8.Bölüm

381 31 0
                                    

Gözlerimi açtığımda nerede olduğumu ilk anlayamadım ama etrafıma baktığım zaman hastane olduğunu anladım. Gözlerim teyzemi aradı ama kimse yoktu yanımda bir anda kapı açılma sesi geldi o yöne döndüğüm zaman doktor olduğunu anladım.

Doktor : Merhaba Deniz hanım ben Lale. Testler yapıldı sonuçların çıkmasını bekliyoruz 10 dakika içerisinde elimizde olur sizi bir kontrol etmeye gelmiştim. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz.?
''Merhaba Lale hanım yorgun hissediyorum baş ağrım ve midem bulantım var birde.''
Lale : Peki Deniz hanım teyzeniz sizi buraya getirmeden önce ne oldu tam olarak söyliyebilir misiniz.?
''Tabi bir anda başım döndü düşüyorken kuzenim beni tuttu sonra burnumda ıslaklık hissettim ve burnumun kanadığını gördüm daha sonrasını hatırlamıyorum.''
Lale : Bu baş dönmesi daha önce oldu mu veya burun kanaması.?
''Baş dönmesi yakın zamanda oldu burun kanaması 2 ay önce falan sizden iyi bilemem ama yorgunluktan diye tahmin ediyorum.''
Lale : Anladım dediğim gibi sonuçlarınız çıktığı an kontrol sağlıyacağım bakalım bir problem var mı.

O sıra kapı açıldı tekrardan içeri genç bir kız girdi elinde dosya ile doktor hanımın yanına geldi doktor elinden sonuçları aldı ve kontrol etmeye başladı yüzünü incelediğimde iç açıcı gözükmüyordu ne olmuş olabilirdi ki.

Lale : Sonuçlara baktığım zaman normal gözükmüyor sizi tomografi ve röntgene alıcaz iyice bir kontrol yapalım olur mu Deniz hanım.?
''Olur fakat sizden bir şey isteyeceğim eğerki kötü bir sonuç varsa veya olursa lütfen teyzemlere bir şey söylemeyin.''
Lale : Onu sonuçlardan sonra konuşalım olur mu.?

Kafa salladım ve yanındaki kız beni öbür testler için hazırlamaya başladı.Odadan çıktığımız zaman teyzemlerin kapıda olduğunu gördüm hemen yanıma geldiler.

Selin : Kuzum iyi misin nereye götürüyorlar seni.?
''İyiyim teyzem merak etme röntgen falan çekilicek iyice kontrol etmek için.''
Selin : Bir sıkıntı mı var kızım neden bu kadar test daha önce de yapıldı.?
''Teyzem merak etme sen önlem amaçlı bir şey yok şu an ama kontrol edersek hepimizin için rahat olsun diye yapılıyor merak etme dediğim gibi.''
Taner : Benim kardeşim güçlüdür ona hiç bir şey olmaz.
''Yalnız ablanım ben senin hatırlatırım.''
Taner : Aramızda 1 yaş var ne ablası be.
Şeyma : Hepiniz susun ben ablayım.

Hepimiz gülmeye başlamıştık yanımdaki benimle ilgilenen kız bile. Gülmemiz durunca artık gitmemiz gerekiyordu harekete geçtik ve bütün doktorun dediği testlere girmiştim işimiz bitince odaya geri götürdüler beni teyzemler de benimle girmişti içeri biz sohbet ederken doktor hanım girdi içeriye.

Lale : Tekrardan merhaba Deniz hanım. Sizden ricam bizi biraz yanlız bırakabilir misiniz muayene edeceğim de Deniz hanımı.
Selin : Sonuçlar çıktı mı merak ettik de doktor hanım.
Lale : Daha çıkmadı çıkınca söylerim sizlere.

Teyzem kafa salladı ve hepsi odadan çıktı doktor hanım ve ben vardım sadece odada ama yüzüne baktığım zaman hiç iyi şeyler söylemiyecek gibi duruyordu ve bu beni korkutmuştu.

Lale : Sonuçların çıktı.
''Neden teyzeme çıkmadı dediniz.?''
Lale : Çünkü ilk seninle konuşmak istedim Deniz. Sonuçlarına baktığımda hiç iç açıcı değil bir an önce tedaviye başlaman gerekiyor erken tedavi hayat kurtarır.
''Neden öyle söylüyorsunuz Lale hanım ne oldu.?''
Lale : Deniz sonuçlarından Akciğer kanseri olduğunu öğrendim ama daha ilk evrede olduğu için ilaç tedavisi ile belki düzeltme imkanımız var.

Duyduklarım karşısında ne yapıcağımı şaşırdım kanser dedi bana ben şimdi ne yapıcaktım.

