N A U R A M I K A E L || 14

1K 47 2
                                    

Sinaran matahari yang menembusi langsir sehingga masuk ke dalam bilik dan membuatkan Naura terbangun dari lena nya. Di pinggang nya terasa berat. Seperti di hempap sesuatu.

Naura membuka mata nya. Samar - samar saja dia melihat keadaan bilik tersebut. Cahaya yang memancar ke arah mata nya membuatkan dia memejam mata sesaat.

Naura mengerling jam di dinding, 8 pagi.
Naura melihat ke arah pinggang nya. Tangan Aryan. Naura mengeluh. Ingatkan makhluk mana yang hempap pinggang dia.

Perlahan Naura mengalihkan tangan besar Aryan. Naura dengan berhati - hati memusingkan badannya. Risau akan suaminya terjaga dari lena.

Naura membetulkan posisi baring nya supaya dia selesa. Wajah Naura menyamai wajah Aryan. Dia ingin meneliti wajah kacak itu.

Tangan Naura perlahan menjalar di tubuh Aryan. Tangan nya terasa di atas kotak - kotak apabila tangan nya berada di six pack suami nya. Naura menelan air liur nya dengan kesat. Pertama kali dia menyentuh six pack suaminya.

Lama tangan nya berada di perut suami nya. Lama kelamaan, tangan Naura mula bergerak ke halkum suaminya. Naura menggosok - gosok halkum itu. Sedang leka Naura dengan halkum suami nya.

"Ehem." Aryan berdehem. Tergerak halkum nya. Naura pula tersentak. Naura melihat wajah suaminya dengan melakarkan senyuman manis.

"Eh– abang bangla kita dah bangun lah.." ejek Naura. Tangan nya masih setia di halkum suaminya.

"Siapa abang bangla, sweetheart?" Aryan menatap lekat pada wajah Naura. Berseri - seri wajah comel itu.

"Abang lah! Bangla tu.." senyuman mengejek Naura berikan pada suaminya.

"So sweetheart, isteri bangla lah" terus berubah wajah Naura.

"Tak ok. Naura dah beritahu abang dah pagi tadi, yang Naura ni isteri kepada–"

"Aryan Mikael." Aryan menarik pinggang Naura bagi merapati dengan tubuhnya. Naura secara automatik badan nya tertarik.

"Awak tu, isteri abang, bidadari abang, menantu mama papa, anak mami papa, dan mummy pada anak - anak kita." Terus wajah Naura yang masam mencuka terus menjadi ceria. Aryan pula tersenyum sehingga menampakkan lesung pipitnya.

"If Naura mummy, abang daddy? Boleh kan?"

"Of course boleh sweetheart."

"Naura sayang abang!"

"Abang pun sayang dekat isteri abang ni."

Aryan menyelitkan rambut Naura di tepi telinganya. Aryan mengecup dahi Naura.

"Pergi mandi, sekejap lagi kita pergi rumah mama." Kata Aryan.

"Lah.. kenapa tak beritahu Naura awal - awal..." Lembut saja suara nya.

"Abang lupa lah.." tersengih Aryan. Naura menjeling sekilas.

"Tu namanya, abang dah tua! Hahaha.." Naura terus bangkit dari katil dengan tawanya. Tuala di capai. Naura membersihkan dirinya.

Aryan menggeleng kepala. Aryan bangkit dari katil lalu kaki nya melangkah ke arah cermin. Dia perhati wajah nya. "Tua sangat ke muka aku ni." Gumamnya.

Dring!

Dring!

Dring!

Bunyi rigtone telefonnya membuatkan dia tersentak. Aryan dengan pantas mengambil telefon nya di atas meja. "Singa sayang.Aryan menekan butang hijau. Talian disambungkan.

"Assalamualaikum anak mama..."

"Waalaikumussalam, ma." Balas Aryan.

"Ni Ryan, nanti kamu terus pergi rumah nekma ya. Mama ada urusan penting sekejap lagi." Ujar Puan Arina di sebalik panggilan tersebut.

ARYAN MIKAEL || OGWhere stories live. Discover now