișto arme.
- Știu. Katanele[6] unde sunt? s-a încruntat.
- Katane?! am țipat. Să mori tu că ai așa ceva!
El doar și-a dat o palmă și s-a întors în încăperea unde a fost geanta, iar curând când a a ieșit avea două katane în mână. Chiar n-a glumit! Sunt surprins să văd că fraierul ăsta are niște tovarăși de unde își ia armele atât de buni.
- Să începem, după cum am mai spus, cu conservele.
Am oftat. Vreau să exersez cu o katană prima dată. N-am mai folosit asta de mult și mi-e dor. Ohhh.
- Deci am amplasat cinci conserve pe masa de metal de acolo, mi-a spus, făcându-mi semn să mă uit înainte. Alegeți ce pistol preferi, încarcă-l și să vedem ce poți! a zâmbit.
Ce e cu zâmbetul ăla? A zâmbit așa și când l-am întâlnit prima dată. Chiar trebuie să am grijă la spate. Îh.
Am luat Glock-ul din geantă și l-am încărcat cu gloanțele de 9mm. Am privit atent ținta și am îndreptat dreapta în care aveam arma spre prima țintă, iar stânga am dus-o la spate (nici eu nu știu de ce, dar ăsta e instinctul care-mi vine prima dată în minte). Mi-am închis un ochi, focusându-mi atenția spre conservă, apoi am tras rapid, odată ce am văzut că am țintit bine, apoi am continuat într-un ritm alert și cu celelalte patru, doborându-le pe toate. Am rânjit, aruncându-i pistolul lui Matt, care l-a prins și ma privea uimit.
- Sper să nu fim vreodată inamici, nu știu cum s-ar termina lupta, a râs.
A reîncărcat pistolul și și-a îndreptate atenția spre alte cinci conserve care erau pe bordura de lângă cea unde am tras eu. Cu aceiași iscusință ca a mea, a doborât celelalte cinci cutii, zâmbindu-mi.
- Știu ce vrei să spui, am râs și eu imediat după.
- Ok, s-a lovit cu pumnul în palma stângă și a râs, timpul luptelor libere. Ești gata?
Am rânjit și am mers liniștit până în spatele lui, apoi l-am luat de după gât și i-am pus o piedică, lăsându-l să cadă jos. M-am așezat cu fundul pe burta lui și l-am strâns de gât cu palma dreaptă.
- Tu ce crezi? am spus, strângând mai tare.
A mârâit, apoi m-am dat jos de pe abdomenul său. S-a ridicat în picioare și a tușit puțin, arătându-mi pumnul.
- Ți-o plătesc eu! a fugit către mine, dar eu m-am dat la o parte rapid, lăsându-l să se lovească de peretele din spatele meu.
- Mă simt ca un matador, am râs tare, punându-mi mâna pe piept.
- Oh, da?
A venit liniștit lângă mine, mi-a pus mâna 'prietenește' pe ceafă, apoi cealaltă în jurul gâtului, iar în momentul în care mă așteptam mai puțin, m-a aruncat peste spate și am căzut pe jos, el ajungând deasupra mea.
- El Matador, hm? m-a îngânat, zâmbind învingător.
- Sunt impresionat, am aprobat dându-l jos de pe mine.
M-am ridicat în picioare și mi-am scuturat hainele de praful de pe podea.
- Acum, putem trece la luptele cu lamele? l-am rugat asemenea unui copil.
- Dar trebuie să exersăm furișatul.
- Bla, bla, știu deja. Am lucrat și sub acoperire, idiotule. Te rog, chiar mi-e dor să mai lupt cu cuțitele!
Și-a dat ochii peste cap, dându-mi de înțeles că l-am convins. Am murmurat un 'Da!' pentru mine și mi-am mușcat buza. Oh, cât am așteptat asta!
A venit calm înspre mine și a întreptat sabia spre mine provocându-mă. Am oftat scurt și am început să-mi mișc mâna ocupată stânga-dreapta, iar Matt îmi evita toate atacurile. M-am strâmbat și m-am întors cu spatele, făcând o mică piruetă. Am ajuns în dreapta lui, iar în acel moment mi-am poziționat bine picioarele și mi-am relaxat tot corpul. În momentul oportun am sărit peste cap ajungând în spatele lui. I-am pus piedică, el a căzut pe jos iar eu i-am îndreptat katana în față, iar el a început să râdă și și-a aruncat sabia pe jos. M-am îndepărtat de el, făcându-i loc să se ridice. El m-a privit mândru și mi-a spus.
- Cred că ești pregătit.
[1] - armă de vânătoare.
[2] - pistol german.
[3] - pistol nedetectabil pentru detectoarele de metale din avion.
[4] - pistol semi-automat cu single-action sau duble-action.
[5] - cuțite tradiționale japoneze folosite pentru atacul de la depărtare.
[6] - sabie japoneză, numită adesea 'sabie de samurai'.