''Kimseye söylemiyeceksiniz Lale hanım.!''
Lale : Nasıl olucak Deniz sen daha 19 yaşındasın tedavin nasıl olucak.
''Doktor hanım kimseye bir şey söylemiyeceksiniz hatta iyi olduğumu bir sıkıntı olmadığını söyliyeceksiniz ve ben bu gün bu hastaneden çıkacağım.''
Lale : Olmaz bırakamam Deniz sana diyorum ki tedaviye başlamak zorundasın.

Ben tedavi olamazdım benim o kadar param yoktu teyzemlerinde parasının gitmesini istemiyordum ben reşit bir kızım söyleyemez benim isteğim ve onayım olmadığı sürece.
Yataktan kalktım hemen üstümü değiştirmeye başladım doktora döndüm.

''Ben gidiyorum kapıda taburcu ettiğini söyliyeceksin benim iznim ve onayım olmadığı sürece bunu kimseye söyliyemezsin.''

Kapıyı açtım ve yüzüme sahte bir gülümseme ekleyerek odadan çıktım teyzemler ne oldu diye sormaya başlayınca doktora döndüm konuşması için.

Lale : Sonuçları geldi temiz taburcu ediyorum kendisini.
''Hadi gidelim çok uykum geldi.''
Selin : Doktor hanım gerçekten yok değil mi sıkıntı.?

gözlerime baktı sakın der gibi hareket ettirdim gözlerimi.

Lale : Dediğim gibi sıkıntı yok çıkabilirsiniz.

Teyzem rahatladı yüzünde güller aça aça çıktık hastaneden saat gecenin 4 ü olduğu için hemen eve gidip yattık tabi ben yatamadım ama herkes yattı.
Aklım almıyordu neden ben neden her şey benim başıma geliyordu çok yoruldum her şeyden herkesten. Ne yapıcağımı nasıl ilerliyeceğimi gerçekten bilmiyordum.
Artık hava aydınlanmaya başladı okula gidesim yoktu işe gidesim yoktu bütün gün yatakta kalmak istiyordum ama kimsenin anlamaması gerekiyordu. 
Kendime gelmem lazım kalktım spor kıyafetlerimi giyinip spor salonuna indim yarım saat koşu bandı yarım saat boks torbası ağırlık derken 2 saat oyalandım yukarı çıktım duşumu aldım okul için hazırlandım bizimkiler kahvaltıdaydı yanlarına gittim.

Selin : Günaydın kuzum nasıl oldun daha iyi misin.?
''İyiyim teyzem daha iyiyim.''
Selin : Bak kendini çok yorma sabah spora da gitmişsin yapma.
''Biliyorsun teyzem spor bana iyi geliyor stresimi atıyorum.''
Şeyma : Günaydın güzel ailem. Kız Deniz bugün ben seni bırakıcam o tarafta işim var.
''Tamam olur.''

Sofradan tam kalkıyordum teyzem durdurdu.

Selin : Kızım bir şey yemedin aç aç olmaz.
''Sabah bir şeyler atıştırdım ondan canım istemiyor aç değilim merak etme teyzem.''
Selin : İyi o zaman hadi iyi dersler.

Saol dedim çıktım odadan çantamı aldım Şeyma ile asansöre bindik ne o ne ben konuşmuyorduk ama bir şey sormak istiyor gibiydi sormak ve sormamak arasında kalmıştı.

''Aklından ne geçiyorsa sor.''
Şeyma : 2 sorum var 1. gece neden uyumadın.? 2.doktorla sen odadan çıktığın zaman doktorun suratı asıktı o odada ne oldu Deniz.?

Al işte bu kız da her şeyin farkına varıyordu ne diyecektim şimdi.

''1. sorunun cevabı uykum kaçmıştı ondan. 2. sorunun cevabı ise sana öyle gelmiş bir şey olmadı.''
Şeyma : Deniz o kadar serum yedin uykunun kaçması çok saçma ve yeme beni salak mı var senin karşında.?
''Bak lütfen gerilmek istemiyorum düzgünce gidelim mi.?''
Şeyma : Sormuyorum şimdilik bir şey ama bu işin peşini de bırakmıyacağımı bilmiş ol Deniz hanım.

Şeyma bunu dediyse kesin yapardı bir şeyler yapmam gerekiyordu öğrenmemesi lazımdı yol boyunca ne o ne ben konuşmadık çıt dahi çıkmadı okula geldiğimizde ise teşekkür ettim ve indim arabadan.
Okula girdiğimde kafeterya da Helin Ömer oturuyordu Ömer erken gelmiş demek ki ne yalan söyliyeyim ikisiylede şu an konuşucak halim yok direk sınıfa geçtim kafamı koydum hoca gelene kadar dinlenmek istedim. Sesler yükselince herkesin sınıfa geldiğini anladım yanımdaki kıpırtıyla da Helinin oturduğunu anladım tabi kafamı kaldırmadım kafamı koyduğumdan beri baş ağrısı mide bulantısı vardı bu git gide çoğalmıştı geçmesi için bekledim ama geçmiyordu hocada girmişti.

