Szoval hol is kezgyem.
Ugye hat vegre osszejöttem készivel.
És hat elvesztettem a szüzesseggem a legjób barinőm eszter pasijàval andrással.
Utána meg megoltem oket xd.Na és mar 1 honapja vagyok eggyütt készivel aki mindennap szëtbassza a picsåmat.
Na és minden jo volt addig mig nem jott egy ûj diák akit nevezzünk csak Fildrillának mert amúgy tényleg ez volt a neve.
Szoval egy nap későn megyek be a suliba ahova bekell menni mert suli és ott tanulni kell mert suli és oda muszály bemenni mert ha nem tanulok akkor megbukok oszt ne lesz se semmi se money se fasz se semmi.
Na és bemegyek és azt latom hogy a Fildrilla flörtöl a én kèszimmel 👿.
Fildrilla: Szijjaaaaaa xd🤑.
Kèszi: szia
Fildrilla: hogy vagy😎😏
Kēszi: igenNa és igy odamentwm és elkeztem vele bunyozni hpgy mit kebzel a pasimra mãszni.
Na és igy leszaltoztam a nyakàt de nem mert a rugást kivétte és megfokta a lábacskãimat és a földbe baszott tejjes erõból.
En: ez fajt😭
Fildrilla: ok
Fildrilla: most én nyertem xd
En: igen csak most
Fildrilla: 12Na és a nap többi része normálisan telt míg elnem jött a matek ora.
Feri bà: gyerekek ma megtanitalak titeket csokolni xd😎🤗
En: en kèszit valasztom
Feri ba: N E M👿
Feri ba: en valasztom párat mindenkinek mert párban vagytok.Na és a buzi fasszopo matek tanár azért is a készit a Fildrillával tette egybe.
Na és ők kôvetkeztek...