Έϊραν Μ.
Ξέρει. Την στιγμή που έφυγε από το δείπνο αφού πέρασα όλο το βράδυ να αναρωτιέμαι τι διάλο της συνέβη σε ένα απόγευμα. Ρώτησα την οικονόμο μας αν ξέρει κάτι και αμέσως μου εξήγησε πως ήταν μια χαρά μέχρι που ήρθε να μας φωνάξει από το γραφείο μου εχθές το βράδυ για να μας πει πως το τραπέζι είναι έτοιμο. Όταν γύρισε-χωρίς να μας έχει καλέσει- η κυρία παρατήρησε πως κάτι δεν πήγαινε καλά όμως δεν είχε το θάρρος να την ρωτήσει.
Απολογήθηκε αμέτρητες φορές και από ότι κατάλαβα αισθάνθηκε τύψεις που δεν το ανέφερε σε εμάς νωρίτερα. Την καθησύχασα πως δεν ήταν δικό της το λάθος και πως δεν θα μπορούσε να είχε αλλάξει κάτι.
Μας άκουσε, με άκουσε να λέω πως έχω λόγο που της φέρομαι τόσο γλυκά. Σίγουρα θα σκέφτηκε πως είναι όλα ένα ψέμα, πως η τρυφερότητα που της έχουμε δείξει είναι ένα μέσο να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη της. Δεν κάνει τελείως λάθος. Μέρος όλου αυτού του παιχνιδιού είναι η προσοχή που της δίνουμε, όμως κάποιες φορές και είμαι σίγουρος πως μιλάω και για λογαριασμό του αδελφού μου οι πράξεις μου δεν είναι παρά κάτι που μου βγαίνει αυθόρμητα όταν την βλέπω
Είμαι βέβαιος πως στεναχωρήθηκε και πως σίγουρα θύμωσε μαζί μας εξού και η απότομη καληνύχτα εχθές το βράδυ όμως έτσι έχει η κατάσταση. Μπορεί να μην μας συμφέρει το γεγονός ότι έμαθε πως ο γάμος είναι συμφέροντος κυρίως αυτού του πατέρα της όμως το γεγονός πως έμαθε ίσως αποδειχθεί χρήσιμο στο μέλλον.
Το βλέμμα της Έβελιν, το πύρινο αυτό βλέμμα της με στοιχειώνει εδώ και δυο μέρες. Όσο περισσότερο χρόνο περνάω γύρω της τόσο συγχαίρω τον εαυτό μου για το χαϊδευτικό που της έδωσα.
Με αυτά τα μαλλιά και αυτή την προσωπικότητα είναι η πιο πονηρή αλεπού που έχω γνωρίσει στην ζωή μου. Με τραβάνε τα πάντα πάνω της ; Από το θεϊκό αυτό σώμα στα σαρκώδες χείλι που έχω φανταστεί να δαγκώνω αμέτρητες φορές; Με βάζει στον πειρασμό να την κλειδώσω στο υπνοδωμάτιο μου και να την ευχαριστήσω μέχρι να με ικετεύει να σταματήσω ; Φυσικά.
VOUS LISEZ
Μικρή Αλεπού
Roman d'amourΣτο κόσμο τους τίποτα δεν τους λυγίζει, κανείς δεν τολμά να προσπαθήσει, σαν φωτιά όλα καίγονται στο πέρασμα τους...όλοι. Δυο αδέλφια ενάντια σε όλο τον κόσμο, δυο λιοντάρια καλούνται να ηγηθούν το βασίλειο τους. Δυο ονόματα, μια οικογένεια, ένα μυ...