Samet : Evet arkadaşlar uyuyan arkadaşları kaldıralım lütfen bugünkü konu önemli.

Al işte insanın sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş sanki ben keyfimden kalkmıyordum gerizekalı aptal.

Helin : Deniz hoca sana dedi uyan hadi.
''Uyanığım ama kalkamam.''
Helin : Saçmalama Deniz kalk hoca dersten bırakır seni.
''Amk sanki keyfimden kalkmıyorum beni rahat bırak.''

Burnumdan yere akan sıvıyı görünce ne yapıcağımı şaşırdım yine burnum kanamaya başlamıştı.Tabi bunu gören Helin dururmu.

Helin : Deniz kalk burnun kanıyor kızım kalkasan hocam Denizin burnu kanıyor.
''Sussana Helin ne bağırıyorsun.''
Ömer : Ne demek burnu kanıyor Deniz kalk bakalım bir.
Samet : Deniz kafanı kaldırırmısın bir bakalım.
''Hocam başım dönüyor kalkamıyorum.''
Samet : Biriniz sağlık odasından birisini çağırsın arkadaşlar.Deniz kafanı kaldırman gerekiyor.

Çok kan akıyordu kafamı kaldırmalarıyla kanlar ağzıma doğru dökülmeye başladı Helin yanımda çok telaş yapmıştı bir anda öksürmeye başladım ama bu nasıl bir öksürme ciğerlerim çıkıyordu sanki sağlık odasında duran kadın geldi hemen yanıma ben hala öksürmeye devam ediyordum elimle ağzımı kapatmıştım bu sefer ağzımdan gelen tat ile elimi çekince kanı görmem bir oldu hemen elimi sakladım bir anda ayağa kalktım ama başım çok fena dönüyordu tutuna tutuna sınıftan çıktım lavoboya geçtim arkamdan Helin revirdeki kadın geldi hemen ben lavobolardan birisine girdim kapımı kitledim arkamı dönmem ile kusmam bir oldu şu an resmen kan kusuyordum. Delirmek üzereydim ne yapıcaktım şimdi ben bu lanet hastalık bana daha neler yapıcaktı böyle.

Helin : Deniz hadi kapıyı aç canım.
Sağlıkçı : Deniz seni kontrol etmeme izin verir misin lütfen.
Helin : Korkuyorum Deniz aç kapıyı.
''Çıkın ikinizde lavabodan yalnız kalmak istiyorum.''
Helin : Hayır seni yalnız bırakmam.
''Çık dedim Helin çık yalnız kalmak istiyorum.''
Helin : DENİZ ÇIKMIYORUM. SEN KAPINI AÇIYORSUN VE YANINDA OLMAMA İZİN VERİYORSUN.

Helinin bir anda çıkışıyla kalakaldım. Oda haklıydı her anımda yanımda olan oydu ama bilmesini beni bu halde görmesini istemiyordum üzülmelerini istemiyorum kimsenin.

Helin : Deniz son kez söylüyorum aç kapıyı yoksa Ömer'e kırdırırım kapıyı haberin olsun.

Pes etmiştim ama o kadın çıksın istiyordum.
''Tamam açıcam ama tek sen ol lütfen başkasını istemiyorum yanımızda.''
Helin : Tama çıkartıyorum sende aç kapın.''

Kadının çıktığını anladım kapıyı açtım hemen lavabonun olduğu yere ilerledim yüzümdeki kanları sildim burnum hala kanıyordu peçete koydum Helin yanıma geldi.

Helin : Öksürdüğünde elindeki kanı görmediğimi sanma ne oluyor Deniz korkuyorum. Bana her şeyi anlatabiliceğini biliyorsun neden benden kaçıyorsun.?
''Çünkü kimsenin benim yüzümden üzülmesini istemiyorum.''
Helin : Seni üzgün görünce biz zaten üzülüyoruz Deniz sen söylesen de söylemesen de. Şimdi anlat bana ne oluyor sana Şeyma abladan duydum gece hastanedeymişsiniz burnun kanamış ve bayılmışsın.

Ona anlatmak istemiyordum ama bir yandan da söylemek istiyordum kendimi daha fazla tutamazdım o bilse olurdu çünkü benim en yakın dostum.

''Helin dün yapılan test sonuçlarımda Akciğer kanseri olduğumu öğrendim ama bunu kimse bilmiyor sende söylemeyeceksin. Bu  olanlar da belirtileri.''

Arkamızdan gelen ses ile yerimde çakılı kaldım hayır bunu duymaması gerekiyordu.

Şeyma : Ne diyorsun sen Deniz.?



BÖLÜM SONU İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.
OY VERMEYİ YORUM ATMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN. ::)))))

Yüreğim Seni Çok Sevdi (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin