Part 2

186 7 1
                                    

Július 9.

Ez a nap is szokásosan indult. Felkeltem elmentem futni Lillaval, majd miután haza értem elmentem reggelizni ami zabkása volt. Majd miután megettem elmentem fogat mosni es leültem a kanapéra sorozatot nézni. Majd 3 óra múlva elkészítettem az ebédemet ami spagetti volt, megettem majd úgy gondoltam hogy ideje lenne pakolni,el is kezdtem pakolni a bőröndbe kb 2 órába telt.

20:38

Miután bepakoltam, elmentem lezuhanyozni és fogat mosni, mivel holnap korán kelek ezért korán is megyek aludni.

Másnap reggel
6:30

Felkeltem, elmentem reggelizni ami ismét zabkása volt, majd elmentem fogat mosni es le zuhanyozni, még a maradék dolgokat bepakoltam a bőröndbe, és elkedztem készülődni,
Megcsinaltam a sminkem, es a hajam majd felöltöztem, es még volt fél órám, ezért át mentem Lillahoz, csengettem és fél perc múlva Lilla nyitott ajtót, ahogy láttam ő még Pizsamában volt.

-Sziaa <mondtam >
-hali az van hogy nem tudom mit öltsek fel, sürgősen segitened kell! <mondta>
-okes <mondtam>

10 perc múlva kivalasztottam neki egy outfitet ami egy fekete nadrag volt egy szürke testhez simuló trikoval (basic), elindultunk.

Kb olyan félóraja megyünk, és megáltunk egy benzin kútnál amíg Lilla tankol, addig én bementem vízért és kajaért hogy ne legyünk éhesek, de mink még megfogunk álnni enni is csak az még messze van.

Tovább mentünk, a rádióba a mesélek a bornak ment feltekertük a hangerőt és elkedztük üvöltve énekelni. Az egész utat át énekeltük/beszéltük, majd utána elmentünk egy pizzériába, mivel azzal jól lakunk, én egy sajtos sonkás pizzat ettem, Lilla meg egy sajtosat, megettük, és tovább mentünk, én útközben elaludtam, és mire felkeltem mar Eger előtt voltunk, ellmentünk a szállásra és lepakoltunk berendezkedtünk és lepihetünk, mivel nagyon hosszú volt ez az út.

Szerelemről szó sem voltWo Geschichten leben. Entdecke jetzt