05*********:eski sevgilinle çektiğin videolar ne kadar güzel
bu kişiyi engellediniz.engeli kaldırmak için dokunun.
okuldan eve dönerken bu mesaji görünce nerdeyse ağliyicaktım.Emir den kimseye bahsetmemiştimki. sadece annem biliyordu ama onunda zaten desteklemediği için kimseye
söylediğini sanmıyorum.ilk önce kendimi tanıtıyım. Ben Doruk ve son sınıf öğrencisiyim.iki yıl önce eski sevilimden ayrıldık ve o günden sonra istesem bile göremedim onu. bütün yılım pişmanlık ve üzüntüyle geçti. Kimse bana arka çıkmadı. Ta ki birkaç ay önce Baran ile tanışana kadar.
Bugün barana bıraz emır den bahsetım.bu olayları yazma sebebım baran ıle konusunca bıraz rahatlamıs olmak ve artık gercekten yoruldum.sadece bıraz daha içimi dökmek istiyorum.yazım yanlısları çok fazla olabılır sımdıen kusura bakmayın:(
çok depresif giriş yapmışım özür dilerim.Ama çoğunlukla eskısıne göre daha iyiyim artık. Emir i düşünmemeye çalışıyorum ve artık sanırım kendime odaklanmamın zamanı geldı.her ne kadar ona ıhanet ediyormus gibi gelsede sanırım Baran ıle konusmak benı mutlu edıyo.
şuan saat17.41 ve bende evde tekım. annem ıle tek yasıyoruz ama babam çok nadırde olsa benı evıne kabul edıyo bır ıkı gunlugune.baran da birkaç saate evıme gelıcegını soyledı annem ıle tanısmak istıyormus şapşal ya.o gelmeden önce Emır ıle olan butun fotoları çekmeceye kaldırdım.Baran ıle her nekadar sevgılı gıbı görunsekte sevgilikerın yaptığı çoğu şeyı yapmıyoruz.Aramızdakı çekimi ikimizde hissedıyoruz ama ne o adım atıyo ne de ben.
sanırım o da benım adıma üzülüyor. bende onu üzmemek için Emırden bıdaha bahsetmeme kararı aldım.Gelicek dıye Neltflıx ten flım bıle seçtım(kurak gunler ızleyın ızlettırın).az önce annem de geldi ve bizim için yemek hazırlamya başladı.
2 SAAT SONRA
Emir kapıyı çalınca annemle onu karşıladık ve yemeğe oturduk.Baran çok mutlu görünuyordu ve bu bıle benı mutlu etmeye yeterdi.baranın boyu az çok benım kadar sadece bıraz daha uzun ve yapılı.ama annem ıkımızden de kısa oldugu ıcın yanımızda bayagı absürt çıkmıstı üçümüzü çektiği fotoğrafta.masayı toplayıp odama gectık Baranla.
spordan geldıgı ıcın ılk kendı evıne ugrayıp bıze gecmıstı.hala şampuan kokuyordu.yatağıma uzanınca ben de yanına yattım.gulumseyıp tam öpücekken geri çekildim(baran öpücekken) bu odada emır ıle olan anılarımız o kadar agır basıyorduki ikisinede ihanet ediyormusum gibi gelmişti.Bir anda yuzu dustu.
"kusura bakma daha erken sanırım." diyince bende ona buruk bir gülümsemeyle karşılık verdim.umarım benden nefret etmez sadece aklımı emır den kurtaramıyorum.
yatakta oturur pozısyona gectık ve kucagımdakı bilgisiyardan kurak gunler i izledik(izlemeyenın gece ruyasına reis gırsın ınş(çaycı olan )).keske daha fazla ılerı gıdebılselerdı ama rtuk .... darısı baran ıle benım basıma sanırım...
flimden sonra saar geç olduğu içinBaran evine döndu ve ben yıne emır ıle tek kaldım.herzmankı gıbı yıne beynımın ıcınde ve yanına gıtmem ıcın çagırıyor.ama annemı daha fazla üzmemek için onun uyumasını beklemem lazım.
1 SAAT SONRA
annemın uyudugundan ıyıce emın olduktan sonra kapıyı yavaşça kapatarak elimde bır cıcekle ona dogru gıtmeye basladım. umarım geldıgıme mutlu olur. mezarlıktan içeri girdiğimde gözyaşlarımı tutmak için çok çaba sarf etmem gerekti.bu gecede onun mezarına sarılıp ağlayarak sabahlıyıcagım gcelerden biri oldugunu anlamıstım.mezarına çiçeği bırakıp yanına oturdum .sanırım öyle uyuya kalmısım. sabah bırının benı sarsmasıyla uyandım.ilk önce mezarlıktaki görevlilerden biri sandım ama karsimdakının baran oldugunu anlayınca kufredıcektım nerdeyse.
oda hiçbirsey soylemeyınce bende agzımı açmadım.Birlikte mezarlıktan cıktık ve benım evıme dogru gıtmeye basladık. eve gırınce annemın aglamaktan sısmıs gözlerını gorunce tekrardan aptalca bır hata yaptıgımı anladım
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
merhabalar bu hıkayeyı yazma sebebımı zatn anlatmıstım o yzudn bu konuyu es gecıyorum.yorum yapıp benımle kousursanız çok mutlu olurum ve en azından tek oldugumu hıssetmem .lutfen bu konudakı görüşleriniz benım için önemli.eger konusup tanısmak ısteyen olursa ınsta hesabım nobody_0863.profıl fotosu yok belkı bı ara eklerım.yazarsanız konusmaktan cok mutlu olurum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADO bxb +18
General Fictionaynı lisedeki doruk ve baranın hikayesi.klasık wattpat kurgusu :) 05******:eski sevgilinle çektiğiniz videolar ne kadarda güzel bu kişiyi engellediniz.engeli kaldrımak için dokunun. homofobikler ve rahatsız olu...