AİLEM

37 16 0
                                    

Gözümden bir damla yaş düştü. Yalandı. Ama onlar buna inanmazlar diye çok korkuyordum. Onlar zaten beni istemiyordu. Şimdi bu haberle bana güvenleri kırılır diye korkuyorum. Ben kendimden çok insanları  ve bana olan düşüncelirini düşünürdüm.

"Bu kabul ettiğin anlamına geliyor." Dedi sertçe ve dalga geçerek.

"H-hayır" dedim. Sesim titriyordu.
"B-beni okuldan a-alacağını  söyledi. K-korktum okula gidemeyeceğim diye çok ķorktum. H-hayır dedim oda beni" sustum. Konuşamadım söyleyemedim onlara sanki bilmiyorlar gibi ama yapamadım işte...

Ağlamalarım çoğaldı hıçkırıklara bozulmuştum. Babam konuştu.

"Kızım güzelim canımın içi nolur bak yapma ağlama o salak ne dediğini bilmiyor valla bak siniri bana senden çıkarmaya çalışıyor" dedi bende şöyle cevap verdim.
"Beni hiç sevmeyecekler dimi" dedim. Babama baktığımda şaşırmıştı. Hayır dercesine başını salladı. "Hayır güzel Kızım onlar şuan şokta küçük kardeşleri öldü sanıyorlardı. Ama ama şimdi bu durum onları şoka uğrattı." Dedi. Başımı salladım.Miraç abim konuştu.

"Gel buraya kız korkutun beni gir an hiç susmayacaksın sandım." Dedi gülerek ve beni kendine çekti. Gülümsedim.

" Yarın okula gidicez hadi yatalım" dedi Ege kafamı salladım. Okul bizimdi. Ama ne olursa olsun geç kalmayalım dimi. Onlar odamdan çıktı. Bende çok geçmeden uykuya  daldım

•~•~•

Telefonumun ziliyle uyandım. Karşımda bir forma vardı  bunu giymem gerektiğine dair birde not vardı.

Forma çok güzeldi fakat 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Forma çok güzeldi fakat 1.73 olduğumdan etek iyice kısa geliyordu ve diz kapağımın fazla yukarısında kalıyordu. Ust normaldi hafif crop şeklinde idi ama çok fazla değil. Abimler inşallah kızmazdı. Zaten Mert ve Burak abim karışamazdı diye düşündüm. Miraç abim kesin kızardı. Egede kızabilirdi.

Aşağı inmeye başladım. Herkes oturmuş beni bekliyordu. Beni görmesiyle hepsinin kaşları çatıldı annem ve babam hariç.

"Bu ne lan" dedi Mert abim. Bir dakka ona noluyordu. Hayırdır abicilik mi oynamaya başladı  bu.  Burak abimin onaylamaz bakışları üzerimde gezindi. Sonra da şöyle söyledi.

" Bak başta ben ve Mert sana çok büyük haksızlık ettik. Çok özür dileriz ve cidden bununla gidemezsin hiç bir yere" dedi. Vay be neler olmuş bunlara düşüncelerimi bölen şey Miraç abimin sesiydi.

"Melis sen bunla o okula gidersen ben o okuldaki erkekleri yaşatmam güzelim." Dedi. Yani hoşuma gitmiş olabilir çünkü ilk defa bir erkek beni kıskanıyor aagagaggag bu benim baya hoşuma gitti galiba.

"Tamam yani bizim okuldaki kizlarda böyle giyiniyor ama bu seninde bu şekilde giyinicegin anlamına gelmez dimi baba?" Dedi Ege. Kaşlarımı çattım. Babam bana baktı ve gülümsedi.

"Diğer kızlardan bir eksiği yok benim güzel kızımın"dedi babam. Hemen babamın yanına gittim yanağını bir öpücük kondurdum. Hemen yerime geçtim. Miraç abim ve Mert abimin arasında yerim vardı. Tam kahvaltı yapacakken Mert abim kulağıma fısıldadı. Gülümsedim ve kahvaltı yapmaya başladım.

Kahvaltım bittiğinde kapıyı açtım ve tam çıkacakken Mert abim arkamdan seslendi.

"Dur seni ben bıraksam olur mu?" Okul yakındı ama taksi ile gidiyordum. Tamam dercesine başımı salladım.





Arabasına bindik ve 4-5 dakikadır ilerliyoruz.  Fazla sesiz olan bu ortamı bozdum.

"Tehlikeli olan işin nedir?" Diye sordum arabada Ege ben ve Miraç abim vardı. Bu sorum onları germişe benziyordu. Gerilmiş olan bu ortamı Ege bozdu.

" Ne yapacaksın canım ne iş yaptığını harcamaya bak sen" dedi.

"Ama hayır merak ediyorum bu çok tehlikeli iş neymiş." Dedim tehlikeli kelimesini bastırarak söylemiştim. Aklıma tehlikeli iş kelimesiyle gelen seçenekler şunlardı;

Mafya
Yasa dışı iş
Kumar

Bunlardan biriydi ama bence yasa dışı iş yapıyorlardı. Mesela sanal şirket üzerinden para kazanıyor olabilirlerdi. Onlara baktığımda hepsi susmuş yolu izliyorlardı.

" Tamam üç seçenek sunucam sizde cevap verin bir zamet" dedim.

"Güzelim yakında hepbéraber birleşip soylicez bunu ama şuan olmaz" dedi Mert abim. Off meraktan çatlamak için ideal seçenek ve okula geldik daha doğrusu koleje.

ECEL KOLEJİ yazıyordu büyük harflerle.  Vay be  kolej ve ben haydi bismillah Derken Ege kapımı açıverdi centilmen erkek. Gülümsedim ve indim.

" Teşekkür ederim centilmen erkek"

"Rica ederim güzel kız" dedi.
Okulun bahçesine girdik. Miraç abim ben ve egeden 2 yaş büyüktü yani lise sondu. Bahçede olan tüm öğrencilerin gözü bendeydi. Kızlar önüne döndü. Fakat erkekler hala gözleriyle beni suzuyordu.

Miraç abim bağırdı.

"Ne bakıyorsunuz lan yavşaklar donun önünüze ben döndürmeyeyim." Evet okul bizimdi ve o son sınıfta istediği gibi racon kesebilirdi. Hocalara bile bu şekilde davrandığına eminim zengin bebesi 😒. Bu ikaza rağmen bir gurup erkek bize doğru yürümeye başladı. Yanıma geldi. Tam 8 kişilerdi.

"Naber bebek" dedi bana bana yuh lan bana " oğlum senin yeni kardeşin ne güzelmiş"







Umarım iyidir ve Mert ve Burakıda sevin iyi insanlar onlarda sjsjsjsjs

Neyse pek uzatmadan oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
E o zaman byeeee😊💋

Gerçek Ailem?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin