İLK TANIŞMA 1.

754 25 7
                                    

3 ay önce gelip bana desenlerdi her şey değişek güzel günler seni bekliyor deslerdi inanmazdım çünkü benim hayatım normel değildi .
~~~~~
Gözüme vuran ışıkla gözümü açtım evet yine berbat bı güne başlamıştım.Yatakta yerdeki köşeye odaklanıp hayatı sorgulamaya basladım.Niye hayat hiç yüzüme gülmüyordu neden tüm aksilikler beni buluyordu aksilikler böyle beni içine çekiyordu sanki.Ve en büyük zorluğumda geçim sıkıntısıydı.Babam annemi öldürdügunden beri hayat sanki bana küsmüştü.Evet doğru duydunuz babam annemi öldürmüstü neden mi nedeni yoktu sırf onu sinirlendirdiği içindi.Babamla annem istiyerek evlenen bir çift değildi babam sürekli annemi döven gaddar ve cani bir insandı.her gece içen,kumar oynayan işsizin tekiyidi.Oysaki annem onun tam zıttı bir insandı.güler yüzlü kalbi merhametle dolu bi insandı.Beni ve kardeşimi de güzel kalbiyle büyütmüştü.Babam bizi ne zaman dövmeye kalksa kendini siper ederdi kendi dayak yerdi.

Gözüm dolmaya başlamıştı hemen gözlerimi ovup yataktan hızla kalktım çok geçek kalmıştım saat 8'di ve iş yerine 8:30'da orda olmam lazımdı hemen banyoya gidip eli yüzümü yıkadım o sırda aynadan yansıyan görüntüm dikkatimi çekti göz altım uykusuzluktan kızarmıştı.

Yüzüme suyla temizledikten sonra odama dönüp dolaptan kot pantolon ve bı üst alıp giyindim.Aynanın karşısına geçip hafif bı makyaj yaptım.

Aynanın karşısına geçip hafif bı makyaj yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızla odamadan çıkıp aşağıya indim.O sırda mutfaktan çıkan kız kardeşim olan elifle karşılaştim oda benim gibi hızli davranıyordu hızla yanıma gelip

"Günaydın canım ablam çok geç kaldım okula görüşürüz"diyip çıktı.

Bu aralar çok yoğun çalıştığım için Elif'i göremiyordum.

Evden elif evden çıktıktan sonra koltukta sızmış olan babamı gördüm ona iğrenerek baktım.

yine gecenin bı saati eve sarhoş gelmişti.ona bı kaç saniye baktıktan sonra hemen evden çıktım.

Hızlı hızlı ise doğru giderken telefonum çaldı hemen kimin aradığına baktım. Ahhh olmaz selin arıyordu belliki geç kalmıştim bu yüzden arıyordu.selin benim çok yakın arkdaşımdı ilk okuldan beri birbirimizi tanıyorduk aynı kardeş gibiydik ve aynı yerde çalışiyorduk ne zaman geç kalsam beni arardı.vakit kaybetmeden telefonu açtım

"Efendim selin"dedim

"Nerde kaldın adel on dakikadır yoksun patron seni sordu oyaladım ama işe yaramadı hızlı gel"dedi

"Geç uyandım beş dakikayaordayım"dedim

"Tamam ellini çabuk tut görüşürüz diyip kapattı"ben adımlarımı hızlandırırken önümde duran sert cisimi görmeyip sert bi şekilde çarptım.kafamı ovup çarptığım şeye baktım tanımadığım yeşil renkte iki gözle karşılaştım.evet yine salaklık yapmıştım ve birine çarpmıştım hızla kendimi toparlayip

Mafya Kaderim +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin