10.Bölüm

413 28 0
                                    

Bugün kemoterapi görecektim biraz heyecan biraz korku vardı içimde inşallah her şeyi atlatacağım. Şeyma uyanmıştı beni kaldırmak için geldi odaya ama bilmiyordu ki hiç uyuyamadığımı bu aralar çok sık olmaya başladı geceleri uyuyamıyorum.
Şeyda : Günaydın bebişim hadi hazırlan hastaneye gidelim.
''Tamam kalkıyorum.''
Dedim ama yataktan kalkasım bile yoktu çok yorgun hissediyordum kendimi sanki bütün kemiklerimi kırmışlardı öyle bir ağrı vardı üzerimde. Yataktan kalktım Şeyma ve ben hariç herkes uyuyordu ikimizde hızlıca hazırlandık evden çıktık. Arabaya kadar konuşmadık arabaya bindik otoparktan çıktık Şeyma konuşmaya başladı.
Şeyma : Nasılsın bugün var mı bir sıkıntın.
''İyiyim çok şükür bir şeyim yok bir baş ağrısı dışında.''
Şeyma : Ne hissediyorsun peki tedavine başlanıyor bugün.
''Açıkçası korku var içimde biraz da heyecan.''
Şeyma : İyi olucaksın merak etme ben senin her zaman yanındayım.
''Biliyorum teşekkür ederim.''
Hastaneye gelmiştik elim ayağım titremeye başladı korkuyorum ya tedavi sonuç vermezse ne olucak bu sefer.
Şeyma : Sakin ol heyecanın buradan belli oluyor ben yanındayım merak etme.
''Tamam sakin olmaya çalışıcam hadi girelim.''

İçeri girdik Lale hanımın odasına geldiğimizde kapıyı çalıp içeriye girdik.
Lale : Hoş geldiniz.
''Hoş bulduk.''
Şeyma : Hoş bulduk.
Lale : Deniz canım bugün nasılsın.?
''İyiyim baş ağrım var sadece.''
Lale : Tamam şimdi beni takip edin.
Odadan çıktık Lale hanımın peşinden gidiyorduk 2 üst kata çıktıktan sonra bir kapının önüne geldik kapıyı açtı ve içeriye girdik.
Lale : Evet Deniz senden istediğim üstündekileri çıkar hastane kıyafetini giyin bekliyoruz.
Dediklerini yaptım sedyeye uzandım bir kaç küçük test yapıldı başka bir kadın geldi.
Hemşire: Hocam getirdim.
Lale : Tamam sen çık ben hallederim.
Hemşire çıktı Lale ilacı getirdi ve damar yolundan taktı.
Lale : Deniz canım şimdi bu ilk ilaç 12 saat boyunca sana ilaç vericez eğerki bir sıkıntın olduğunu hissedersen hemen bana haber veriyorsunuz tamam mı.?
Şeyma : Merak etmeyin Leyla hanım ben de burada olucam bir sıkıntı olduğu an size haber veririm ben.
Lale hanım tamam dedi ve odadan çıktı.
Aradan 3 saat geçti 2. ilaç da verildi şimdilik bir sıkıntı olmadı ama çok uykum geldi zaten uyumamıştım biraz kestirmek istedim ve gözlerimi kapattım.
Gözlerimi açtığım zaman oda karanlık duruyordu etrafıma baktığım zaman Şeyma telefonuyla uğraşıyordu nedense onu görünce biraz rahatladım.
''Şeyma ne kadar oldu ben yatalı.''
Şeyma : Sen yatalı 8 saat oluyor uyurken doktor geldi kontrol etti bir poroblem olmadığını söyledi son ilacın takıldı bitince bir kere daha kontrol edicek seni öyle de eve gidicez.
''Tamam.''
Şeyma : Kendini nasıl hissediyorsun var mı bir sıkıntın.?
''Çok yorgun hissediyorum uykum var hala.''
Şeyma : Geçicek hepsi hemen olmasa bile geçicek merak etme bebeğim.
son ilaç da bittiğinde Lale hanım geldi odaya.
Lale : Merhaba Deniz. Kendini nasıl hissediyorsun.?
''Çok yorgunum normal mi bu.?''
Lale : Normal merak etme bugün bütün alman gereken ilaçları aldın yan etki gibi bir durum da olmadı şimdi seni eve göndericem ama yine de gözünüz üzerinde olsun ne olur ne olmaz.
Şeyma : Tamam merak etmeyin.
''Şimdi çıkabilir miyiz.?''
Lale : Evet çıkabilirsiniz yavaşca kalk başın dönebilir.
Tamam dedim ve yavaş bir şekilde kalktım üstümü değiştirdim Şeyma ile hastaneden çıktık.
Arabaya bindiğimiz zaman telefonu elime aldım gruptaki yazışmaları gördüm.
Şeyma : Ben girmedim gruba sadece anneme özelden yazdım sen gir oku gine bir yere gitmek istiyorlardı.

Grup :

Rüya : Kızlar napıyorsunuz.?
Gamze : Kafede oturuyorum ben sen ne yapıyorsun.?
Rüya : Evdeyim sıkılıyorum.
Selin : Valla biz de evdeyiz.
Gamze : Benim de bu günüm sıkıcı geçiyor.
Rüya : diyorum ki hafta sonu bir şeyler yapalım yine.
Gamze : Ben varım.
Selin : Olabilir aslında.
Aysel : Selam millet nereye gidiyoruz.
Gamze : Hala sana bayılıyorum biliyor musun tam bizim kafadan yazmaya bak hele.
Aysel : Yeni nesile yetişmeye çalışıyorum.
Rüya : Yesinler seni kadın. Eee nereye gidelim.?
Gamze : Deniz'e soralım o güzel yerler buluyor.
Aysel : Evet benim küçük kuzuma soralım en güzel yerleri o biliyor.

Yüreğim Seni Çok Sevdi (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin