2-Doğum günü

19.7K 960 50
                                    

Sabah uyandığımda kurt ortalıklarda yoktu ve ben yerdeydim. Bir dakika yer mi? Ben nasıl aşağıya düşmüştüm acaba? Ama şu anda her şeyden önemli olan şey eve gitmemedi. Ailem kesinlikle beni çok merak etmiştir ayrıca bugün doğum günümdü. Sanırım doğum günününü unutan gerizekalı olarak tarihe geçmeliydim. Hızla kalkıp arabama doğru koştum. Bindiğim gibi eve doğru sürdüm...
  On dakika! Sadece on dakikami almıştı. Arabadan indiğim gibi kapıya yapışıp çaldım. Annem telaşla açtı

"Loise neredeydin? Ne kadar merak ettik biliyormusun?"

"Bir saniye anne izin verde içeri geçeyim!"

dedim ve annem kapıdan çekilince içeri girdim. Salonda babam, Nick ve Lara koltukta oturmuş endişeli bir şekilde birbirlerine bakıyorlardı.

"Bir sorun mu var?"

Dediğimde bakışları direk bana döndü.

"Loise! Ssn neredeydin!"

dedi babam ve Nick aynı anda.

"Peki anlatıyorum... Lara ile okulda buluştuk. Ardından derslerin boş olduğunu öğrenince bende dolunayda gittiğimiz yere gittim... Bir kurtla karşılaştım. Uyuya kalmışım. O kadar yani pek önemli değil!"

dedim ve onların yanına oturdum.

"Peki... Kaç defa uyaracağız bilmiyorum ama dinlemeyeceğin kesin! Her neyse doğum gününe kimi çağırmayı düşünüyorsun?"

"Kimseyi sadece siz varsınız..."

Dedim. Cevap gelmeyince geriye yaslandım.

-DOĞUMGÜNÜ-

"Hey Loise gel artık!"

"Bizi çok bekletiyorsun!"

"hadi bekleme çok uzun!"

"çabuk ol"

hepsi mumları üflememi bekliyordu.

"Geldim çatlamayin

dedim gülerek ve pastanın mumlarını üfledim. Ardından tek hatırladığım ise alkışladıkları ve karanlığa gömülmem...

****

"Ah! Nerdeyim ben?"

heryeri bulanık görüyordum. Sanırım en son bayılmıştım.

"kızım!"

"Anne nerdeyim ben?"

"sen... hastane"

dedi ve odadan çıktı. Gözlerim açılmıştı. Net görmeye başlamıştım. Ama burası hastane gibi kokmuyor.

"Merhaba Loise"

hey bu garip adamda kimdi böyle.

"Ah! merhaba. Ama siz kimsiniz?"

diye sordum

"ben doktor Oliver"

Doktor mu? bu neden kırmızı giyinmiş?

"Peki neden kırmızı giyindiğinizi sorabilir miyim?"

"onun bu-bu hastane ile alakası var neyse kendini nasıl hissediyorsun?"

"İyi ne zaman buradan çıkabilirim?"

"İstersen şimdi"

"Peki, tamam"

dedim. Oliver odadan çıktı ona böyle diyeceğim çünkü çok genç. Bende hemen hazırlandım ve çıktım annem ve babam beni bekliyorlardı

"selam"

"hadi Loise gel seninle daha birşey konuşacağım!"

dedi babam acaba ne konuşucaklardı. Hemen arabaya bindim ve babam eve doğru sürmeye başladı.

••••••••••••••••••••
Vote? Düzenlendi.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin