Herkese merhabaaaa😙😙😙😙
Diğer kitaplar bitmeden buradayım çok iyiyim di mi???
📢Kısa bir uyarı geçmek istiyorum.
Bu hikayede geçen tüm olaylar, karakterler hepsi kurgudur. Maksat eğlence ve seks😛
Neyse şaka bir yana, bu platformdaki ilk öğretmen-öğrenci kitabı değil zaten ama yine de söylemek istedim.
Yaş farkını çok yapmayacağım, midem bulanır zaten. Onun dışında keyfinize bakın..
Starlight iyi günler diler.
Starlandınız★
.....................
"Orospu çocuğu!" Pencereden gördüğüm bedenlerle yerimden fırlarcasına kalkıp merdivenleri ikişer üçer inerek kendimi bahçeye attım.
Hırpalanmış zayıf bedenin üzerine eğilmiş olan iri yarı ve aynı zamanda yapılı çocuklardan birinin omzuna dokunup bana bakmasını sağladığımda gözlerimiz birleştiği an yüzüne sert yumruğumu geçirmiştim. Beklemediği atakla gerilerken üzerime doğru gelen diğer kişilerle her birine yumruğumu savuruyordum. Tek başıma üç kişiyle kavga etmek zor olsa da patlamış kaşım ve dudağım, aynı zamanda yara olmuş parmak buğumlarımla idare ediyordum işte.
Sonunda hepsini yere serdiğimde duvarın dibine çökmüş ağlayan bedenin yanına eğildim.
"İyi misin, ufaklık?" Dedim baş parmağımla dudağımdaki kanı silerken.
Yavaşca kafasını salladıktan sonra "Teşekkür ederim." Dedi kısık sesle.
Yüzünde çok bir yara olmasa da vücudunun morlukla dolu olduğuna emindim ve bu dişlerimi sıkmama neden oluyordu.
Tanıştırayım, bizim lanet olası okul ve öğrencileri.
Burada zayıf olursanız ve ya zayıf bir noktanızı gösterirseniz hiç acımadan sizi oradan vururlar.
Ellerinden tutup onu yerden kaldırırken "Neden hiç bir şey yapmadın onlara?" Diye sormuştum.
"Gücüm yetmezdi." Derin bir iç çekerken onun revire gitmesine yardım etmiştim.
Ben ihtiyaç duymadığım için geri sınıfa gelirken kapıyı bir kaç tıklattığımda içeriden sesi tanıdık olmayan biri gel demişti. İçeri girdiğimde ayakta dikilen adam sanırım yeni tarih hocamızdı. Aman ne hoş.
Kafa selamı verip yerime geçecekken "Derse gecikme sebebini öğrenebilir miyiz?" Demişti kalın sesiyle.
Şaşırmıştım.
Okuldakilerin deyimiyle belalı bir tip olduğumdan öğretmenler bile benimle muhattap olmazdı.
Kaşımın birini kaldırıp "Sizi ilgilendirmez?" Dedim umursamazca.
Cevap vermemi beklemiyor olacakki bu dediğime şaşırsa da bir şey demeden dersi anlatmaya devam etmişti. Ben de çok uzatmadan en arka sırada olan yerime geçip tüm okul günü boyunca uyumuştum.
Dudağım patladığından arada sızlasa da umursamadan günün bitmesini beklemiş ve bu lanet yerden bir an önce defolup gitmeyi dilemiştim.
Arada yeni gelen hocanın gözlerini üzerimde hiss etsem de umursamamıştım.Olmadı ama siz olmuş gibi yapın.
Hikayenin herşeyini kafamda tasarladım ama nasıl giriş yapacağımı pek bilmiyorum açıkcası neyse şimdilik idare edinnİlk düşünceleriniz neler?
Neler olur sizce???★