Sa onceki bolum cok guzel sictilar
(Nasi toparliyacak bilmio)▪︎▪︎▪︎
Nagi okulda Reo'nun pesinden gidiyordu."Reo, yok oyle birsey sen yanlis anladın diyorum. Neden bana inanmıyorsun?" Reo derin bir ic cekti ve en sonunda durdu. Arkasini donup eliyle Nagi'nin yüzünü işaret etti.
"Yalan söylediğin yüzünden belli Nagi!"
Nagi ağlamaklı bir yuz ifadesi takındı."Neden sana yalan söyleyeyim Reo?"
Reo omuz silkti ve arkasını dönüp kollarını göğsünde birleştirdi."Yinede benim bilmedigim birşey var dimi? Ve bunu Chigiri hatta Kaiser bile biliyor. Ustelik Kaiser ile hic konusmadin Nagi. Onun bilipte benim bilmediğim şey ne." Nagi sabır dilercesine tavana baktı. Içinden 'yapabilirim ben cok seksi bi adamim' (IMDAT) diye geçirdi.
"Eğer bunu sana söylersem bana eskisi gibi bakmazsin Reo."
'Bunu söyledikten sonra Insallah bana kocan olarak bana bakarsin Reo'Reo'nun ilgisini çekmişti iyice. Göz ucuyla Nagi'ye baktı. Nagi tüm cesaretini topladı ve Reo'yu okulun bahçesinde bulunan depoya gittiler. (Kutsal depo girenler sevgili olarak çıkıyo🤩🙏(Shidou ve Sae))
Reo, Nagi'nin anlatmasını merakla bekliyordu. Orda bulunan oturaklardan birine oturdu ve ayakta etrafinda tur atan genci izledi. 'Sanirim sevdiği kişi onun için çok önemli...' diye geçirdi içinden. Bunları düşünürken yüzünde acıklı bir tebessüm oluştu. Sevdigi kişinin başka birini bu kadar çok sevmesi nedense onu mutlu ediyordu..
Bunları düşünürken Nagi durmuştu ve Reo'nun dikkatini çekmeye çalışıyordu.
Reo en sonunda aklındaki düşüncelerden kurtulup Nagi'ye baktı.
Oturakta geri yaslanıp kollarını göğsünde birleştirdi."Evet Nagi, neye bu kadar heyecanlandığını öğrenelim bakalım.."
Reo sesini neşeli tutmaya özen gösteriyordu. Eğer sesi titrek çıkarsa bu hiç iyi olmazdı onun için..Nagi son bir kez derin bir iç çekti ve Chigiri'nin ona dediklerini son bir kez düşündü. 'Ilk adım ona sevdiğin biri olduğunu söyle.'
"Evet.. eh ben birinden hoşlanı-" Reo elini anlamsız bir şekilde sallayıp Nagi'nin sözünü kesti.
"Evet Nagi, evet. Birini sevdiğini biliyorum. Öğrenmek istediğim onun kim olduğu."
Nagi sözünün kesilmesine karşı morali bozulmuştu. Kendine gelip Chigiri'nin dediği ikinci şeyi düşündü 'ikinci adım ona sevdiğin kişiyi yani kendisini tanımla ve tepkisini izle!'
"Evet.. o harika biri ya! Yani nasıl desem. Çok düşünceli, yardım sever, eğlenceli. VE KOKUSU ÇOK GÜZEL! Kokusunda boğulmak benim için en mükkemel ölüm şekli olurdu. Onun hakkında her şey beni heyecanlandırıyor! Gülüşü çok güzel ve Güzel iste..."
Reo kıkırdamıştı. 'Gerçekten o kızı seviyor olmalı..' diye geçirdi içinden. Yavaşça ayağa kalktı ve ayakta duran beyaz saçlı gencin saçına elini attı. Nagi ise kaskatı kesilmişti içinden 'anladımı acaba' diye geçirdi.
"Eğer bu kadar seviyorsan yakında açılırsın zaten Nagi. O yüzden kim o diye sorgulamama gerek yok."
Nagi'nin üstüne üzüntüyle bir rahatlık çöktü. 'Reo ölecem anla artık'. Reo elini Nagi'nin saçından çekip kapıya doğru ilerledi. Nagi onu kolundan tuttu. Reo ona arkasını donup bakmıyordu. Nagi derin bir iç çekti.